De 13e maand.. wat ga jij ermee doen?

dinsdag 3 november 2020 om 23:17
Hoi hoi,
De 13e maand. De één krijgt het, de ander niet. Ik krijg het gelukkig wel, ik gok zo rond de 600e dit jaar. Ik zet het dit jaar direct op de spaar en heb er nu nog geen doel voor.
En jullie? Hoeveel verwacht je te krijgen en wat ga je er mee doen?
P.s. door drukte zal ik niet elke dag kunnen reageren.
De 13e maand. De één krijgt het, de ander niet. Ik krijg het gelukkig wel, ik gok zo rond de 600e dit jaar. Ik zet het dit jaar direct op de spaar en heb er nu nog geen doel voor.
En jullie? Hoeveel verwacht je te krijgen en wat ga je er mee doen?
P.s. door drukte zal ik niet elke dag kunnen reageren.

dinsdag 3 november 2020 om 23:24

dinsdag 3 november 2020 om 23:34

woensdag 4 november 2020 om 06:22
Ik ruil de mijne om een volledige reiskostenvergoeding te krijgen, dan ik het bruto bedrag netto (tenminste, vorig jaar dan).
Bedrag deel ik dan door 3, deel naar mijn gewone spaarrekening, deel naar mijn spaarrekening voor onvoorziene uitgaves en een deel naar de DUO om extra af te lossen op mijn studieschuld.
Bedrag deel ik dan door 3, deel naar mijn gewone spaarrekening, deel naar mijn spaarrekening voor onvoorziene uitgaves en een deel naar de DUO om extra af te lossen op mijn studieschuld.
Valhalla! Where the brave may live Forever!

woensdag 4 november 2020 om 06:42
Jeej man en ik krijgen er allebei 1 in december!
Man krijgt volledig salaris, zo'n 2500 euro en ik kan mijn vakantiegeld en eindekaarsuitkering zelf kiezen wanneer ik wat uitbetaal. Heb nog maar 850 bruto over aan budget dus dat bedrag wordt na belasting overgemaakt naar mij. Bij elkaar dus een heerlijk bedrag om spulletjes voor de baby die eraan komt in februari te kopen!
Man krijgt volledig salaris, zo'n 2500 euro en ik kan mijn vakantiegeld en eindekaarsuitkering zelf kiezen wanneer ik wat uitbetaal. Heb nog maar 850 bruto over aan budget dus dat bedrag wordt na belasting overgemaakt naar mij. Bij elkaar dus een heerlijk bedrag om spulletjes voor de baby die eraan komt in februari te kopen!
woensdag 4 november 2020 om 06:47

woensdag 4 november 2020 om 06:51
Linea recta door naar de spaarrekening. Vandaaruit komt het terecht bij de extra aflossing op de hypotheek, de vakantie of op de langere termijn bij een nieuwe auto voor mij of man, het opknappen van de badkamer of als gift aan de kinderen.
De bedragen krijgen bij ons geen oormerk mee, dus we weten nooit welke euro voor welk doel gebruikt wordt.
De bedragen krijgen bij ons geen oormerk mee, dus we weten nooit welke euro voor welk doel gebruikt wordt.
woensdag 4 november 2020 om 06:53
woensdag 4 november 2020 om 07:07
woensdag 4 november 2020 om 07:08