Geld & Recht alle pijlers

Foute prijs berekend in winkel, wat zou jij doen?

24-05-2010 19:44 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je koopt iets, wat heel duur is. Je zit heel erg krap, want je bent aan het verhuizen. Je hebt wat je koopt nodig anders kan je niet verhuizen.

Je komt bij de kassa en het kassameisje maakt een fout waardoor je 60% korting krijgt inplaats van geen korting, je kijkt nog verbaast en het kassameishe kijkt nogmaals naar de kassa en zegt nogmaals het bedrag, wat zou jij doen?

Ps. Het is een grote winkelketen geen eenmanszaak.
fout van de kassa dame lekker betalen en niet wakker van liggen! zou ik namelijk ook niet doen er wakker van liggen dan he:p
Het gras aan de overkant is niet groen.
Bij een grote winkelketen zou ik niets zeggen. Bij een kleine zelfstandige wel.
grote winkelketen is het.
Gewoon betalen wat ze zegt. Moet ze maar beter opletten. Tenzij het een eenmanszaak ofzo is. Maar een karwei of Ikea of zo geen problemen mee hoor
Eens met tandpasta
Mooi je mond houden.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nu ben ik nieuwsgierig door die cryptische omschrijving: wat heb je gekocht dan?
ja grote winkelketen zou ik er geen problemen mee hebben eenmanszaak wel
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ikea vermoed ik
Waar zou hem om gaan? douchegordijn, wc bril, aanhangwagen?
laminaat voor het heeelleee huis 80 vierkante meter....
ZOOOOO, heb jij even mazzel. :-)

Ik zou maar even dubbel genieten van het laminaat.

Ik vind het trouwens wel erg dom van het kassameisje. Als ze jou aankijkt (voor de tweede keer), heeft ze dus al haar twijfels. Dan bel je toch iemand om het te laten checken?
kvoel me een beetje schuldig.....maar ook weer heel erg blij....

Ze keek tenslotte 2x en zei vol zekerheid en een tikkeltje arrogantie het bedrag nogmaals
Jeee, dat is dom van het meisje..

Maargoed, ik zou ook m'n mond hebben gehouden vrees ik.
Wat heerlijk voor je!!!
ik heb meer korting gekregen dan dat ik heb betaald......ik schaam me een beetje
Waar ik dan nieuwsgierig naar ben, hoeveel had je eigenlijk moeten betalen?
Whoehoeee dat is fijn! Niet meer bij nadenken....en lekker laminaat gaan leggen... Ze komen je heus niet opzoeken ;) Het is dat meisje haar schuld..
hahaha 1180 euro.....en heb 534 betaald... Iets meer dan 50% korting dus..ben zo bang dat ik ineens word opgebeld en dat ze zeggen dat ik t alsnog moet betalen. Ze hebben mn gegevens wat het moest besteld worden..
Misschien zat er WEL korting op en heb je dat gewoon niet gezien!

(Daar zou ik vanuit gaan: weg schuldgevoel!)
Maar je hebt het al wel in huis nu? Of heb je al vast in het voren betaald en moet je het binnenkort ophalen?
o dat is wat minder...dat ze je gegevens hebben, dan zou ik ook wel angstig worden. Maarja, als het een grote keten is, weten ze echt niet of ze 500 meer of minder op die kassa hadden moeten draaien...
Gewoon heel erg blij zijn met je mazzel! Mr Ikea eet er echt geen boterham minder om
hahaha nee er zat geen korting op dat had ik nog gevraagd....voordat ik betaald had natuurlijk hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven