Ervaring scheiden online

maandag 18 juli 2011 om 09:48
Goedemorgen allemaal.
Nieuwe maandag, nieuwe kansen.
Ik heb besloten om mij eens te verdiepen in de scheiding van mijn vriendin. De kogel was al even door de kerk en nu gaan zij en haar partner uit elkaar. Al het regelwerk komt op haar neer en ik wil haar graag helpen. Ze hebben een koophuis, er zijn gelukkig geen kinderen.
De dingen die er m.i. geregeld moeten worden zijn:
Huis verkopen
Auto verkopen
Katten onderbrengen
Scheiden
Nieuwe woonruimte regelen
Spullen verdelen
Gelukkig worden
Huis verkopen gaat via de makelaar, dus dat loopt al.
Auto verkopen, lang leve marktplaats.
Katten onderbrengen, check.
Scheiden: Dat is nou iets waar wij geen van allen ervaring mee hebben. Ik heb ge-googled en kwam op een online scheiden site uit waar ze voor ongeveer 670,00 alles regelen.
Heeft iemand ervaring met een site als deze?
Nieuwe woonruimte regelen, geen probleem
Spullen verdelen, zien we met angst en beven tegemoed, maar het zijn maar spullen.
Gelukkig worden, zal na bovenstaand geregel vanzelf plaatsvinden.
Nou, ziet er goed uit, dat schema van mij, al zeg ik het zelf.
Vergeten we nog dingen?
Nieuwe maandag, nieuwe kansen.
Ik heb besloten om mij eens te verdiepen in de scheiding van mijn vriendin. De kogel was al even door de kerk en nu gaan zij en haar partner uit elkaar. Al het regelwerk komt op haar neer en ik wil haar graag helpen. Ze hebben een koophuis, er zijn gelukkig geen kinderen.
De dingen die er m.i. geregeld moeten worden zijn:
Huis verkopen
Auto verkopen
Katten onderbrengen
Scheiden
Nieuwe woonruimte regelen
Spullen verdelen
Gelukkig worden
Huis verkopen gaat via de makelaar, dus dat loopt al.
Auto verkopen, lang leve marktplaats.
Katten onderbrengen, check.
Scheiden: Dat is nou iets waar wij geen van allen ervaring mee hebben. Ik heb ge-googled en kwam op een online scheiden site uit waar ze voor ongeveer 670,00 alles regelen.
Heeft iemand ervaring met een site als deze?
Nieuwe woonruimte regelen, geen probleem
Spullen verdelen, zien we met angst en beven tegemoed, maar het zijn maar spullen.
Gelukkig worden, zal na bovenstaand geregel vanzelf plaatsvinden.
Nou, ziet er goed uit, dat schema van mij, al zeg ik het zelf.
Vergeten we nog dingen?
maandag 18 juli 2011 om 17:48
Het woord flitsscheiding moet je niet meer gebruiken. Dit bestaat niet meer en kan dus alleen maar verwarrend werken. Bij een flitsscheiding lieten mensen hun huwelijk omzetten in een geregistreerd partnerschap en dit werd vervolgens ontbonden. Was veel goedkoper, maar de zaken werden slecht tot niet geregeld en dan had je dus nog steeds problemen.