Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.



Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!



Iedereen is welkom!



De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Gisteren drie jongensspijkerbroeken gekocht bij C&A maat 170/176 voor 37 euro, was 25% korting. En mijn zoon had een groeispurt gehad, had nog maar twee broeken die paste!



Iemand al leuk gescoord met het Prijzencircus, of word je dan genept waar je bijstaat, ben zelf allergisch voor de enorme drukte in ons filiaal en de bijbehorende warmte en luchtjes.
quote:adios schreef op 22 september 2011 @ 22:04:

[...]





Bij producten van Veet kan je een arangement kopen en dan is de tweede persoon gratis. Weet niet zker of de veluwse bron ook mee doet maar misschien het uitzoeken waard?

Gold niet voor de zwaluwhoeve helaas want daar zoek ik nog een actie van!serieus, ik heb het gevoel dat je daar altijd mee wordt doodgegooid en volgens mij maakt iedereen maar 1x gebruik van een actie om daar heen te gaan en daarna nooit meer.
quote:adios schreef op 22 september 2011 @ 22:04:

[...]





Bij producten van Veet kan je een arangement kopen en dan is de tweede persoon gratis. Weet niet zker of de veluwse bron ook mee doet maar misschien het uitzoeken waard?

Gold niet voor de zwaluwhoeve helaas want daar zoek ik nog een actie van!



dank, ik ga kijken!



Zwaluwhoeve heeft op haar eigen site een 2e persoon gratis actie:

http://www.zwaluwhoeve.nl/deen



Maar lees ook even recensies want lang niet iedereen is te spreken over de Zwaluwhoeve (vooral heel erg druk en niet altijd even schoon).
Op de website van Tomtom hebben ze een Outlet waar je goedkoop uitlopende en refurbished (met volledige garantie) modellen kunt kopen.



Als je als couponcode Welcome123a invult krijg je nog eens 10 euro extra korting. En gratis bezorging!



Aangezien ik op een parkeerplaats nog kan verdwalen gaat dit mij stress, tijd én brandstof besparen!
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebber heb ik nog 5 Unox servies codes!
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 22 september 2011 @ 23:18:

[...]



serieus, ik heb het gevoel dat je daar altijd mee wordt doodgegooid en volgens mij maakt iedereen maar 1x gebruik van een actie om daar heen te gaan en daarna nooit meer.



Ik moet zeggen dat ik nog niet echt gericht heb gezocht maar vorig jaar lukte me het pas op het laatste moment een actie te vinden (goede acties dan he, dus niet 1 waarbij er 1 nog weet ikhoeveel betaald voor allerlei massages en treatments en de ander dan gratis is want dan ben je gemiddeld nog veel geld kwijt!)



Iemand anders nog een idee van een sauna complex (dus geen thermen) waar je op dinsdag 12 okt met een badkleding in mag? liefst ergens tussen a'dam en den bosch in!

Ik zal eens kijken op de site van de zwaluw hoeve zelf wat voor aanbieding het is!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:maki_w schreef op 22 september 2011 @ 23:09:

en voor 25% korting op easy wear lenzen van hans anders (geldig tm 25-09)

http://www.hansanders.nl/informatie/446 ... nvoordeel/

Heb even gekeken, maar je hebt een coupon nodig (of de code daarvan) die staat op een folder die wordt uitgegeven in de introductieweek in studentensteden.

Ik heb al gezocht, maar nergens gevonden!



Heeft iemand toevallig die couponcode??
Alle reacties Link kopieren
Het gaat volgens mij om een advertentie op (naast) deze plattegrond:

http://www.stiptomedia.nl/studentenplattegrond
Alle reacties Link kopieren
quote:12twister schreef op 22 september 2011 @ 18:38:

Heeft iemand nog tips voor korting bij sauna de Veluwse Bron?



Bij Optimel staat ie er helaas niet tussen (heb veel codes dus wie ze nodig heeft, laat ff weten).



mag ik die codes?? mijn mailadres is conceptmap _ eur @ hot mail . com



Maar dan zonder de spaties natuurlijk :D
Alle reacties Link kopieren
net nieuwe winterlaarzen gekocht. Bij het prijzencircus gekeken maar uiteindelijk toch maar gekocht die me helemaal aanstonden. Had nog één vvv bon dus voor 60 euro was Ik klaar :D
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even m'n hart luchten meiden? Koop ik op 3 september hardstikke leuke half hoge laarsjes in een zaakje in een andere stad; zie ik ze vandaag staan in ons eigen winkelcentrum, exact dezelfde, met 50% korting. Snik, snik , ik had ze dus voor 149,95 en hier stonden ze notabene in nog meer kleuren ook voor 75,-.



Het was even hard slikken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Yep, mijn Yunomi pakket ligt klaar.
Mocht iemand nog Optimel codes over hebben, ik spaar ze nog steeds! Heb al een dekbedovertrek gekocht met 50% korting! Nu sparen voor korting op andere dingen!
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 24 september 2011 @ 10:43:

Yep, mijn Yunomi pakket ligt klaar.

Leuk!



Ik heb nog niets gehoord, maar blijf nog eventjes afwachten.

Las op yunomi dat alles in gedeeltes werd verstuurd.. .

Mail is dan van kiala toch??
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 23 september 2011 @ 13:34:

Mag ik even m'n hart luchten meiden? Koop ik op 3 september hardstikke leuke half hoge laarsjes in een zaakje in een andere stad; zie ik ze vandaag staan in ons eigen winkelcentrum, exact dezelfde, met 50% korting. Snik, snik , ik had ze dus voor 149,95 en hier stonden ze notabene in nog meer kleuren ook voor 75,-.



Het was even hard slikken.Dat is balen zeg. Een goede les voor de volgende keer: koop nooit iets voor de volle prijs!
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand bij Zalando willen bestellen, meld je dan eerst aan voor de nieuwsbrief, krijg je nog eens 5 euro korting!
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 24 september 2011 @ 10:43:

Yep, mijn Yunomi pakket ligt klaar.



Mijne ook maar ik kan nu niet printen zou je mailtje laten zien via een iphone ook genoeg zijn?

je moet tenslotte ook al je legitimatie bewijs laten zien dus ze kunnen zien dat ik die persoon ben aan wie het pakket gericht is!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Mijn printer wordt niet herkend op het moment, omdat mijn computer gereset is na een computercrash.



Ik wil printen!

Heb een kortingsbon van de kruidvat voor 8x4 deodorant voor ¤ 1.25 per stuk.
Alle reacties Link kopieren
En toen deed ie het ineens wel .



Iemand toevallig nog een bol.com kortingscode voor verzenden, ik wil het nieuwe boek van Jill Mansell graag kopen .
Hier nog steeds twee Unox-codes, - a - wil je ze nog hebben? Anders gaan ze naar de volgende die ze wil
Hoeveel van die unox codes moet je eigenlijk hebben? En wat moet je dan bijbetalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Janna_ schreef op 24 september 2011 @ 15:45:

Hoeveel van die unox codes moet je eigenlijk hebben? En wat moet je dan bijbetalen?2 codes + bijbetalen.

boerenbont servies
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier een stille meelezer.



Ik wil heel graag de Unox-codes hebben als iemand ze nog over heeft.

Mijn mailadres is: xxxxxxxx.



Alvast heel erg bedankt!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
vandaag met kappersbon gratis naar de kapper geweest. Kappersbon heb ik een hele tijd terug van iemand via hier gekregen in ruil voor een andere bon. Bleek dat je de kappersbon alleen op bepaalde doordeweekse dagen mag gebruiken (ik had niet bij het maken van de afspraak verteld dat ik zo'n bon had), gelukkig werd ik toch voor de bon geknipt.



daarna ook nog bij kruidvat die garnier bodylotion met geld terug actie gehaald. (ook tip van hier).



voor de mensen die naar sauna/wellness kortingen op zoek zijn. in de agenda van de postcodeloterij zitten ook kortingsbonnen voor verschillende sauna's/wellness-dingen. (heb er geen verstand van, dus geen idee of dat goede aanbiedingen zijn).



volgende week lekker uit eten tijdens de restaurantweek!!
Noa, ja, de mail is van Kiala. Het is een hele grote fles wasverzachter die je krijgt.



En een ietwat kleinere fles voor de witte was.



Het klopt dat het in gedeeltes wordt verstuurd. Ben benieuwd wat het volgende pakket is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven