Geld & Recht alle pijlers

Een enge enge Sinterklaas

07-11-2011 22:39 47 berichten
Ik was op zoek naar een Sinterklaas en vond er een op marktplaats, dit hebben we de afgelopen jaren ook gedaan.

De meeste gaven al aan vol te zijn, sommige namen de telefoon niet op, maar een Sinterklaas had nog voldoende plek.

Hij verzocht een mail te sturen met verdere info, terwijl ik dit typte kreeg ik zo'n naar onbestemd gevoel. Ik drukte op verzenden.

Het gevoel raakte ik helaas niet kwijt ik ben de naam van de betreffende klaas gaan googelen.

Wat ik tegenkwam waren foto's van een enorme enge vent, met een blik waar ik bang van werd, ik ben toen verder gaan googelen en kwam uit bij zijn leven volgens facebook. Zijn vrienden waren net zo eng, allen in ontzettend provocerende poses op de foto's.

Ik liet een foto aan iemand anders zien, zonder er iets bij te vermelden en de eerste reactie was gatver wat een engerd.

Gelijk heb ik er een mail achteraan gestuurd met dat ik me had bedacht.

Nu krijg ik allemaal rare mails in onleesbaar Nederlands, met o.a. de melding dat ik toch wel moet betalen etc. Het gaat hier om een tijdsbestek van een half uur.

Ik heb geen zin in gedoe en wil eigenlijk maar betalen, maar wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Die zag ik ook meteen voor me toen ik de topictitel las, BGB
Time spent with a cat is never wasted
mssn heeft deze engerd wel andere dingen te doen dan snachts bij jou op de stoep staan. wat vind je man ervan? 5 dec is nog ver weg, dus wie weet is hij al snel druk bezig met andere dingen. woont hij bij jou in de buurt?
Wat voor provocerende poses hadden zijn vrienden op Facebook?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:monalisalove schreef op 07 november 2011 @ 22:57:

Ben alleen zo bang, dat als ik niet reageer hij straks op de stoep staat ofzo. Denk dat ik vannacht geen oog dichtdoe.

Ach ik denk dat het te koud is veelal chreeuwt men harder dan dat men doet. Mocht je last krijgen gelijk de politie bellen.

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2011 @ 23:10:

Wat voor provocerende poses hadden zijn vrienden op Facebook?
Je hebt toch geen opdracht gegeven? Enkel je gegevens gestuurd. Dus hij kan niets factureren bij je.
BGB hahaha nee niet zo.
Ik heb eens even zitten kijken op MP en zag er wel een engerd tussen staan. Weet niet of dit hem is. Ook dat verhaaltje in dichtvorm (met spelfouten) was erg fout.

Maar goed, niks betalen en nooit meer zomaar al je gegevens geven. Ik denk dat dit een gevalletje veel geschreeuw en weinig wol is.
Is het die Sint die bijna uit de foto komt met zijn hand in de lucht toevallig? En die denkt dat Breda in het buitenland ligt?
Haha gelukkig kan ik nog wel om jullie lachen.

De foto's waren vooral schaars geklede mannen in diverse poses.

En dan niet op een gezellige manier, maar van die rare blikken, geen enkele glimlach. Ik stel me er van die types voor van partij Martijn, maar dit is nergens op gebaseerd, dit was echt het gevoel bij zijn foto.
Nu ik ga kijken zie ik nog veel meer enge mannen in een sint pak. Ik zeg: niet doen. Trek je man een sintpak aan en haal geen engerd in huis.
quote:maximamma79 schreef op 07 november 2011 @ 23:19:

En die denkt dat Breda in het buitenland ligt?

TO dan hoop ik dat je in Breda woont mocht het deze man zijn.

(grapje)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat hij niet goed Nederlands kan, heeft er

misschien mee te maken dat hij uit Spanje komt

quote:monalisalove schreef op 07 november 2011 @ 23:21:

Haha gelukkig kan ik nog wel om jullie lachen.

De foto's waren vooral schaars geklede mannen in diverse poses.

En dan niet op een gezellige manier, maar van die rare blikken, geen enkele glimlach. Ik stel me er van die types voor van partij Martijn, maar dit is nergens op gebaseerd, dit was echt het gevoel bij zijn foto.

He bah. Ik zag bij een sinterklaas ook foto's staan bij mensen thuis waar de zwarte piet een vrouw op zijn rug heeft zitten. Ook best vreemd.

Maar goed, laat je niet bang maken meid, zo'n ouwe kerel met lange jurk doet weinig.
quote:maximamma79 schreef op 07 november 2011 @ 23:22:

Nu ik ga kijken zie ik nog veel meer enge mannen in een sint pak. Ik zeg: niet doen. Trek je man een sintpak aan en haal geen engerd in huis.

Ik hoop niet dat er massaal een trauma voor Sint ontstaat.

En voor wat mijn man betreft, ik denk dat ik de kinderen dan echt wel het een en ander uit te leggen heb, mijn man is donker.
quote:maximamma79 schreef op 07 november 2011 @ 23:23:

[...]

He bah. Ik zag bij een sinterklaas ook foto's staan bij mensen thuis waar de zwarte piet een vrouw op zijn rug heeft zitten. Ook best vreemd.

Maar goed, laat je niet bang maken meid, zo'n ouwe kerel met lange jurk doet weinig.Deze is nog heel jong zo rond de 30! Op de foto op mp staat geen foto van hem, maar een gejatte foto van het net.
Geen wonder dat hij nog plek zat had. Je man heeft gelijk. Niet betalen, lekker dood laten vallen!
quote:the_great_cornholio schreef op 09 november 2011 @ 09:10:

Geen wonder dat hij nog plek zat had. Je man heeft gelijk. Niet betalen, lekker dood laten vallen!Gaan we inderdaad doen (niet betalen dan , ik hoop echt dat het met een sisser afloopt.
Whoehahaha BGB, Coole sint
Ja en?
Heb je nog iets gehoord van deze "sint"
quote:bankje schreef op 14 november 2011 @ 10:57:

Heb je nog iets gehoord van deze "sint"Na de mailstorm niets meer gehoord, ik denk dat hij het gewoon probeerde en wie erin trapt gewoon een sukkel is dikke pech heeft.

Ik hoop ook echt niets meer van deze griezel te horen en zo wel, dan laat ik het hier wel even weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven