Geld & Recht alle pijlers

De blackberry

13-10-2011 23:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word er echt langzamerhand helemaal gek van! Eerst die storing en nu dit gezeur weer.. Ik ben namelijk gek op twitter. En misschien weten jullie wat ik kan doen. Ik kan alle tweets zien maar kan zelf niks tweeten want zodra ik de tweet verstuur staat er dat twitter niet beschikbaar is! Helemaal niet zo dus want de nieuwe tweets komen wel steeds. Moet ik twitter eraf gooien en opnieuw installeren of wat kan ik doen? En herkent iemand dit? Krijg er de kriebels van, ja moeilijk als je half verslaafd bent
Een iPhone kopen ?

Nee serieus, ik zou de app opnieuw instaleren of eerst je telefoon een keer uit en aan zetten
Ja, Twitter heeft vandaag onderhoud. Lijkt een beetje BlackBerry pesten, slechte timing na die storing. Bij mij werkt het als ik 't gewoon nog een keer probeer dan, dus op "opnieuw" drukken. Helpt dat?
Serieus?

Je wordt gek als je niet kan twitteren?

Ik zou proffesionele hulp zoeken als ik jou was, je klinkt verslaafd.

En dat meen ik serieus.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De storing bij BB is overigens nog steeds niet verholpen, dus houd er rekening mee dat je nog meer gezeur kunt houden even.
Is er nu weer storing? Ik heb geen internet, whatsapp en ping (alweer)
quote:YouWish schreef op 14 oktober 2011 @ 08:18:

Is er nu weer storing? Ik heb geen internet, whatsapp en ping (alweer)Niet eens een porretje!
Haha ja erg he! Maar het gaat mij er meer om dat ik onderweg mijn mail niet kan bekijken :(

Ik kan op internet nergens iets terugvinden over een nieuwe storing trouwens. Zijn er hier meer Blackberry gebruikers die ook weer problemen hebben?
Alle blackberry gebruikers hebben storing!

Ik ben zooo blij dat ik 3mnd terug de switch heb gemaakt naar iPhone
Internagelaktisch
Ik word op dit moment helemaal para er van! Ik kan niet inloggen bij twitter, belachelijk! Verder geen last van de storing alleen internet is nog langzamer dan normaal! Ik heb een prepaid blackberry, curve. Denk er ook aan om een andere telefoon te nemen, hier word ik gestoord van! Ik heb er nog garantie op, zou ik bijvoorbeeld dan gratis een samsung van 160 euro kunnen krijgen?
Hier de BB Bold en echt helemaal nergens last meer van.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tja, wat een ramp, he....
Ik word oud... ik snap helemaal niets van dat getwitter en al helemaal niet wat er leuk aan is.

Mijn bb doet het weer prima, maar ik ben dan ook maar gewoon een tel, sms en mail gebruiker.
De storing was wereldweid en trof ca 75% van de gebruikers. Maar die is gistermiddag volledig opgelost. Je Twitterprobleem ligt dus niet aan BlackBerry.
Waarom heb je een prepaid blackberry? Het grootste voordeel boven andere telefoons is dat je constant online bent en dat je altijd real time berichtjes (push) ontvangt.. Overigens zou ik je aanraden even je provider te bellen als ie t nog niet goed doet. Dan ligt t namelijk bij hun. Misschien moeten zij even je verbinding resetten. Ik gok zomaar dat ze dat niet voor iedereen uit zichzelf gaan doen.
quote:zammm schreef op 15 oktober 2011 @ 23:06:

Tja, wat een ramp, he....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven