Geld & Recht
alle pijlers
ING Spaarpunten: wat kun je ermee doen?
zondag 25 oktober 2020 om 20:52
Misschien heel stom maar ik kwam er net achter dat ik via ING een flink aantal spaarpunten heb. Ik heb even gekeken wat ik ermee zou kunnen doen maar zie door de bomen het bos niet. Artikelen aanschaffen lijkt niet echt lonend te zijn (of zie ik iets over het hoofd?) en verder zijn er zoveel deals dat ik er geen wijs uit word. Hebben jullie aanraders?
vrijdag 20 november 2020 om 09:45
Was een tijdelijke actie ivm de rentenpuntenparade of zo.coravanmora schreef: ↑20-11-2020 08:22Nav dit topic ben ik er ook ingedoken maar geen dyson en decathlon meer
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 20 november 2020 om 10:21
Daarbij moet je 21,25 bijbetalen voor 15% korting. Dat betekent dat je 142 euro moet uitgeven om überhaupt quitte te spelen. Nou kan dat natuurlijk best bij de Bijenkorf, maar dat soort bedragen geef ik zelden in één keer uit.Sparkle20 schreef: ↑31-10-2020 09:02Het is een beetje zoeken en er staan echt heel veel producten op die niet interessant zijn, maar toch heb ik er wel eens goede aanbiedingen gescoord, een Burkely laptoptas bijvoorbeeld, een Philips wake-up light of een Philips IPL apparaat. En de bonnen vind ik fijn, korting bij de Bijenkorf, rituals en in het verleden wel eens bij bijvoorbeeld thuisbezorgd.
Als ik iets nodig heb, kijk ik er vaak even.
vrijdag 20 november 2020 om 12:04
en echt goedkoper dan bijvoorbeeld BOL?Mollootje schreef: ↑20-11-2020 08:11Na aanleiding van dit topic heb ik weer eens in de rentepuntenwinkel gekeken. Mijn oude wake-up light had het begeven en ik wilde graag een nieuwe. Het model wat ik wilde was daar echt het goedkoopste. Hij is ruim 2,5 week lang uitverkocht geweest, maar was nu weer op voorraad. Dus direct besteld!
Daar loop ik steeds tegenaan: punten kwijt, maar geen extra korting
vrijdag 20 november 2020 om 12:13
Ik gebruik de punten beste wel regelmatig...:
- albelli bon voor 20 euro met een waarde van 50 euro
- tijdschriften.nl 3 maanden voor 10 euro (was speciale actie)
- 15 % korting rituals
- koffer samsonite
- fluitketel
- prullenbak
- kortingsbon oat granen
- lunch voor 2 bonnen (via gift for you)
Dit is niet allemaal dit jaar gescoord hoor . Sommige bonnen mag je maar 1 x kopen en dan vraag ik even bij familie/vrienden. Maar je moet inderdaad even googlen of het online niet ergens goedkoper is. Maar er zitten best wel leuke aanbiedingen tussen.
Lariba, de bon van de bijenkorf is dat je een bon krijgt voor 25 euro en je betaald er 21,25 voor. Dus de korting is gelijk verrekend als je hem aanschaft. Je moet wel even kijken naar de retour opmerkingen. Die waren volgens mij wat aangepast.
- albelli bon voor 20 euro met een waarde van 50 euro
- tijdschriften.nl 3 maanden voor 10 euro (was speciale actie)
- 15 % korting rituals
- koffer samsonite
- fluitketel
- prullenbak
- kortingsbon oat granen
- lunch voor 2 bonnen (via gift for you)
Dit is niet allemaal dit jaar gescoord hoor . Sommige bonnen mag je maar 1 x kopen en dan vraag ik even bij familie/vrienden. Maar je moet inderdaad even googlen of het online niet ergens goedkoper is. Maar er zitten best wel leuke aanbiedingen tussen.
Lariba, de bon van de bijenkorf is dat je een bon krijgt voor 25 euro en je betaald er 21,25 voor. Dus de korting is gelijk verrekend als je hem aanschaft. Je moet wel even kijken naar de retour opmerkingen. Die waren volgens mij wat aangepast.
vrijdag 20 november 2020 om 13:26
O, dat is interessant, daar ga ik ook naar kijken. Bestel altijd voer bij Zooplus.Metallover schreef: ↑20-11-2020 13:19Ik bestel altijd de spullen voor mijn dieren met een 10% (eten) of een 15% (benodigdheden) korting van ING bij Zooplus. Hoef je trouwens alleen een rekening te hebben, worden geen rentepunten afgetrokken.
vrijdag 20 november 2020 om 13:43
Oh, Metallover, hoe werkt dat dan, kun je dat even uitleggen?Metallover schreef: ↑20-11-2020 13:19Ik bestel altijd de spullen voor mijn dieren met een 10% (eten) of een 15% (benodigdheden) korting van ING bij Zooplus. Hoef je trouwens alleen een rekening te hebben, worden geen rentepunten afgetrokken.
(Ik heb 10 dagen geleden voor máánden besteld, maar mss dan voor de volgende keer).
vrijdag 20 november 2020 om 13:50
Hee wat een goede tip van Zooplus, dankjewel!Metallover schreef: ↑20-11-2020 13:19Ik bestel altijd de spullen voor mijn dieren met een 10% (eten) of een 15% (benodigdheden) korting van ING bij Zooplus. Hoef je trouwens alleen een rekening te hebben, worden geen rentepunten afgetrokken.
vrijdag 20 november 2020 om 20:48
zitten wel veel onzin-kortingen bij, maar korting van Albelli gebruik ik nog wel eens.
En laatst goede deal voor overstappen naar Ziggo internet+tv (ik ben zo'n nerd die elk jaar overstapt met alles ), eerste half jaar 20 euro pm korting.
Las hier in het topic toch ook weer paar bruikbare tips:
- korting bioscoop doordeweeks (Pathe maar ook Kinepolis), ga regelmatig doordeweeks namelijk
- korting bij Bob's autowas (vind het altijd zo duur maar deze zit echt bijna naast mn werk)
En laatst goede deal voor overstappen naar Ziggo internet+tv (ik ben zo'n nerd die elk jaar overstapt met alles ), eerste half jaar 20 euro pm korting.
Las hier in het topic toch ook weer paar bruikbare tips:
- korting bioscoop doordeweeks (Pathe maar ook Kinepolis), ga regelmatig doordeweeks namelijk
- korting bij Bob's autowas (vind het altijd zo duur maar deze zit echt bijna naast mn werk)
zaterdag 21 november 2020 om 00:08
Inloggen Ing rekening, naar de rentepuntenwinkel en Zooplus zoeken. Dan kun je een code kopiëren en gebruiken bij de bestelling.Beter.Laat schreef: ↑20-11-2020 13:43Oh, Metallover, hoe werkt dat dan, kun je dat even uitleggen?
(Ik heb 10 dagen geleden voor máánden besteld, maar mss dan voor de volgende keer).
zondag 22 november 2020 om 17:22
De duurdere producten/grotere aankopen zijn vaak echt wel goedkoper is mijn ervaring. Zelf ben ik een beetje aan het oriënteren op een nieuwe televisie. De goedkoopste van Philips die via de Rentepunten te krijgen is, is €200,- goedkoper dan in alle andere winkels (€999,- i.p.v. €1199,-) en dan krijg je via Philips nog €150,- cashback. Dat vind ik toch echt behoorlijke kortingen en lever ik mijn punten graag voor in.