Geld & Recht alle pijlers

ING Spaarpunten: wat kun je ermee doen?

25-10-2020 20:52 116 berichten
Misschien heel stom maar ik kwam er net achter dat ik via ING een flink aantal spaarpunten heb. Ik heb even gekeken wat ik ermee zou kunnen doen maar zie door de bomen het bos niet. Artikelen aanschaffen lijkt niet echt lonend te zijn (of zie ik iets over het hoofd?) en verder zijn er zoveel deals dat ik er geen wijs uit word. Hebben jullie aanraders?
Alle reacties Link kopieren
Ik “koop” er een paar keer per jaar iets.

Kortingskaartjes voor de dierentuin
Albelli bon
Dit jaar kortingsbon voor dyson
Kortingsbon voor jbl koptelefoon
Ik heb mag dit topic de decathlon kortingskaart gekocht

Punten heb ik teveel. We hebben 3 spaarrekeningen. Opkrijgen doe ik ze niet maar af en toe wel een leuke korting. Ik check wel altijd of het idd voordeliger is.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-10-2020 09:43
en die dingen die je alleen punten-kosten heb je echt niks aan
Nou, soms wel. Net als nu de Decathlon-bon of als je toch iets van rituals wilt gaan bestellen. De waardebonnen/cadeaubonnen hebben nog wel zin. De gewone producten denk ik minder.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic maar weer eens de winkel bezocht. In het verleden wel een paar goede deals gehad. Ik heb er onze babyfoon vandaan, een TomTom bundel die ik echt nergens zo goedkoop kon vinden en een Harman Kardon set.
melony wijzigde dit bericht op 27-10-2020 11:55
Reden: stomme typo
0.65% gewijzigd
One in a melon
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een keer een e-bike gekocht. Daar ben ik wel blij mee. En ze hadden (ik weet niet of dat nu nog zo is) van die Giftforyou bonnen waarmee je voordelig een overnachting kon doen. Verder gebruik ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, toevallig kijk ik weer in de shop, en zie ik iets waar we toch al naar op zoek waren; van die ventilatortjes voor op de radiator of de convector. Ze waren nu in de aanbieding op de website zelf, én ik kreeg nog 25% korting met een ING bon :)
Aangezien mij dat alleen maar 500 punten "kostte", was het in dit geval een mooie aanbieding :)

Ik zie ook een aanbieding voor een jaarabonnement voor de Linda; 35 euro en 500 punten :) (normaal kost een abonnement 90 euro)

Ik heb zelf al een abonnement, maar misschien komt iemand hier op een idee :) (al geef je het abonnement cadeau aan iemand?)
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je goed moet kijken of iets wel echt een aanbieding is ten opzichte van andere aanbieders. Toch heb ik er al een paar goede deals gescoord. In het verleden wel tijdschriftabonnementen met 50 % korting of dagjes uit met korting. Verder kijk ik vaak eerst bij ING als ik al iets op het oog heb. Zo wilde ik graag een leren werktas en heb ik er één van Burkely met € 65,00 korting gekocht. Ook mijn koptelefoon van JBL voor € 189,00 in plaats van € 349,00. Dat vind ik wel serieus goede deals.
Degenen die zo bizar veel punten hebben, hebben wellicht ook hun hypotheek via ING lopen? Kan me voorstellen dat je die punten van ze lang zal ze leven niet op gaat krijgen.. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Goede deals van dit moment, als je het toch al wilde aanschaffen:
- Bon voor € 40,00 korting op een speaker van Sonos;
- Bon voor 25 % korting op JBL

Nu heb ik zelf net Bose besteld via Amazon, scheelt toch ook weer €75,00 tov andere winkels..
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de decathlon bon tip. Zelf een besteld en mijn vader ook gevraagd. Meteen gebruikt voor trainingspak voor dochter.

Zag ook een kookboek voor kinderen. Dochter wil graag leren koken. Boek was 1,50 goedkoper dan bij bol. Niet veel dus, maar bij ing geen benzinekosten.
Alle reacties Link kopieren
Op zich zijn de aanbiedingen waarbij je korting op een cadeaukaart krijgt, best goed.

Roos_M:

"Punten sparen: zo werkt het

Je spaart automatisch Punten als je een betaal- en spaarrekening bij ING hebt. Je Puntensaldo staat in Mijn ING. Voor deze activiteiten krijg je Punten:
Sparen
Rentegroei: elke euro opgebouwde rente: 100 Punten p.m.
Eerste keer openen Spaarrekening met variabele rente: 2.500 Punten

Betalen
Betalen met je ING Betaalpas (minimaal 4 transacties): 100 Punten p.m.
Automatische incasso (minimaal 1 incasso): 100 Punten p.m.
Er komt min. €700 (bv. salaris) op je betaalrekening bij of je hebt een Jongeren- of Studentenrekening: 100 Punten p.m.

Mobiel & Internet

Betaalverzoek sturen: 100 Punten p.m.
Betalen via Mobiel Betalen of Apple Pay: 100 Punten p.m.
Activeren Mobiel Bankieren App: 1.000 Punten
Activeren Mobiel Betalen of Apple Pay: 2.500 Punten

Creditcards
Bezit van een Creditcard of Studenten Creditcard: 200 Punten p.m.
Bezit van een Platinumcard: 400 Punten p.m.
Aanvragen van een Creditcard, Studenten Creditcard of Platinumcard: 2.500 Punten

Alleen al voor het hebben van een betaalrekening en een creditcard krijg ik maandelijks al 500 punten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Als je een bepaald merk product van plan bent te kopen kan het echt wel de moeite zijn. Ik heb zo mijn Samsonite koffers, philips wakeup light en Brabantia prullenbak voor echt veel goedkoper gekocht.

Verder bonnen voor korting op dagjes weg, albelli bonnen, mijn tijdschriftabonnement op Delicious.

Allemaal toch echt wel flink goedkoper dan de reguliere prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mijn spaarpunten een keer een groeidiamant hanger gekocht, een witgouden kettinkje en ook tegoedbonnen van Diamondpoint voor het omwisselen van mijn hanger of om een cadeau voor iemand anders te kopen
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je die punten zien staan, ook in de app, of alleen online?
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
29-10-2020 14:19
Waar kun je die punten zien staan, ook in de app, of alleen online?
vanuit de app heb je de mogelijkheid om direct naar de site te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde voor mijn dochter voor school een MacBook kopen met korting via de rentepunten. Blij dat ik eindelijk iets met die punten kon doen:-)
Bij de kassa in de Amac bleek de latop zonder de rentepunten € 100,- goedkoper te zijn!
Heb de punten dus nog niet gebruikt.
De hellofresh is volgens mij ook wel een leuke aanbieding, scheelt toch weer
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-10-2020 14:34
vanuit de app heb je de mogelijkheid om direct naar de site te gaan

Dankje, gevonden m. Wij hebben er blijkbaar ook echt mega veel
Alle reacties Link kopieren
Auberginetje schreef:
29-10-2020 16:35
Ik wilde voor mijn dochter voor school een MacBook kopen met korting via de rentepunten. Blij dat ik eindelijk iets met die punten kon doen:-)
Bij de kassa in de Amac bleek de latop zonder de rentepunten € 100,- goedkoper te zijn!
Heb de punten dus nog niet gebruikt.
Oh echt?
Ik dacht juist dat Apple producten met rentepunten ong. 100 euro goedkoper zou zijn!
Ben ook op zoek naar een nieuwe mac.
Alle reacties Link kopieren
Ja de kortingsbonnen van de CenterParcs
Vroeger kocht ik ook nog wel eens Albelli bonnen maar sinds ik heel veel boeken maak krijg ik van Albelli zelf zeer aantrekkelijke kortingsbonnen en stapelen mag niet
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje zoeken en er staan echt heel veel producten op die niet interessant zijn, maar toch heb ik er wel eens goede aanbiedingen gescoord, een Burkely laptoptas bijvoorbeeld, een Philips wake-up light of een Philips IPL apparaat. En de bonnen vind ik fijn, korting bij de Bijenkorf, rituals en in het verleden wel eens bij bijvoorbeeld thuisbezorgd.
Als ik iets nodig heb, kijk ik er vaak even.
Alle reacties Link kopieren
.
sparkle20 wijzigde dit bericht op 31-10-2020 09:04
Reden: Dubbel geplaatst
99.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet vooral goed opletten en even verder onderzoek doen naar de prijs.
Zo wilde ik en keer een cowboysbag kopen. Die hadden ze daar met korting, maar op de site (waar ze ook kortingsbonnen voor verkochten, maar niet bruikbaar icm sale producten) was die tas nog veel goedkoper.
Maar voorheen kocht ik inderdaad de tijdschrifbonnen. En tijdschrift abonnementen. Wij hebben 2 jaar geleden onze zoon voor kerst een abonnement op het tijdschrift van de F1 gegeven. Dat scheelde echt meer dan de helft.
Of in de winter deed ik wel eens die kidsweek voor de kinderen. Dan kregen ze 3 maanden lang elke keer een krant voor in totaal 7 euro geloof ik.
Ook de gift4you heb ik wel eens cadeau gedaan.
Ik gebruik ze wel eens voor de Bijenkorf. Die hebben nog wel eens leuke rituals acties en dan scheelt het met een bon nog meer.
Verder nooit gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens korting op mijn essent-nota gehad met rentepunten.

Verder pathe-midweekvouchers. De onbeperkt-vouchers zijn er helaas nooit als ik die wil.

Korting op een musical, was een goede deal en een goede musical die ik anders vast gemist had.

Een uitjesbon die ik cadeau gedaan heb.
Alle reacties Link kopieren
Na aanleiding van dit topic heb ik weer eens in de rentepuntenwinkel gekeken. Mijn oude wake-up light had het begeven en ik wilde graag een nieuwe. Het model wat ik wilde was daar echt het goedkoopste. Hij is ruim 2,5 week lang uitverkocht geweest, maar was nu weer op voorraad. Dus direct besteld!
Alle reacties Link kopieren
Nav dit topic ben ik er ook ingedoken maar geen dyson en decathlon meer :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven