Geld & Recht alle pijlers

Einderaad

22-09-2016 14:45 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
I
quote:otis schreef op 22 september 2016 @ 14:49:

Wellicht lukt het je eerst om wat interpunctie aan te brengen in je verhaal. Erg moeilijk te lezen nu. Interpunctie staat los van dyslexie. Probeer een zin te vormen en dan een punt te plaatsen. Enz.Vind je dit nou echt nodig? Jezus… wat onvriendelijk en arrogant. Er zijn vast betere topics om de taaljuf uit te gaan hangen.
pluk de nacht
Kijk even of de stichting schuldhulpmaatje wat voor je kan doen. Huisuitzetting kan dan voorkomen worden. Sterkte!
quote:annemariem schreef op 22 september 2016 @ 19:40:

[...]

Vind je dit nou echt nodig? Jezus… wat onvriendelijk en arrogant. Er zijn vast betere topics om de taaljuf uit te gaan hangen.Gezien mensen het verhaal niet begrijpen, lijkt het me wel relevant om beter hulp te krijgen. Nu moeten mensen eerst een aantal posten doorlopen om het verhaal helder te krijgen. Dat jij dat onvriendelijk en arrogant vindt is jouw mening. Om vervolgens onaardig te doen jegens mij, terwijl je net aangeeft dat je dat niet fijn vindt als het bij een ander gebeurt.
[quote]S-Groot schreef op 22 september 2016 @ 18:10:

[...]

Buiten schuld van TO lijkt me niet terzake doende voor betreffende afspraak? De oplossing waar je op doelt is het afbetalen van de huurschuld door/via de werkgeven neem ik aan? Dat zou natuurlijk kunnen, maar in hoeverre krijg je dat allemaal nog geregeld voor een kort geding? Het is immers nog maar een (vaag?) aanbod van de werkgever.

In een kort geding zal een rechter er wel rekening mee houden dat het niet nakomen van de afspraak niet aan TO ligt. Dit zeker met al het gedoe rondom bewindvoerders die er een potje van maken en ook als het om maar een eenmalige keer niet betalen gaat.

Ik kreeg de indruk dat het niet een vaag aanbod was van de werkgever, maar alleen het wijkteam daarmee niet akkoord ging. Snap de OP niet helemaal op dat punt, denk als ik het nog een keer lees dat er misschien ook een schuldsaneringstraject aan de orde komt, vandaar de drie jaar die ze noemt misschien. Met andere woorden, het schuldsaneringstraject zou misschien anders niet door gaan. Contact met de verhuurder is vaak niet meer mogelijk als er een deurwaarder is ingeschakeld omdat iig coorperaties als de zaak eenmaal uit handen is gegeven aan een deurwaarder, niet meer rechtstreeks communiceren.
Hoe is het nu, To? Heb je nog een huis om in te wonen? Ik hoop het!
maanden huurachterstand en dan maakt de bewindvoerder een foutje?

jaja...

trouwens als je straks gaat bezuinigen bezuinig niet de op pil/condoom....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven