Geld & Recht alle pijlers

groupon Zalando?

27-04-2011 10:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Vandaag een groupon deal van Zalando: een bon van 50 euro voor 19 euro.

Echter mijn vraag - 2 van de voorwaarden zijn:

- de groupon voucher kan maar eenmalig gebruikt worden

- geen (deel)restitutie

Stel: ik bestel een paar schoenen van 60 euro, ik gebruik de voucher+10 euro=29 euro en ze passen niet. Dan moet ik de schoenen retourneren. Ik krijg geen geld teruggestort (geen restitutie) maar kan ik nu wel weer een nieuw paar schoenen bestellen van 60 euro? Of bouw ik een tegoed op van slechts 29 euro? Dat laatste zie ik natuurlijk niet zitten :-).

Iemand wijsheid?
Vanochtend op mijn werk zak ik de mail en toen stond de teller volgens mij op 1500 ofzo. Een half uur geleden heb ik er eentje gekocht en stond de teller op 900, en nu weer op 1600. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen. Maar de voucher is in te wisselen tot eind oktober 2011 dus tegen die tijd zal de voorraad toch wel weer aangevuld zijn? Gebruik ik hem gewoon voor winterlaarzen.
quote:layla1969 schreef op 27 april 2011 @ 23:14:

Volgens mij valt het wel mee, ik heb net gekeken en toen stond de teller op 1300 nog wat. Maar vanochtend om half 9 stond de teller al op 1500. Ik denk dat de teller al een paar keer rond is geweest vandaag. Ze hebben inderdaad ook kleding enzo dus dat komt vast wel goed.
quote:ossiepossie schreef op 27 april 2011 @ 23:15:

Vanochtend op mijn werk zak ik de mail en toen stond de teller volgens mij op 1500 ofzo. Een half uur geleden heb ik er eentje gekocht en stond de teller op 900, en nu weer op 1600. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen. Maar de voucher is in te wisselen tot eind oktober 2011 dus tegen die tijd zal de voorraad toch wel weer aangevuld zijn? Gebruik ik hem gewoon voor winterlaarzen.Je hebt gelijk, ik ga toch ook maar een voucher kope
Want ze gaan gewoon weer verder!
de voucher is zo lang te gebruiken, EN ze maken onwijs veel reclame over zalando dat móet wel goedkomen
quote:germanwings schreef op 27 april 2011 @ 20:26:

[...]

Hoe kun jij er nu al mee besteld hebben?Niet de eerste keer deze actie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven