Geld & Recht alle pijlers

Geld ex-man

24-09-2013 20:09 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex-man is vorige week op de zaak gearresteerd, blijkt. Zijn rekening is geblokkeerd. Ik krijg niets meer, zei de bank. Nu viel er vanochtend een enveloppe in de bus, toen ik nog sliep, met daarin duizend euro en een briefje 'elke week' erbij. Ik ben al blij dat m'n zoon 'em niet eerder opengemaakt had.

Wat moet ik hiermee?
Net als in de film. Ik krijg ook dagelijks een zak. De kat in de zak. Haha.
Let the sun shine
Nee, hij zit niet vast. Na verhoor mocht-ie gaan. M'n zoon was die dag bij hem. Op school dus.
Hou het apart, ik zou het niet op de bank zetten daar krijg je problemen mee.
Ik zou hem aangeven. Dan moet hij hopelijk de bak in en kun jij 24/7 voor jullie kind zorgen. Wel even regelen dat de toeslagen bij jou konen hè, anders heb je nog niet wat je wilde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hij mag het wel bij mij brengen als jij ermee zit. Ik ben de beroerdste ook niet. Als ik je zo uit de brand kan helpen...

quote:duuper schreef op 24 september 2013 @ 20:17:

Nouja, wanneer hij zelf onder bewaking staat of zoiets, kan-ie moeilijk het geld van z'n handeltjes thuis bewaren, niet?

Hij zal het wel een keer terug komen halen, denk ik.Jij hebt wel een rijke fantasie hè?
quote:Ikbenanoniem schreef op 25 september 2013 @ 07:26:

Hij mag het wel bij mij brengen als jij ermee zit. Ik ben de beroerdste ook niet. Als ik je zo uit de brand kan helpen...

Ja maar jij woont te ver weg,elke week van Oslo naar Nederland wordt ook een duur grapje voor die man..
quote:duuper schreef op 24 september 2013 @ 20:26:

Als er bij jou elke week ¤1000 in de brievenbus valt, zou je dan niet eens rustig afwachten wat de bedoeling is? Of zouden er mensen naar dat geld komen zoeken? Waarom zouden ze?Toch niet in contanten? Dat zou ik verdacht vinden. Het zou dan buiten de banktransacties blijven.
World of Warcraft: Legion
Je moet pas op gaan letten als ze een paardehoofd door je brievenbus proberen te frommelen
quote:pippertjepepernoot schreef op 25 september 2013 @ 07:40:

Je moet pas op gaan letten als ze een paardehoofd door je brievenbus proberen te frommelen

O en ook altijd eerst onder de dekens kijken voor je in bed gaat liggen.!
quote:duuper schreef op 24 september 2013 @ 20:09:

Mijn ex-man is vorige week op de zaak gearresteerd, blijkt. Zijn rekening is geblokkeerd. Ik krijg niets meer, zei de bank. Nu viel er vanochtend een enveloppe in de bus, toen ik nog sliep, met daarin duizend euro en een briefje 'elke week' erbij. Ik ben al blij dat m'n zoon 'em niet eerder opengemaakt had.

Wat moet ik hiermee?Geen idee wat je er mee moet, ken je sitiatie niet, maar opvallend is wel, blij dat mijn zoon dit niet heeft opengemaakt. Is er geen respect in huis of afspraken dat je geen post van andere openmaakt??
quote:pippertjepepernoot schreef op 25 september 2013 @ 07:40:

Je moet pas op gaan letten als ze een paardehoofd door je brievenbus proberen te frommelenWhahahaha
Als, en ik zeg áls dit waar is, begrijp ik echt niet waarom je dat hier neer plempt!!

A. Je houd je mond in zo'n geval

B. Je houd je mond en brengt t naar de politie

C. Je spreekt je ex hier op aan, als ie toch vrij is(meest logische

lijkt mij)

Maar zoiets plemp je niet op een forum,
Ik moest ff denken waar ik die 1000 euro van ken maar dat was achter gesloten deuren vorig jaar.

De vrouw kreeg ook elke week een enveloppe met 1000 euro.Bleek van de zakenpartner van haar man te zijn die handelden in nepmerkkleding.Haar man was opgepakt en zijn zakenpartner zorgde ervoor dat zijn vrouw geld kreeg om van te leven met haar kinderen.Zij wist eerst natuurlijk van niks.....
Spaar dat geld op, dan heb je aan het einde van de rit vast genoeg geld om een rechtzaak te beginnen om de 7/7 regeling met je ex om het kind te regelen.

Nou, dan spaar je dat geld op zodat je daarmee de advocaat en de rechtszaak kan betalen om je kind 1 dag meer te hebben, want je had immers geen geld daarvoor (zie andere topic).

Wat een laiferd is die ex-man van jou eigenlijk om zomaar enveloppen met geld door de bus te gooien.
quote:ElleMichelle schreef op 25 september 2013 @ 13:38:

Ik moest ff denken waar ik die 1000 euro van ken maar dat was achter gesloten deuren vorig jaar.

De vrouw kreeg ook elke week een enveloppe met 1000 euro.Bleek van de zakenpartner van haar man te zijn die handelden in nepmerkkleding.Haar man was opgepakt en zijn zakenpartner zorgde ervoor dat zijn vrouw geld kreeg om van te leven met haar kinderen.Zij wist eerst natuurlijk van niks.....Dat bedoel ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, een nieuwe aflevering. Leuk!

Ik ga er eens voor zitten...
conversation = awareness
Ik zou meteen gaan shoppen, 1000 euro is zo op. Zelfs als ik het elke week zou krijgen
Koop je kind terug!
Ik zou de London Knights inhuren om me op de keukentafel te laten nemen. Nog een paar weken sparen en je kan gaan feesten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven