Geld & Recht alle pijlers

Goedkope kado's voor partner

24-11-2011 12:01 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
'Hangmat, 14 minuten geleden

Enkele voetreis Siberie? heel goedkoop en toch een groot cadeau'

Daar gaat ie al heen, met de trein/vliegtuig.
'TO bedoelt toch te zeggen dat ze op zoek is naar kleine cadeaus, omdat ze zelf alleen grote kan bedenken?

Ze ziet dat wat ze opnoemt niet als goedkoop, of lees ik verkeerd?'

Dat is juist.
trakteer je zelf op mooie lingerie en laat hem het uitpakken.
Wat is je budget TO?
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 12:23:

'Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.'

Koffie= ja dat is een goede! Hij heeft zijn oude koffiemachine pas nog kapot gemaakt.

Fles= we drinken niet, krijgen van gasten steeds wijn die wij dan weer weggeven

Mooi boek= koop ik eigenlijk steeds, voor verjaardag, valentijn, jubileum etc.

Bios= doen we toch wel, niet echt kado

Huis mist = ruimte, dus blender kan ikniet kwijt

Abbo= heb ik hem vorige keer al gegeven, was hij niet echt heel blij mee ofzo

conclusie: hij heeft niets nodig. Waarom ga je dan nu geforceerd iets geven, alleen omdat dat in deze tijdvan het jaar zou horen? Als je het wat minder breed hebt zou je mij niet blij maken met geld verspillen aan iets wat ik niet nodig heb.

Dus: een avond lekker uitgebreid koken, en gezellig een avond spelletjes doen/zijn favo film kijken/ een massage-manicure-facial geven/ naar t museum/ zo'n spel met vragen die je aan elkaar meot stellen, of wat hij ook maar leuk vindt. Kost wel meer moeite maar zou door mij in ieder geval meer gewaardeerd worden.
'en in de categorie gratis:

wat denk je van een lapdance, striptease, massage, aandacht, goed gesprek, boswandeling, sneeuwballengevecht, samen gaan schaatsen?'

Ja striptease zat ik ook aan te denken. Hij heeft al eens gehint dat ie dat wil. Hijkwam zelf ook met het idee hem een zelfgemaakt schilderij te geven, maar waarvan? Ik schilder liever hem dan mij
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 12:25:

'Pauline65, 21 minuten geleden

Dit is toch niet serieus mag ik hopen?'

Dat is wel serieus. We hadden eerst meer geld nu minder. Als ik nu een overhemd, stropdas of horloge ga kopen dan zijn die niet echt een verbetering op wat ie al heeft.

Het is toch niet een kwestie van opwaarderen?

Het gaat er om of je iets passendst hebt uitgezocht en er aandacht aan besteed hebt. Dan kan het een koetjesreep van 60 cent zijn, als dat enorm jeugdsentiment is voor hem, dan is dat toch bijzonderder dan een computer die hij schijnbaar nodig heeft?
quote:Hangmat schreef op 24 november 2011 @ 12:13:

Enkele voetreis Siberie? heel goedkoop en toch een groot cadeauNou, dan kun je net zo goed flink uitpakken en hem een retourtje voetreis naar Siberie geven...
'ik wil het aanvullen met samen lachen, strandwandeling, een uitgebreide vrijpartij, een lekkere douche samen ( of in bad) , elkaar verwennen met een gezichtsbehandeling etc'

Strandwandeling, elkaar wassen, vrijen, gezichtsbehandeling doen we allemaal min. 1x per week
quote:borderwalk schreef op 24 november 2011 @ 12:32:

[...]

Het is toch niet een kwestie van opwaarderen?

Het gaat er om of je iets passendst hebt uitgezocht en er aandacht aan besteed hebt. Dan kan het een koetjesreep van 60 cent zijn, als dat enorm jeugdsentiment is voor hem, dan is dat toch bijzonderder dan een computer die hij schijnbaar nodig heeft?

Helemaal eens. Bovendien zegt hij al dat hij niet bijzonder veel waarde hecht aan een cadeau.

Moet het niet meer gaan om aandacht dan om het bedrag?
gewoon, een chocoladeletter. Altijd goed.
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 12:33:

'ik wil het aanvullen met samen lachen, strandwandeling, een uitgebreide vrijpartij, een lekkere douche samen ( of in bad) , elkaar verwennen met een gezichtsbehandeling etc'

Strandwandeling, elkaar wassen, vrijen, gezichtsbehandeling doen we allemaal min. 1x per weekDan doe je iets wat je niet iedere week doet: trio?
'GeorgetteDansLeTabac, 9 minuten geleden

Weekendje weg samen?'

Dat is te duur.
quote:gember999 schreef op 24 november 2011 @ 12:34:

[...]

Dan doe je iets wat je niet iedere week doet: trio?Ja! Of partnerruil, is dat iets?
'pompedom, 10 minuten geleden

zelfgemaakte bonbon, koekjes, taart, truffels. Een mooie foto voor aan de muur.

Een zelfgemaakte muts of sjaal.'

Heb geen goede oven, foto's hebben we teveel, niet creatief genoeg voor zelfgemaakte sjaal, maar zou het kunnen proberen! Heb ook een naaimachine die ik nooit gebruik.
Nou komen we al wat verder. Weekendjeweg dus te duur.

Etentje dan? Niet in een sterrenrestaurant, maar iets eenvoudigers/goedkopers.
'Zima, 11 minuten geleden

Museumjaarkaart'

Goed idee, dat vindt hij leuk.
Jeetje TO, je bent wel echt een lekkere zwartkijker of niet? Geen enkel idee dat voor je wordt aangedragen is goed. Je hebt ook nog een naaimachine die je nooit gebruikt: nou dan geef je m die. Kan hij bij de volgende cadeau-geef gelegenheid fijn zelf een cadeautje voor jou maken.
Nou, klaar dan. MJK is niet zo gek duur. Maar hoe doe je dat dan voor jezelf? Want ik neem aan dat jij dan meegaat?
Haha, ik zie dat je net de museumjaarkaart een goed idee vind. Dat had ik nog niet gelezen toen ik je afwijzende houding bekritiseerde... grappig
- leuke gadget = maar wat? Hij houdt van apple

- dvd = de dvd boxen van bijv starwars zijn duur

- sieraad = wat dan voor een man?

- wellnessdag = ja massage ofzo
ehm
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 24 november 2011 @ 12:39:

Nou, klaar dan. MJK is niet zo gek duur. Maar hoe doe je dat dan voor jezelf? Want ik neem aan dat jij dan meegaat?MJK is wel 40 euro! Vind ik niet echt goedkoop voor een cadeautje...
Spaarpot?
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 12:39:

- leuke gadget = maar wat? Hij houdt van apple

- dvd = de dvd boxen van bijv starwars zijn duur

- sieraad = wat dan voor een man?

- wellnessdag = ja massage ofzo

gadget, zoiets:

sieraad: stoere ketting, armband bijv.? Trouwring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven