Geld & Recht alle pijlers

je uitgaven van vandaag en je oordeel

30-09-2017 19:42 1674 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben iemand die aan het bezuinigen is miss vinden andere bezuinigers het leuk de uitgaven van die dag te delen en het oordeel gepland, te duur, niet slim, goedkoopste optie etc etc


ik trap af:
- € 5 voetbalkantine: koffie drankje en broodje bal voor zoon: luxe maar moet kunnen
- € 13: boodschappen oa spul om zelf iets lekkers te maken voor vanavond
40 euro bij de Erkemeder hondendag. Onder andere een badjasje, wat speeltjes en lekkers gekocht voor hondlief. Ondanks de regen een erg leuke dag gehad met mijn moeder en hondje.
Alle reacties Link kopieren
5 euro parkeergeld dierentuin
10 euro koffie/thee met een koek
20 euro lunch
53 euro boodschappen
Alle reacties Link kopieren
19 euro op de plaatselijke kinderbeurs (en 9 euro verdiend daar). Skibroek voor oudste, lange broek voor jongste, trui voor de oudste en een puzzel. De eerste 3 was nodig, de laatste niet echt, maar wel leuk.
7 euro bij de hema, maar daar een cadeaukaart van 5 euro gebruikt, dus per saldo 2 euro

Verder nog 35 euro verdient aan verkopen via Marktplaats, dus per saldo 23 euro winst vandaag. Tevreden
Alle reacties Link kopieren
Bosje bloemen van 15 euro
Blik verf van 29 euro
Boodschappen 33 euro
€12 Albert Heijn
€ 10,50 Lidl
Beide eten voor volgende week.
Valt weinig op aan te merken behalve dat ik het pakje kokosmelk in de kelder zette en daar stonden er nog 2.

€ 40 in envelop voor feestje. (voor man en mij) Was het meer dan waard.


Geld moet rollen.
skyler90 schreef:
30-09-2017 21:25
40 euro bij de Erkemeder hondendag. Onder andere een badjasje, wat speeltjes en lekkers gekocht voor hondlief. Ondanks de regen een erg leuke dag gehad met mijn moeder en hondje.

Ben benieuwd naar de foto's :biggrin:
Verjaardagsfeestje in Nowhere-land (gebied zonder winkels of bankautomaten).
40 euro uit de bankautomaat getrokken vlakbij huis voor als ik onderweg ergens vast zou lopen.
50 euro eruit getrokken voor 't cadeau van 't feestvarken.

40 euro gelukkig niet nodig gehad, dus die steekt nog in mijn portefeuille.
Vandaag niets
Gisteren:
3 vesten/truien, een pyjama, sokken en onderbroeken €56,- (was echt nodig dus prima)
Make-up doekjes €3,60 (was ook echt nodig)
Tussendoortje bij de McDonalds €4,70 (niet nodig, wel lekker)
44.65€ bij Albert Heijn
2,70€ bij de bakker
4,99 bij de DIO drogist
52,50 etentje met collega's
Alle reacties Link kopieren
Oei. Dure dag vandaag.
300,- voor een winterjas zoals ik nog nooit heb gehad. Waterdicht, ademend, warrrmm! Was al lang aan het zoeken. Vandaag er tegenaan gelopen, gepast en gekocht.
10,- kadootje kind van vriendin
26,- boodschappen voor weekend
83,- bouwmarkt verf + assortie
10,50 wasstraat
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
2006 € lesgeld dochter
75 € volle tank diesel
40€ etentje
258 € tripje geboekt en betaalt
Alle reacties Link kopieren
Ik geef gelukkig lang niet iedere dag geld uit. Ben over deze hele week zeer tevreden.

Maandag: niks
Dinsdag: 37,50 bij de Lidl, weekboodschappen, we hadden nog veel in huis dus daarom deze keer erg goedkoop
Woensdag: niks
Donderdag: niks (nja maaltijdsalade voor het werk, maar dat geld krijg ik terug, vriend zou omdat ik niet thuis at bij de Mac gaan eten maar besloot om zijn moeder te bezoeken)
Vrijdag: niks
Zaterdag: 3,50 voor 5 kilo aardappels bij een boer, die had ik niet bij de Lidl meegenomen (en haal ik ook liever bij een boer)
Zondag (dus morgen): niks
Maandag (overmorgen): hopelijk ook niks, maar weet niet zeker of we nog genoeg eten in huis hebben om het tot de dinsdagse weekboodschappen te redden (waarschijnlijk nog wel wat in de vriezer)

Is een goeie week
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!!

Ik heb vandaag NIETS uitgegeven en kan nu tevreden slapen.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
wow, mensen die in het weekend niks uitgeven, blijkbaar kan dat ook....
ik doe altijd wel iets....
grappig ook hoeveel mensen ikea bezoeken en zij die online shoppen
feniks02 schreef:
01-10-2017 00:48
wow, mensen die in het weekend niks uitgeven, blijkbaar kan dat ook....
ik doe altijd wel iets....
grappig ook hoeveel mensen ikea bezoeken en zij die online shoppen
:rofl:
Je denkt dat mensen die een keer geen geld hebben uitgegeven op 1 dag, de zaterdag ( weekend is meer dan zaterdag alleen he? ) ergens opgesloten en vastgebonden zitten en helemaal niks doen het hele weekend?

Wat is er grappig aan de ikea en online winkelen? Dat is gratis en daarom erg grappig ofzo?
0 euro, ik en de kinderen zijn helemaal niet zo lekker dus we zitten al het hele weekend binnen. Boodschappen hadden we eigenlijk moeten doen maar niet gedaan omdat ik echt niet naar buiten wil gaan met de jongens dus morgen wel boodschappen doen want we hebben alleen nog brood, rijst, mandarijnen en thee in huis. Man zit voor zijn werk in Antwerpen en alles wordt daar vergoed dus hij geeft nu ook niets uit.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen!

120,- bij de wehkamp voor een positie-winterjas.
81,- bij Zooplus voor 2 zakken kattenvoer, 1 grote zak kattenbakvulling en een speelhengel

De positie- winterjas voelt nog wel een beetje overbodig omdat ik voldoende jassen heb hangen. Maar deze beginnen toch wel strakker te zitten en gezien ik in feb ben uitgerekend ga ik wel een warme jas nodig hebben. Toch maar overstag gegaan door de 20% korting ivm de glamour day.
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen 72 euro voor een week. Kon minder maar 1x in zoveel tijd halen we lekkere hapjes en toastjes voor in het weekend. Heerlijk!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
- 55,75 bij de AH voor het eten voor vanavond, plus wat extra etenswaren voor de voorraad.
- 25 euro voor een manicure
- 43 euro op het terras met m'n schoonzusje (ik trakteerde)
- 100 voor gezichts producten, gebruik clinique dat is vrij duur (en alles gaat tegelijk op)
- 75 euro voor een parfum voor m'n moeder.

Met de vele uitgaven toch blij, want heb een heerlijke dag gehad.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
105 euro aan weekboodschappen, 55 jurkje King Louie, 2 paar laarsjes bij van Haren, 73 euro, 3 bus bij Hunkemoller, 50 euro, 1 gratis.
Alle reacties Link kopieren
21 euro - Drie broeken, shirt met lange mouwen, dik vest, winterjas en skipak voor zoon. Er was kinderrommelmarkt, erg blij mee.
5,99 - Muts voor zoon. Hadden er nog geen een gekocht en deze past mooi bij zijn jas.
23 euro - Eten in Aziatisch restaurant. Niet nodig, wel heel lekker en was al lang geleden. :)
Alle reacties Link kopieren
Gisteren:
3, 39 Euro wat boodschappen
2, 30 Euro voor een tuinschep en een wastafelstop

Blokker filiaal ging dicht en er was 70 % korting op de laatste restjes in de winkel.

Bij thuiskomst vastgesteld dat de wastafelstop niet past...pfff stom, ik dacht echt dat die allemaal even groot waren en er stond verder ook geen maat op de verpakking....al een hele tijd loopt de wastafel langzaam leeg en ik liep er nu toevallig tegenaan en dacht die neem ik mee...

Vandaag: (nog) niets
Vandaag nog niets. Gisteren uiteten met wijn en leuk cafeetje daarna. In totaal 80 euro. Vandaag ben ik niet van plan geld uit te geven.
€ 60 boodschappen. Niks meer in huis, net terug van vakantie
€ 5 in vakantieland, koffie, water, broodje enzo
€29 sushi voor avondeten
€8 voor ors bij apotheek

Was een dure dag, alleen het laatste vinden jammer van het geld ;-)
Vandaag nog niks, maar gister:

€19,42 bij supermarkt 1: mijn man was gegaan en kwam weer eens met veel meer boodschappen thuis dan wat we hadden gepland
€36,60 bij supermarkt 2: hier was ik zelf bij en dit was de wekelijkse boodschappen dus dat valt mee
€4,78 bij de bakker voor brood. Wilde eigenlijk naar supermarkt 3 omdat daar het brood veel goedkoper is, maar er stond zo'n lange rij dat ik uiteindelijk bij de warme bakker ben gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven