Initialen?
donderdag 4 mei 2017 om 14:10
Dit is misschien de domste vraag die hier ooit is gesteld, maar ik stel hem toch
Ik heb zojuist het huurcontract van mijn eerste eigen huisje gekregen (Gewoon via de mail, moet hem hierna weer terugsturen). Nu moet ik onder iedere pagina mijn initialen zetten. Nu dacht ik altijd dat mijn initialen alleen de eerste letters van mijn voornaam/namen zijn (Stel ik heet Miep Teunie Bakker, dan M T Bakker, en zijn M T de initialen.) Maar klopt dit nu? Of moet ik ook mijn achternaam erbij zetten?
Alvast bedankt voor het lezen
Ik heb zojuist het huurcontract van mijn eerste eigen huisje gekregen (Gewoon via de mail, moet hem hierna weer terugsturen). Nu moet ik onder iedere pagina mijn initialen zetten. Nu dacht ik altijd dat mijn initialen alleen de eerste letters van mijn voornaam/namen zijn (Stel ik heet Miep Teunie Bakker, dan M T Bakker, en zijn M T de initialen.) Maar klopt dit nu? Of moet ik ook mijn achternaam erbij zetten?
Alvast bedankt voor het lezen
donderdag 4 mei 2017 om 14:17
donderdag 4 mei 2017 om 14:58
Ze bedoelen 'paraaf', niet 'initialen'. Een paraaf is niet veel meer dan een verkorte handtekening. Zoals je handtekening je naam kan zijn, maar ook een vrijwel onleesbare krabbel, zo zijn de meeste parafen niet veel meer dan een snelgeschreven vorm van je initialen. Hoe je dat doet moet je zelf weten, een kruisje mag ook maar is wat meer fraudegevoelig.
Mijn paraaf zijn mijn initialen opgeschreven zonder pen van het papier te halen. En dan enigzins afgerond. Best een leuk vormpje, tot je hem 30 keer moet zetten, dan is hij onleesbaar.
Mijn paraaf zijn mijn initialen opgeschreven zonder pen van het papier te halen. En dan enigzins afgerond. Best een leuk vormpje, tot je hem 30 keer moet zetten, dan is hij onleesbaar.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af