Decemberkalender
woensdag 14 december 2016 om 19:51
Omdat ik toch non-topics aan het openen was.
En omdat er net een reclame van die kalenders op tv kwam en mijn man zei "tja, die 100.000 euro wint toch niemand".
Wie heeft er wel eens serieus gewonnen met een decemberkalender?
Wie krast er elk jaar en wat heb jij er zoals mee gewonnen?
Wij dit jaar;
20 euro met een kalender van een tientje, en een gratis lot. Oh, en man 3 euro op zijn gratis lot.
Het meeste wat ik heb gewonnen met die dingen was 20 euro, in de tijd dat er alleen nog maar 5 euro kalenders waren.
Wie oh wie is er al miljonair geworden met die kalenders?
En omdat er net een reclame van die kalenders op tv kwam en mijn man zei "tja, die 100.000 euro wint toch niemand".
Wie heeft er wel eens serieus gewonnen met een decemberkalender?
Wie krast er elk jaar en wat heb jij er zoals mee gewonnen?
Wij dit jaar;
20 euro met een kalender van een tientje, en een gratis lot. Oh, en man 3 euro op zijn gratis lot.
Het meeste wat ik heb gewonnen met die dingen was 20 euro, in de tijd dat er alleen nog maar 5 euro kalenders waren.
Wie oh wie is er al miljonair geworden met die kalenders?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 14 december 2016 om 19:59
Een kennis geeft me al jarenlang zo'n ding als verjaarscadeau (ben 21 december jarig). Meestal ligt hij er dan eindeloos ongeopend op de kast, tot we een keer denken, nou goed, laten we eens kijken, want ik vind het gewoon een heel gedoe om te tellen hoeveel kerstklokjes en sleetjes en kerstboompjes er in al die vakken staan, maar ok... zomaar één keer 5 euro, geloof ik, en ik had geen zin om daarvoor helemaal naar een bruna of ako te gaan, dus uiteindelijk is hij in het oud papier beland...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 14 december 2016 om 20:06
woensdag 14 december 2016 om 20:13
Wij krijgen er doorgaans allebei eentje van mijn schoonouders voor Sinterklaas. Nog nooit meer dan 5 euro mee gewonnen.
Ik vind het altijd een beetje zonde geld, zo'n kalender. Onzin, want ik speel zelf wel mee met een aantal loterijen en dat is natuurlijk net zo zonde van t geld. Maar die decemberkalender voelt voor mij toch onzinniger. Misschien omdat we hem kado kregen; ik vind het een wat vreemd kado en zou zoiets nooit geven.
Dit jaar hebben we er overigens voor het eerst geen gekregen realiseer ik me nu.
Ik vind het altijd een beetje zonde geld, zo'n kalender. Onzin, want ik speel zelf wel mee met een aantal loterijen en dat is natuurlijk net zo zonde van t geld. Maar die decemberkalender voelt voor mij toch onzinniger. Misschien omdat we hem kado kregen; ik vind het een wat vreemd kado en zou zoiets nooit geven.
Dit jaar hebben we er overigens voor het eerst geen gekregen realiseer ik me nu.
woensdag 14 december 2016 om 20:14
quote:Marels schreef op 14 december 2016 @ 20:06:
Maar grote prijzen kun je ook niet bij de boekhandel innen maar moet je opsturen he.
Dat staat op dat ding althans.
Zie je wel met enige regelmaat 50 of 100 euro voorbij komen of echt alleen 5 euro, 10 euro of een gratis lot?
Klopt, maar bij de Decemberkalender is €20,- al een wonder haha. Ik zie bijna enkel 5, 10, gratis lot voorbijkomen.
Overigens geven wij prijzen uit tot +- €500,- en ook dat komt weinig voor bij welke loterij dan ook.
Maar grote prijzen kun je ook niet bij de boekhandel innen maar moet je opsturen he.
Dat staat op dat ding althans.
Zie je wel met enige regelmaat 50 of 100 euro voorbij komen of echt alleen 5 euro, 10 euro of een gratis lot?
Klopt, maar bij de Decemberkalender is €20,- al een wonder haha. Ik zie bijna enkel 5, 10, gratis lot voorbijkomen.
Overigens geven wij prijzen uit tot +- €500,- en ook dat komt weinig voor bij welke loterij dan ook.