Geld & Recht alle pijlers

Huurwoning via makelaar

17-06-2013 19:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Mijn vriend en ik willen graag gaan samen wonen en hadden gereageerd op een woning via de makelaar.

Nou werd het ons afgewezen omdat mijn vriend bij het cvz loopt.

Nu zien we dat deze woning bij meerdere makelaars te huur staat. Heeft het zin om dit nog dan te proberen?

Het huurhuis is zeg maar van een opkoper, die meerdere woningen in die wijk heeft.

Groeten Rosalien
Wat is het CVZ?
Cvz?
college voor zorgverzekeringen.

Hij heeft een tijd zijn zorg niet meer kunnen betalen maar dat is nu allemaal rechtgetrokken.

Maar zijn zorg word dus direct van zijn salaris ingehouden
quote:Rosalien89 schreef op 17 juni 2013 @ 19:57:

college voor zorgverzekeringen.

Hij heeft een tijd zijn zorg niet meer kunnen betalen maar dat is nu allemaal rechtgetrokken.

Maar zijn zorg word dus direct van zijn salaris ingehouden

Huren via een makelaar is particulier en in principe mogen zij dit dus weigeren, als zij hun twijfels hebben of er wel op tijd betaald wordt.

Heb je al eens alle inkomens en uitgaves naast elkaar gezet? Particulier huren is vaak duurder, is er geen mogelijkheid om te huren via de woningbouw?
Ik denk niet dat het zin heeft. Je zal overal loonstrookjes moeten laten zien en als ze dan zien dat de zorgkosten direct worden ingehouden van het loon van je vriend dan weten ze gelijk dat jullie niet zulke goede betalers zijn.
Hangt er vanaf wie jullie heeft afgewezen en of de verhuurder (dus niet de makelaar) jullie gegevens heeft gezien.

Maar dat de zorgkosten door CVB geïnd worden is wel een rode vlag voor een verhuurder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven