Geld & Recht alle pijlers

gratis lot

07-05-2011 23:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop vandaag de Telegraaf, omdat er een gratis lot inzit, en ik geloof in wonderen. Een lot van de wekelijkse lotto. Op het lot staat dat ik het in moet wisselen bij een lotenverkoper voor een echt lot. Ik op weg naar de lotenkoper, en die zegt: "nee je moet het activeren op de website van de lotto", ja ik ben toch niet gek, voor ik het weet zit ik er jaren aan vast.

Ik vind het nogal een misleidende actie.
Heb je al op de site van lotto gekeken? Wat zeggen zij hier precies over?
nee, heb ik nog niet gedaan, je hebt gelijk misschien oordeel ik wel een beetje te snel. Ik dacht dat er een gewoon een gratis lot bij zat zodat ik vanavond voor de tv samen met de kinderen heel even kon denken dat we misschien wel miljonair zouden worden. Maar ik ga nu kijken op de site.
Ennn?
Nou die site zegt helemaal niets over gratis loten van de telegraaf. Ik probeer het deze week gewoon nog een keer in te wisselen voor een gewoon lot
Ik kon het lot vanochtend gewoon laten activeren bij de "sigarenboer"... heb alleen niets gewonnen.....
Ik werk bij zo'n sigarenboer. Het papiertje van de lotto wat bij de telegraaf in zat hoef je alleen aan de sigarenboer af te geven en dan wordt er meteen een lot voor je uitgedraaid. Dat was voor vanavond. Dus niks op internet hoor. Gewoon een gratis lot zonder verplichtingen enzovoort.
Oooh, wat vreemd. Ik heb het bij AH geprobeerd in te leveren. Probeer ik het deze week wel ergens anders. Is nog tot 31 augustus geldig
ooooh ik ben zo stom, de AH heeft helemaal geen Lotto, alleen maar Staatsloterij.

Deze week het lot ingeleverd bij Bruna en inderdaad geen enkel probleem.

Nu moet ik excuses maken aan de Lotto en de Telegraaf
quote:zuchtervan schreef op 07 mei 2011 @ 23:06:

Ik koop vandaag de Telegraaf, omdat er een gratis lot inzit, en ik geloof in wonderen. Een lot van de wekelijkse lotto. Op het lot staat dat ik het in moet wisselen bij een lotenverkoper voor een echt lot. Ik op weg naar de lotenkoper, en die zegt: "nee je moet het activeren op de website van de lotto", ja ik ben toch niet gek, voor ik het weet zit ik er jaren aan vast.

Ik vind het nogal een misleidende actie.Als dat lot er niet gratis bij zat, had je dan ook de telegraaf gekocht?
quote:lulu1983 schreef op 15 mei 2011 @ 13:17:

[...]

Als dat lot er niet gratis bij zat, had je dan ook de telegraaf gekocht?Wat maakt dat nou weer uit?
quote:Kate1980 schreef op 15 mei 2011 @ 13:37:

[...]

Wat maakt dat nou weer uit?Dan kan Lulu zeggen dat je niet moet zeuren, dat voelt zo lekker op de zondagmiddag.
quote:AlettaJacobs schreef op 15 mei 2011 @ 13:39:

[...]

Dan kan Lulu zeggen dat je niet moet zeuren, dat voelt zo lekker op de zondagmiddag.Precies! Je moet toch íets doen op een regenachtige zondag middag :rolf:
quote:Kate1980 schreef op 15 mei 2011 @ 13:37:

[...]

Wat maakt dat nou weer uit?Het was ook een algemene vraag. Waarom koop je in eens wel een krant als er ''iets'' gratis bij zit, terwijl je die krant anders nóóit koopt??
@Lulu, dat is hier niet relevant maar ik vind het wel een goede vraag die ik opschrijf voor m'n studie (communicatie)
Uit nieuwsgierigheid: waarom schrijf je dat op Marloes?

Dit is toch puur hoe marketing werkt? Waarom denk je dat ze er een lot bij doen? Het is niet zo dat ze dachten van: goh, laten we eens lief zijn en investeren in loten, want onze abonnee verdient het zo om te winnen.

Dit bedoel ik niet als kritiek, maar ik ben benieuwd op welke manier het je verder helpt bij je communicatie-studie?
ik heb niets gewonnen, alle nummers fout en zelfs de kleur fout. Ik zag mezelf al in de krant staan met "vrouw wordt met gratis lot miljonair", maar helaas.

Nee ik zou de krant niet kopen als er geen lot in zou zitten.
quote:Primabella schreef op 15 mei 2011 @ 15:42:

Uit nieuwsgierigheid: waarom schrijf je dat op Marloes?

Dit is toch puur hoe marketing werkt? Waarom denk je dat ze er een lot bij doen? Het is niet zo dat ze dachten van: goh, laten we eens lief zijn en investeren in loten, want onze abonnee verdient het zo om te winnen.

Dit bedoel ik niet als kritiek, maar ik ben benieuwd op welke manier het je verder helpt bij je communicatie-studie?Ik heb binnenkort examen van de module media en communicatie en 1 van de vragen zou kunnen zijn: Op welke wijze proberen uitgevers van kranten nieuwe lezers te trekken? Antwoord: bijlagen deelabonnementen, loten Dus meer als geheugensteuntje zeg maar. Ik merk namelijk dat ik steeds meer het geleerde toepas in de praktijk en dan is dit weer een voorbeeldje
Oke, ik snap het. Dank je voor je antwoord en heel veel succes met je examen!
nou kijk eens aan heeft het allemaal toch nog zin gehad
Hahaha toch weer een goeie daad verricht met dit topic, zuchtervan. Wel jammer voor je dat je niet hebt gewonnen! Ik weet hoe je je voelt, ik was ervan overtuigd dat ik de koninginnedagloterij zou winnen
quote:Primabella schreef op 15 mei 2011 @ 21:45:

Oke, ik snap het. Dank je voor je antwoord en heel veel succes met je examen!Dank je wel! Het is leerwerk dus daar maak ik me geen zorgen over. Wel over het schrijven van een communicatieplan Maar dat gaat ook goedkomen.
quote:zuchtervan schreef op 15 mei 2011 @ 21:50:

nou kijk eens aan heeft het allemaal toch nog zin gehadHeb ik je toch een beetje een winnaarsgevoel bezorgd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven