Geld & Recht alle pijlers

little_angel89

24-09-2013 15:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt wel spoorloos...laten we bij het begin beginnen...

mijn telefoon ging een paar weken geleden stuk, heel vervelend maar er valt wat aan te doen. Winkel adviseerde de bon te zoeken en hem op reparatie te laten gaan. Prima, zo gezegd zo gedaan.

Ding ging op reparatie.

Vervolgens kreeg ik een brief dat hij klaar was en afgehaald kon worden. Jeeuj! dat was vlot. Ik er gelijk op zaterdag 14 september heen. Wat blijkt, verkeerde telefoon. Ik had een witte, dit was toch echt een zwarte met gebruikssporen. In de bijgaande papieren bleek ook dat deze van iemand in Groningen was. Ik woon zelf rond Utrecht. Geen probleem, telefoon daar was ook netjes gemeld. In de loop van de week zou ik gebeld worden met wanneer telefoon terug kwam. Zo ver, zo goed.

Nu heb ik na een ruime week nog niks gehoord. Gister gebeld met het betreffende bedrijf, 20 minuten in de wacht gehangen, iemand gesproken die niks wist en kon. Ze maakte een terugbelafspraak met me voor dezelfde middag. Ik hoorde niks!

Vandaag nog maar is terug gebeld, weer mijn verhaal gedaan. Ik schrijf uw nummer op en bel u straks terug vertelde deze meneer mij. hij kon niks er over vinden in het systeem wist hij mij nog te vertellen.

Inmiddels natuurlijk nog niet gebeld en zie het ook niet gebeuren ook. Maar mijn hemel, wat duurt het lang. Een dikke week voor een tripje van Groningen naar Utrecht. En bellen kunnen ze ook al niet.

Pffff....ff zeuren hoor, irritant!

Morgen is langsgaan misschien? Maar wat dan?
Waarom is dit topic getiteld naar je nick?
dat was een zelfstandigheidje van mijn lieve lappie, die vult soms zelf velden in of past ze naar believen aan...heb een aanvraag gedaan het te veranderen in het mod-topic...tot die tijd val ik dubbel op
Maar weet niemand waar je topic over gaat.

Ik zou even aan de mods vragen of ze de titel willen veranderen.
quote:Splinter_ schreef op 24 september 2013 @ 15:22:

Maar weet niemand waar je topic over gaat.

Ik zou even aan de mods vragen of ze de titel willen veranderen.Ik geloof dat ik dat al gedaan had
Hè wat irritant. Gewoon de winkel blijven stalken hoor als je denkt dat ze zitten te slapen. En persoonlijk langsgaan vind ik dan zelf beter werken dan telkens bellen. Ik ben bij de BCC ook wel eens 'die mevrouw van de stofzuigerzakken' geweest omdat ze me een stofzuiger hadden verkocht waar ze geen zakken voor hadden, en ik dus enige keren bij de klantenservice heb gevraagd waar m'n zakken bleven. Maar wel gekregen uiteindelijk!

Ik blijf altijd wel heel vriendelijk tegen het personeel en hang er een zielig verhaal aan vast over hoe vervelend dit allemaal wel niet voor me is.
Ik had ze ent aan de lijn.... er was nog geen donder mee gedaan.

Mij was in de winkel gezegd dat het eventueel met interne post oid kon. Nu moet het weer via de reparatiegeneuzel. Het kan nog wel een week gaan duren.

Het lijkt wel een wereldreis, en dat heb ik de meneer aan de telefoon gezegd ook. Het kan in 4 uurtjes klaar zijn, heen en weer naar groningen. Daar kreeg ik gelijk in....helaas toch nog wel een week, op zijn minst
quote:little_angel89 schreef op 24 september 2013 @ 15:29:

[...]

Ik geloof dat ik dat al gedaan had Goed gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven