Geld & Recht alle pijlers

Hoe werkt de Fiod?

18-08-2010 20:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Jee, dit wordt waziger en waziger...
hoe oud is je zoon TO? en zwijggeld? wat ga je met dat geld doen dan als je het als bloedgeld ziet? Je hebt het aangenomen?
quote:hoeenwat schreef op 18 augustus 2010 @ 22:12:

@Wuiles, nee, ex heeft niets geërfd en ik hoef ook niets. Zijn beide ouders leven nog. Don't worry. Mijn zoon is dakloos en coke verslaafd en nu achteraf blijkt dat hij zijn coke verstrekte als hij genoeg inkomsten genereerded. En hij had al een bedrijf en veel geld, dus dat was niet nodig. Millionaire zijn en over de rug van mijn zoon nog meer geld verdienen. Sorry dat ik wat bozig reageer, ik heb ook zwijggeld gehad, maar voor mij is het bloedgeld.Wat bedoel je?
Wel goed gegokt van mij: het draait allemaal om wraak op je ex.
Ik heb spijt van mijn serieuze reacties na dit wazige, warrige verhaal en daarom heb ik ze verwijderd.quote:hoeenwat schreef op 18 augustus 2010 @ 22:12:

@Wuiles, nee, ex heeft niets geërfd en ik hoef ook niets. Zijn beide ouders leven nog. Don't worry. Mijn zoon is dakloos en coke verslaafd en nu achteraf blijkt dat hij zijn coke verstrekte als hij genoeg inkomsten genereerded. En hij had al een bedrijf en veel geld, dus dat was niet nodig. Millionaire zijn en over de rug van mijn zoon nog meer geld verdienen. Sorry dat ik wat bozig reageer, ik heb ook zwijggeld gehad, maar voor mij is het bloedgeld.
anoniem_53649 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 22:24
Reden: aanvulling bericht TO
% gewijzigd
Ik geloof dat ik het ook niet meer volg. Zoon is aan de drugs en moest betalen voor zijn drugs aan iemand die toch al geld genoeg had? En toen kwam jij daarachter en heeft hij jou zwijggeld betaald?
Ik snap het ook niet echt.

Gaat het nou wel om je ex of gaat het om iemand die jouw zoon dingen liet doen zodat hij zijn coke verdiende?
Zoals ik het lees geeft ex aan zoon coke, als zoon genoeg geld verdiend. Terwijl ex, en TO al miljonair zijn.

Dat zwijggeld, zal eerder zijn gegeven en daarvan heeft TO het zo hoog in haar bol gekregen dat ze nu denkt privé detective te kunnen zijn en de zware misdaad op te kunnen lossen.

Want tja, ex ging vreemd en dus wil TO wraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven