Geld & Recht alle pijlers

Buitenlands telefoonnummer

02-02-2013 13:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien staat het hier niet goed hoor maar dan hoor ik het wel.

Ik ben net gebeld door een raar buitenlands nummer. Omdat ik vrienden in het buitenland heb wonen beantwoorde ik mijn telefoon toen deze ging. De naam van die vriend stond niet in het scherm maar omdat hij vaker van nummer verandert dacht ik dat hij het misschien was. Helemaal omdat het met zijn moeder momenteel niet goed gaat.

Lang verhaal kort, het was niet mijn vriend. Verbinding is meteen nadat ik opnam verbroken. Hierop werd opnieuw gebeld en opnieuw werd de verbinding verbroken. Er is nog 2 x gebeld maar die heb ik genegeerd. Ik heb net even op Google gekeken en blijkbaar is het een nummer uit Nigeria.

Ik raak door verhalen die je in de media leest nu toch een beetje verontrust. Tuurlijk kan het iemand zijn die een verkeerd nummer intoetst (4 x achter elkaar??) maar ik ben zo bang dat er meer achter steekt. Al heb ik geen flauw idee wat.

Wat is wijsheid?
quote:Sophiaaaaa schreef op 02 februari 2013 @ 13:52:

Heel gek hoor, maar ik neem de telefoon gewoon op als ik gebeld word. Kan altijd nog ophangen als het me niet bevalt. Ik snap dat hele spastische niet.Ik niet. Ik heb een hekel aan telefoongesprekken. Met iedereen en dus ook met familie of bekenden. Ik hou niet van bellen. Als ik dus gebeld wordt door een onbekend nummer dan neem ik niet op. Ze spreken eerst mijn voicemail maar in zodat ik kan bepalen of ik die mensen uberhaupt wil spreken. Ik neem ook vaak niet om als bekenden bellen, want geen zin om te kletsen/bellen op dat moment. Vind die hele telefoon een stoorzender in mijn vrije tijd. Ik spreek mensen graag, maar wel face to face. Iemand met een buitenlands nummer kan dus ook gewoon eerst mijn voicemail inspreken. Doet men dat niet weet ik eigenlijk al genoeg.
Ik word niet alleen maar gebeld door bekenden, maar ook weleens door de woningbouw, m'n werk of het ziekenhuis dat m'n oma weer eens is opgenomen. Die spreken allemaal geen voucemail in. Jij krijgt dat soort telefoontjes nooit of kunnen ze je gewoon niks schelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven