Geld & Recht alle pijlers

Happy toeslagendag...............

22-04-2013 08:21 307 berichten
Hehe, eindelijk is het zo ver. We hebben het weekend geduldig op een houtje lopen bijten en onze cocktailglazen gevuld met het laatste beetje ranja en de laatste kruimelige toastjes belegd met witte suiker en het bodempje aardbeienjam. Maar, dat mocht de pret niet drukken, want in ons zonnejurkje in de tuin of op het balkon, gedroegen wij ons rijk, want we laten ons er natuurlijk niet onder krijgen he ladies.

Nodeloos te vermelden dat het voorraadje cocktails en ander lekkers voor dit topic met zorg zijn bewaard, want deze feestdag dient wel goed ingeluid, dus kom er bij en tast toe.

Happy new topic allemaal.

Alle reacties Link kopieren
Ha gezellig, ik doe met je mee, cheers op deze feestelijke dag
Welkom en cheers.
Ah ik wilde net die oude weer uppen

Hier nog geen tekenen van de miljarden die ik elke maand ontvang van andermans belastingcenten
Lol Yellow, nee hier ook nog niet rijk.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 april 2013 @ 08:47:

[afbeelding]Ik kwijl en laat tegelijkertijd een traantje met dat beeld voor ogen. In de loop van de dag kunnen we het weer lekker in de economie pompen.
Die paarse en gele briefjes heb ik nog nooit in mijn bezit gehad trouwens....

Cateautje, je weet dat je van je toeslagengeld alleen dat mag betalen waarvoor het bedoeld is toch?! Het is niet zo dat je geld op 1 grote hoop mag. Ik heb een speciale toeslagenrekening waarvan ik dan natuurlijk alleen de huur en zorgverzekering betaal

(nu hoop ik dat je bij dat topic was een paar keer geleden dat dat opeens de discussie was, anders begrijp je niets van deze post...)
Oh wat lekker dat het vandaag al is. Ik had zaterdag die paar kleine boodschappen die ik had weer terug moeten zetten bij de kassa, stond niets meer op mijn rekening. Wat een verschrikkelijke afgang was dat. Mooi, kan ik die dingen vandaag halen.

HAPPY NEW TOPIC trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 april 2013 @ 08:52:

Cateautje, je weet dat je van je toeslagengeld alleen dat mag betalen waarvoor het bedoeld is toch?! Het is niet zo dat je geld op 1 grote hoop mag. Ik heb een speciale toeslagenrekening waarvan ik dan natuurlijk alleen de huur en zorgverzekering betaal

(nu hoop ik dat je bij dat topic was een paar keer geleden dat dat opeens de discussie was, anders begrijp je niets van deze post...)Niet verder vertellen maar ik geef mijn vermogen geheel illegaal uit aan zaken als Prada en Louboutin en een lekker luchie van Dior mag hierbij niet ontbreken natuurlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 april 2013 @ 08:55:

Oh wat lekker dat het vandaag al is. Ik had zaterdag die paar kleine boodschappen die ik had weer terug moeten zetten bij de kassa, stond niets meer op mijn rekening. Wat een verschrikkelijke afgang was dat. Mooi, kan ik die dingen vandaag halen.

HAPPY NEW TOPIC trouwens.

Vandaag al is? Ze zijn twee dagen te laat!

Welkom Mylen.
Wat ik allemaal ga kopen vandaag:

(nu hoop ik dat je bij dat topic was een paar keer geleden dat dat opeens de discussie was, anders begrijp je niets van deze post...)

nee want die discussie komt geloof ik elke keer weer langs.

Ik proost alvast mee met een kopje thee, want ja, alles is natuurlijk op. Het is toch wat, we moeten gewoon 2 (twee!!) dagen langer op de toeslag wachten dan normaal.

Happy toeslagendag allemaal!

(nu hoop ik dat je bij dat topic was een paar keer geleden dat dat opeens de discussie was, anders begrijp je niets van deze post...)De azijnpissers zijn mijn favoriete gasten Yellow, die brengen een golf van lol mee.
Ik was er niet bij, maar snap wat je bedoeld met die post.

ik ben ook wel blij met die toeslagen, alhoewel ik dit keer nog wat geld 'over' had. Lees: overgeboekt van de spaar omdat er dingen met de auto moesten gebeuren.
Oh en happy new topic ook idd.

Ja de afgang als je bij de kassa staat. Daarom ben ik blij dat i nu een smartphone heb met een app van de rabobank. Dan weet ik precies wat erop staat (en ik kijk serieus nog een keer als ik al bij de kassa sta, just in case)
Ik ga lekker een flesje wijn kopen vandaag van de zorgtoeslag. Dat mag, want ik zorg graag goed voor mezelf en verwennerij hoort daarbij

Verder krijg ik nog kindgebonden budget, dus voor de koters haal ik wel een zakkie snoep.
Wijn is toch goed voor het hart ofzo, dus je helpt je gezondheid ermee!
een weigerende pinpas is inderdaad een afgang van jewelste.

Maar tegenwoordig kun je gewoon beweren dat er vast weer een Ddos-aanval gaande is.
Ik pin nooit. Hou er van om met flappen te wapperen.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 april 2013 @ 09:02:

Wijn is toch goed voor het hart ofzo, dus je helpt je gezondheid ermee!precies! En ontspannen is sowieso goed tegen stress en dus tegen hartaanvallen, maagzweren en woede-uitbarstingen. En je pis wordt er geen azijn van
quote:Stukje_Cake schreef op 22 april 2013 @ 08:59:

Ik was er niet bij, maar snap wat je bedoeld met die post.

ik ben ook wel blij met die toeslagen, alhoewel ik dit keer nog wat geld 'over' had. Lees: overgeboekt van de spaar omdat er dingen met de auto moesten gebeuren.

Watteh? Geld over?! Ik dacht dat dit het topic was voor de blutten onder ons die hun miljarden uitgeven aan alcohol en peuken?! En soms wat junkfood?

Nu even serieus ,hoop dat je auto gemaakt is en nu weer een tijdje kosteloos (nouja, benzine kost geld ) rond kan tuffen
quote:Cateautje schreef op 22 april 2013 @ 09:04:

Ik pin nooit. Hou er van om met flappen te wapperen.Ook zo'n ergernis. Ik pin meestal een bedrag voor de boodschappen, maar dan moet je tegenwoordig zo opletten dat je in de juiste kassarij gaat staan....de helft van de kassa's bij de appie hier is 'alleen pinnen'. grrr
Ik ga mijn telefoonrekening betalen (moet ook gebeuren) en dan een hele lading groente en fruit kopen. Zin in na een week brood met pindakaas.
quote:Cateautje schreef op 22 april 2013 @ 09:04:

Ik pin nooit. Hou er van om met flappen te wapperen.

Ongeveer zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven