Geld & Recht alle pijlers

financieel adviseur beeindigen BV

26-03-2011 20:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

mijn vader is opgenomen in een verpleeghuis, maar er moeten nog wat dingen geregeld worden, oa het afwikkelen (beeindigen) van de BV die er nog is van de tijd toen hij nog een eigen winkel had.

Ik ben hiervoor op zoek naar een een financieel adviseur die dat kan begeleiden want wij hebben er geen verstand van. We hebben al wel de noodzakelijke bewindvoerderschap geregeld, en willen dit nu op gaan pakken.

Wie kan me op weg helpen naar een adviseur in regio den haag?

Thanx!
Klik!
@ Jorina: dat had ik uiteraard al geprobeerd, maar ben nadrukkelijk op zoek naar adviseurs waar mensen goede ervaringen mee hebben. Dus: als je die hebt, graag!
Jee wat naar allemaal. Geen adviseurs maar wellicht kan Rider helpen? Rider, waar zit je?? Sterkte met de hele situatie.
volgens mij kan je accountant alles regelen, in feite hoef je alleen maar uit te schrijven bij allerlei instanties.

de rest is meest belastingwerk. en daar heb je bij een BV toch al een accountant voor die dat regelt.
wij slapen nooit.
Volgens mij kun je daarvoor naar de Kamer van Koophandel. Daar zal de BV sowieso uitgeschreven moeten worden en ik denk dat ze je daar ook precies kunnen vertellen wat er verder moet gebeuren, en hoe je evt een goede fin. adviseur vindt als dat nodig is.

Sterkte iig met de hele situatie.
Ik heb een adviseur via MKB-adviseurs gehad (wel in een andere regio), maar volgens mij is dit een landelijk opererend adviesbureau (voor het midden en kleinbedrijf).

Misschien heb je daar wat aan. Sterkte met de situatie
een accountant moet een vereffening uitschrijven zodat de bv geliquideert kan worden. deze moet naar de Kvk, wordt openbaar gemaakt, misschien zijn er nog schuldeisers.

en vergeet het handelsregister niet.
wij slapen nooit.
en omdat je die accountant toch al nodig hebt kan je die net zo goed de dingen die jezelf niet snapt laten regelen. hoef je er ook geen 2e partij bij te halen die ook een rekening schrijft.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven