Geld & Recht alle pijlers

Clickworker

09-01-2017 12:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Ik ben een beetje op internet gaan zoeken voor taakjes die je online kunt doen waar wat geld mee te verdienen is. Nu ben ik terecht gekomen op Clickworker, hier worden verschillende Jobs geplaatst zoals kleine teksten schrijven/vertalen of bijvoorbeeld gegevens opzoeken. Je krijgt hier dan een klein zakcentje voor. Ik heb gister een account gemaakt maar er lijkt nog niet veel beschikbaar. Heeft er iemand ervaring met Clickworker? en weten jullie hoe alles beschikbaar komt te staan?
Geen ervaring, maar meestal zijn bij dat soort sites de beloftes mooier dan de praktijk. Er zijn doorgaans heel veel mensen die het willen doen en heel weinig opdrachten.
Oh dear, how sad, never mind.
Ja oké maar ze beloven ook niet zo veel. Er worden geen 100den euros per dag beloofd. Gewoon een klein zakcentje, een euro of 3 bij een tekst van 200-300 woorden
Da's bizar weinig. Dan kun je nog beter ergens onbetaald vrijwilligerswerk gaan doen. Een Euro of 60 lijkt me toch een minimaal bedrag voor een tekst van 200 woorden. Hoe lang doe je over zo'n tekst?
10 minuutjes max..
ik heb het een tijdje gedaan toen ik echt niets anders kon vinden aan werk (ivm blessure), het werkt zoals ze zeggen, wil je enkel een zakcentje verdienen is het prima ('gewoon' werk kost een stuk minder tijd) maar verwacht er vooral niet te veel van.
Ik heb goede ervaringen met Textbroker. Ben er al een tijdje niet online geweest dus geen idee of er veel aanbod is nu, maar er was altijd meer dan genoeg en de uitbetalingen gingen altijd goed. Zeker betrouwbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven