Geld & Recht alle pijlers

Hoeveel vragen voor Wii spelletjes?

30-04-2012 07:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga vandaag op de vrijmarkt staan met de kinderen en we willen de Wii spelletjes verkopen. Maar hoeveel vraag je voor die dingen op de vrijmarkt? Heb echt geen idee. Heb ook veel merk kinderkleding die ik kwijt wil. Zijn prijzen als 3,00 voor een broekje dan te hoog of te laag? Ben een beginner, maar dat moge duidelijk zijn, haha!

Heeft iemand raad voor mij?
Welke wii spellen zijn het? Voor Zelda en Mario kan je meer vragen dan voor andere spellen. Kijk even bij budgetgaming.nl war de spellen op het moment nieuw kosten en ga daar dan onder zitten.

Kinderkleding weet ik eigenlijk niet, misschien even op matktplaats kijken voor vergelijking?

Succes met verkopen!
Die wii spelen zou ik via marktplaats verkopen ipv via vrijmarkt, denk dat je er dan veel meer voor terugkrijgt. Kinderkleding zou ik als het echt super er uitziet,en merk is 3 euro idd doen, of wellicht vier zodat je nog een euro kan zakken
Ik zou wii spelletjes op marktplaats verkopen tenzij het niet zulke bekende populaire spelletjes zijn. Voor veel spelletjes van o.a. Kirby, Mario, Wario en Zelda kun je meer vragen want die spellen verliezen amper waarde dus daar kun je makkelijk 15-20¤ voor vragen mits de staat krasvrij is natuurlijk. Hangt wel af wat voor spel, bij Mario Tennis kun je het vergeten maar bij Mario Galaxy, Mario Kart is die prijs redelijk. Als het allemaal van die minder populaire spelletjes zijn zoals Harry Potter, basis racespelletjes is 5¤ of minder redelijk.
heb je nog iets verkocht?
Ha, thanx dames voor de antwoorden.

En we hebben zeker wel verkocht. We hebben 12,50 voor de Mario spellen, Donkey Kong gevraagd en 7,50 of 5 euro voor de minder populaire spellen. Daarnaast nog een hele berg kleding, cupcakes en homemade cookies verkocht. 274 euro verdiend.

Kids helemaal blij, want daarvan gaan we leuke dingen doen. Al meteen kaartjes voor de Efteling gekocht.

Verkoop op Marktplaats daar heb ik echt geen tijd voor (en geen zin). Dat gedoe altijd met mensen die bieden en niet reageren, of bieden en niet betalen. Te veel gedoe.
wow mooie opbrengst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven