Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel VI

17-01-2017 22:15 2994 berichten
Deel I, II, III,IV en deel V zijn een groot succes.

We gaan hier verder met het beschrijven van gierige acties. Dit topic is vooral bedoeld voor verhalen maar laten we het vooral gezellig houden









Link naar deel V

Link naar deel IV

Link naar deel III

Link naar deel II

Link naar deel I
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
18-09-2017 13:13
Ik hou mijn rode wijnglas heel vaak vast bij de bolling want de meeste restaurants serveren het naar mijn idee veel te warm :proud:
Maar daar wordt de wijn toch juist warmer van?
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
18-09-2017 12:16

Je komt een beetje snobistisch over ook expres laten vallen dat je ze wel een ontmoet hebt. Dacht dat dat juist niet chic was .
+1
Alle reacties Link kopieren
promesso schreef:
19-09-2017 09:41
Maar daar wordt de wijn toch juist warmer van?
Uhm, ja ik bedoelde natuurlijk veel te koud :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Jongensmama2009 schreef:
18-09-2017 22:27
en ben alles behalve lomp.
Tsssssss
Dat bepaalt het forum wel :rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
19-09-2017 09:44
+1
+1
Alle reacties Link kopieren
Zijn we aan het rekken jongens? Want ik heb nog wel een leuk verhaal.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Jongensmama2009 schreef:
18-09-2017 22:27
Ik vind het juist helemaal niet classy om voortdurend met alcohol in je hand te staan. Dat is naar mijn idee juist lomp en vooral ook vreemd om dit onder werktijd te doen.
Ik zeg gewoon ik heb honger en ik zit vol en ben alles behalve lomp.
Tsssssss
Lomp niet, maar wel boers en ongemanierd :lol:
Maar als je hele omgeving het doet dan valt het niet op. Geen stress dus!
Jejoue schreef:
16-09-2017 18:18
Wat raar.

Anuyways, vriend spotte WA en gezin laatst bij de ijssalon. Ze waren op de fiets.
Bij Luciano zeker?
Ik stond een paar weken geleden bij de bakker achter Maxima. Tja, die mensen willen ook graag wat eten natuurlijk :)
Zullen we anders een topic "tokkie acties (of toch niet?)" openen? Wat een geneuzel over etiquette zeg.
anoniem_349871 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 11:46
Reden: Te vroeg op "verstuur" gedrukt, oeps
35.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maechtje schreef:
19-09-2017 14:07
Zijn we aan het rekken jongens? Want ik heb nog wel een leuk verhaal.
Vertel!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
MissLotus17 schreef:
20-09-2017 11:45
Zullen we anders een topic "tokkie acties (of toch niet?)" openen? Wat een geneuzel over etiquette zeg.
leuk idee!!
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me laatst erg gierig. We wilde al een tijdje ergens graag heen en onze oudste was jarig dus we hadden een vrije dag met z'n alle. Tot een bepaalde leeftijd hebben kinderen gratis mee naar binnen, nu was de oudste dus net een dag te oud omdat hij die dag jarig was... Ik heb het niet gezegd en hem gratis mee naar binnen genomen.

Helpt het als hij in de avond geboren os en dus bij het naar binnen gaan technisch gezien nog net oud genoeg was of ben ik gewoon hopeloos gierig nu? Niet dat ik het van plan ben vaker te doen, ik vind het niet kunnen om een kind van 4 vol te laten houden dat die 3 is in het overzicht oid alleen om nou vanwege die ene dag een extra kaartje te moeten betalen..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat bijna iedere ouder dat wel eens gedaan heeft my-little-appletree en net zo veel zijn er gegeneerd van geraakt omdat het kind waar het om ging luidkeels verkondigde dat zij of hij toch echt geen 3 meer is hoor....
die ik wilde bestaat al...
Ik werd laatst door een ‘’etiquettekut’ geattedeerd op het feit dat het toch echt niet heurde dat ik tonic dronk bij een uitgebreid restaurantdiner van meerdere gangen ipv de bijbeheurende wijn. Ik drink bewust niet. Ben geheelonthouder Maar het heurde niet. Dan moest ik dus plat of bruisend water drinken. Recalcitrant als ik ben heb ik de volgende ronde een bitterlemon besteld.
Die etiquettekut doet dus zelf precies hoe het niet heurt met die etiquetteregels te ventileren.

100x fouter dan een drankje drinken wat volgens de regels van 50 jaar geleden niet heurde.

Maar goed. Niet gierig dus ook niet ontopic.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
20-09-2017 16:59
Ik denk dat bijna iedere ouder dat wel eens gedaan heeft my-little-appletree en net zo veel zijn er gegeneerd van geraakt omdat het kind waar het om ging luidkeels verkondigde dat zij of hij toch echt geen 3 meer is hoor....
Het ging hier om een kind dat zelf niet snapt wat leeftijd is of hoe oud hij is dus daar was geen mogelijkheid toe, maar dat lijkt me echt een schaam moment. Je kind laten liegen over hoe oud die is vind ik ook niet kunnen eigenlijk, maar net die ene dag... Tja dan ga ik ook niet roepen dat hij jarig is en we dus eigenlijk een extra kaartje moeten kopen ook al had ik het natuurlijk wel aan de kassa moeten zeggen bij het kopen van de kaartjes.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
20-09-2017 21:32
Ik werd laatst door een ‘’etiquettekut’ geattedeerd op het feit dat het toch echt niet heurde dat ik tonic dronk bij een uitgebreid restaurantdiner van meerdere gangen ipv de bijbeheurende wijn. Ik drink bewust niet. Ben geheelonthouder Maar het heurde niet. Dan moest ik dus plat of bruisend water drinken. Recalcitrant als ik ben heb ik de volgende ronde een bitterlemon besteld.
Maar als ik bij een meergangendiner alleen maar water drink heb ik de hele tijd het idee dat ik mijn vorige gang nog proef, dus ik doe dat dus ook. Ik neem dan wel voor ik aan een nieuwe gang begin een glas water uit de fles die meestal op tafel staat, in mijn beleving is het dan even om mijn mond weer op te frissen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deel zeven geopend: geld-recht/gierige-acties-deel-vii/list_messages/391152
Micchan schreef:
21-09-2017 11:29
Ik heb deel zeven geopend: geld-recht/gierige-acties-deel-vii/list_messages/391152
Goed gedaan, mods moeten deze anders even sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven