groupon en hunkemöller
zondag 10 juli 2011 om 22:54
De korting van Groupon van vandaag schreeuwt dat je 55% korting krijgt bij Hunkenmöller ondermode.
http://www.groupon.nl/dea ... D=NL_CRM_1_0_0_191&a=1646
Je koopt een waardebon van 20 euro voor 9 euro, die je alleen mag inleveren bij een minimale besteding van 40 euro.
Nu ben ik geen rekenwonder, maar volgens mij betaal je dan voor artikelen van 40 euro 29 euro, wat geen 55% korting is.
Vergis ik mij of is het toch wat rooskleuriger gemaakt met kunstmatig rozenaroma?
Wat vinden jullie verder van de acties van Groupon, zijn ze nu echt wat je nodig hebt?
http://www.groupon.nl/dea ... D=NL_CRM_1_0_0_191&a=1646
Je koopt een waardebon van 20 euro voor 9 euro, die je alleen mag inleveren bij een minimale besteding van 40 euro.
Nu ben ik geen rekenwonder, maar volgens mij betaal je dan voor artikelen van 40 euro 29 euro, wat geen 55% korting is.
Vergis ik mij of is het toch wat rooskleuriger gemaakt met kunstmatig rozenaroma?
Wat vinden jullie verder van de acties van Groupon, zijn ze nu echt wat je nodig hebt?

zondag 10 juli 2011 om 23:15
Ik zou niet aan deze groupon meedoen. Ik heb wel een paar bonnen van Zalando gekocht, een waardebon van 50 euro voor 19 euro, dat scheelt wel. Het minimum orderbedrag was 60 euro dus dat was goed te doen. Ik heb bijv. kinderschoenen gekocht, die waren 59 euro en daar heb ik tieb een lippenbalsem van 2 euro bij besteld, zodat ik aan het minimum orderbedrag kwam.
maandag 11 juli 2011 om 07:36
En bij Zalando kun je ook nog retourneren. Dus je koopt bijv voor 60 euro, maar je retourneert een item van 10 euro. Dan heb je toch je item twv 50 euro voor 19 gekocht. Retourneer je meer dan de waarde van die 50 euro, krijg je voor het verschil een voucher. Ik was verrast toen de medewerker van Zalando dit vertelde. Ik had netjes mijn orderbedrag aangevuld tot 60 euro, maar was niet zo tevreden over een truitje. Was geen probleem, kon die gewoon terugsturen en kreeg binnen een week die tien euro teruggestort. (heb er nog wel wat anders voor gekocht, maar wist dat nog niet op het moment van retourneren)
Geen idee hoe HM hiermee omgaat.
Ik lees bij Groupon altijd heel goed de voorwaarden.
Geen idee hoe HM hiermee omgaat.
Ik lees bij Groupon altijd heel goed de voorwaarden.
maandag 11 juli 2011 om 09:20
Bij online winkels wel ja, zij het dat lang niet iedereen weet dat je daar het wettelijk recht hebt om binnen 7 dagen iets terug te brengen (daarnaast zijn er webwinkels die er moeilijk over zullen doen en wie gaat er nu een zaak beginnen voor zo'n bedrag?). Bij Hunkenmöller hebben ze natuurlijk ook gewone winkels en daar heb je dat wettelijke recht niet en dus kunnen ze daar wel vasthouden aan de voorwaarden als ze die netjes op papier hebben staan. Het is sowieso een vage actie; een beetje boerenbedrog.