Geld & Recht alle pijlers

Geflitst met auto, maar tijd klopt niet

08-07-2012 19:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een brief gehad waarin staat dat ik geflitst ben maar het klopt niet. De tijd waarop staat dat ik geflitst ben, was ik in een andere auto aan het rijden.

Ik ging namelijk een busje huren en liet mijn auto bij het verhuurbedrijf staan. Haalde hem op om half 10 's avonds en er staat dat ik die dag om 2100 uur geflitst ben, wat dus echt niet kan. Die auto stond stil op de parkeerplaats.

Wat kan ik hieraan doen?
quote:Spininhoek schreef op 08 juli 2012 @ 19:59:

[...]

Misschien had het uur tijdsverschil te maken met het nog niet synchroon lopen met de zomer / wintertijd? Dat ze het nog niet in het systeem hadden aangepast? (Weet niet hoor, moest er opeens aan denken).

Mijn vader had ook zoiets, had ook foto opgevraagd. Zou geflitst zijn in Zuid-Limburg. Nou wonen ze regio Schiphol, dus dat was al vreemd. Maar hij zat op dat tijdstip ook bij de kaakchirurg. In Amsterdam... Dat, plus de foto die niet klopte, maakte het dat t werd kwijtgescholden.Dat lijkt me doorslaggevend. Het feit dat je vader bij de kaakchirurg zat niet; immers iemand anders kan ook met zijn auto rijden en voor verkeersovertredingen (zolang ze onder de Wet Mulder vallen) is de kentekenhouder verantwoordelijk.
quote:limelight schreef op 10 juli 2012 @ 15:12:

TO, weet je al wat meer?Zo snel heb je die foto ook niet in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven