Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in canada, dus ik kan met de Nederlandse sites niet meedoen. Bestaan dit soort sites ook wereldwijd? Ik ben altijd een beetje huiverig met Amerikaanse websites die claimen dat je geld kan verdienen. Ze zijn hier toch meer van het "scammen' dan in Nederland vind ik. Ik heb iedere dag wel een voicemail van iemand die claimt dat ik schulden heb en word opgepakt als ik niet betaal :bonk:
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
17-11-2019 14:41
In dat artikel staat: Hou ongeveer de volgende vuistregel aan: 1 onderzoekspanel = 10 tot 15 minuten invullen per dag = gemiddeld zo’n 60-70 euro per maand

Op z'n gunstigst bedoelen ze alleen werkdagen en 10 minuten, dan hebben we het over ruim 3,5 uur per maand.
Maar op zijn ongunstigst (alle dagen en 15 minuten) ben je er ruim 7,5 uur per maand mee bezig.
Zeg dus dat het tussen de 18 en 8,5 euro per uur verdient. En TO zegt dat ze nog iets ónder de verdiensten zit die het artikel aangeeft, dus dan kom je uit op minder dan 8,5 euro per uur.

Tja, is dat de moeite...?
Voor mensen in een schuldsanering wel ja.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel interesse Eenhoornn!
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
27-11-2019 17:38
Leuke site hoor, lid geworden naar aanleiding van jouw tip. Verdiensten vallen wel wat tegen in vergelijking met de (bekendere) onderzoekspanels.
Leuk om te horen :)
Wat vindt je precies tegenvallen?
Ik heb trouwens best vaak dat ik punten bijgeschreven krijg van aankopen die iemand anders gedaan heeft. Heb daar in het begin een aantal mails aan gewaagd, maar het probleem werd niet opgelost. Nou dan niet.

Ik ben jaren geleden lid geweest van Euroclix en toen ook best wat uitbetalingen gehad. Ga er denk ik weer eens aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog vriendenlinks voor extra punten bij aanmelding! PB me gerust!
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
07-12-2019 15:04
Ik heb wel interesse Eenhoornn!
Ik heb een PB gestuurd, ik hoop dat het gelukt is.
Kijk je even of het gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me via mijn man aangemeld.
Ik krijg alleen geen bevestigingsmail ... raar.
Alle reacties Link kopieren
eenhoornn schreef:
07-12-2019 19:48
Ik heb een PB gestuurd, ik hoop dat het gelukt is.
Kijk je even of het gelukt is.
Ik heb geen PB ontvangen, maar jou nu een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
07-12-2019 21:56
Ik heb geen PB ontvangen, maar jou nu een PB gestuurd.
Als het goed is heb je een PB terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me gisterenavond ook aangemeld bij Quickthoughts. Heb al 3,50 bij elkaar gespaard! Als dat ze doorgaat heb ik morgen mijn eerst 10 euro bol.com bon bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Vind het tot nu toe tegen vallen. Euroclix heeft iedere keer geen dingen om in te vullen. GfK heb ik er pas 1 van gehad en Opinieland wel vaker maar vaak voor maar 10 punten.
Heb bewust een breed profiel ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
08-12-2019 09:18
Vind het tot nu toe tegen vallen. Euroclix heeft iedere keer geen dingen om in te vullen. GfK heb ik er pas 1 van gehad en Opinieland wel vaker maar vaak voor maar 10 punten.
Heb bewust een breed profiel ingevuld.
Vreemd, juist bij GfK en Opinieland zijn de opbrengsten en aantal vragenlijsten bij mij erg goed. Enig idee waar het aan kan liggen?
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
08-12-2019 15:03
Vreemd, juist bij GfK en Opinieland zijn de opbrengsten en aantal vragenlijsten bij mij erg goed. Enig idee waar het aan kan liggen?
Nee geen idee vind het echt tegen vallen.
Alle reacties Link kopieren
Het is me gelukt bij Euroclix.
Ik zag gelijk ook dat je dit weekend 1000 clix krijgt bij de overstap van zorgverzekeraar.
Aangezien we dat toch al van plan waren, heb ik dat meteen geregeld. Man en ik apart overgestapt = 2000 clix (normaal krijg je er 600 p.p.).
Alle reacties Link kopieren
Bij lifepoints nu 2 bol.com cadeaubonnen aangevraagd van 10 euro per stuk in 2 weken tijd.
GFK krijg ik ook bijna niks, gaat echt heel langzaam.
Ik vind sowieso dat het heel langzaam gaat, alleen lifepoints gaat een beetje
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-12-2019 16:17
Leuk om te horen :)
Wat vindt je precies tegenvallen?
De opbrengst in vergelijking met de grote onderzoekspanels zoals Tolun, Panelclix, Opinieland, GFK, etc.
minnimouse schreef:
07-12-2019 16:17
Ik heb trouwens best vaak dat ik punten bijgeschreven krijg van aankopen die iemand anders gedaan heeft. Heb daar in het begin een aantal mails aan gewaagd, maar het probleem werd niet opgelost. Nou dan niet.
Groot gelijk, lekker laten zitten. Het hoeft nauurlijk ook niet per se zo te zijn dat die anderen niks ontvangen hebben. Wie weet is het én én. Weet je trouwens zeker dat je hen niet ooit heb aangebracht of zo? Wellicht is het omzetpercentage?
minnimouse schreef:
07-12-2019 16:17
Ik ben jaren geleden lid geweest van Euroclix en toen ook best wat uitbetalingen gehad. Ga er denk ik weer eens aan beginnen.
Goed bezig, heel mijn punt is ook lekker combineren met de lijsten die jou het beste passen dan kun je echt tot een mooie "cent" extra komen met een uurtje of 1,5 per dag.
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
08-12-2019 18:50
De opbrengst in vergelijking met de grote onderzoekspanels zoals Tolun, Panelclix, Opinieland, GFK, etc.



Groot gelijk, lekker laten zitten. Het hoeft nauurlijk ook niet per se zo te zijn dat die anderen niks ontvangen hebben. Wie weet is het én én. Weet je trouwens zeker dat je hen niet ooit heb aangebracht of zo? Wellicht is het omzetpercentage?



Goed bezig, heel mijn punt is ook lekker combineren met de lijsten die jou het beste passen dan kun je echt tot een mooie "cent" extra komen met een uurtje of 1,5 per dag.
Nee, heb nog nooit iemand aangebracht via Ladycashback.
Alle reacties Link kopieren
Andere aanrader op cashbackgebied is cashbacktotaal, krijg je 2,50 bonus als je begint en tikt aardig aan als je toch al online aankopen doet.

Edit moest even zoeken, https://www.testnugratis.nl/hoogste-cas ... 250-bonus/ jhe laat geld liggen als je iets koopt via een webshop en je niet gebruik maakt van zulke programma's vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Klopt jbres heb cashbacktotaal ook op bijna al mijn decemberaankopen zitten
Ladycashback ook heel positieve ervaringen mee. Bedankt voor de tip minnimouse :-P
Alle reacties Link kopieren
Universeinmotion schreef:
07-12-2019 00:29
Ik woon in canada, dus ik kan met de Nederlandse sites niet meedoen. Bestaan dit soort sites ook wereldwijd? Ik ben altijd een beetje huiverig met Amerikaanse websites die claimen dat je geld kan verdienen. Ze zijn hier toch meer van het "scammen' dan in Nederland vind ik. Ik heb iedere dag wel een voicemail van iemand die claimt dat ik schulden heb en word opgepakt als ik niet betaal :bonk:
Ja volgens mij wel. Ik weet dat bijvoorbeeld sites als gfk, toluna en ik dacht ook lifepoints wereldwijde bureaus zijn, maar in Canada zullen er veel specifiekere zijn voor op de Canadese markt. Zal eens kijken of ik wat kan vinden voor je.
Alle reacties Link kopieren
BieLoes schreef:
08-12-2019 21:45
Klopt jbres heb cashbacktotaal ook op bijna al mijn decemberaankopen zitten
Ladycashback ook heel positieve ervaringen mee. Bedankt voor de tip minnimouse :-P
Waar hou je het meeste aan over? Om het maar eens op de vrouw af te vragen hihi :lol:
Alle reacties Link kopieren
Op cashbacktotaal zitten hogere marges, maar zoals met al die sites gaat het om de combinatie. Overal word je er wijzer van. Doe je er meerdere dan wordt het pas echt leuk
Alle reacties Link kopieren
BieLoes schreef:
08-12-2019 21:54
Op cashbacktotaal zitten hogere marges, maar zoals met al die sites gaat het om de combinatie. Overal word je er wijzer van. Doe je er meerdere dan wordt het pas echt leuk
Precies mijn gedachte, maar juist daarom dat ik het wil weten zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
26-11-2019 10:25
Zelf actief op de site op het Panelclix icon klikken om te kijken of er nieuwe vragenlijsten zijn.
Eerlijk zijn.
Elke dag meedoen met Lotteryclix.
Bij online bestellingen kijken of het via Euroclix kan.
Hoe werkt dat? Ik bestel veel via Bol en heb zojuist een euroclix account aangemaakt, als ik via de site van euroclix naar bol ga en ik bestel zie ik geen keuze of vinkje of iets dergelijks te staan. Wat mis ik?
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
08-12-2019 21:35
Andere aanrader op cashbackgebied is cashbacktotaal, krijg je 2,50 bonus als je begint en tikt aardig aan als je toch al online aankopen doet.

Edit moest even zoeken, https://www.testnugratis.nl/hoogste-cas ... 250-bonus/ jhe laat geld liggen als je iets koopt via een webshop en je niet gebruik maakt van zulke programma's vind ik dan.
Ga ik straks naar kijken.
Dank voor de tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven