Geld & Recht alle pijlers

loonbelastingsverklaring

12-12-2011 09:43 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik werk nu een paar weken met een 0 uren contract , maar ik heb nog niet eens een loonbelastingsverklaring hoeven teken ik denk dus ook dat ik zwart werk maar wit uitbetaald krijg het contract was ook niet meer dan een half a4 tje .

Ook loonstrook moet ik steeds om vragen en heb ik nog niet ???

voelt een beetje raar dit .

weet iemand of je bij een 0 uren contract geen loonbelastingsverklaring hoeft in te vullen of ??

moet ik gewoon het verschil tussen bruto en netto eisen ??

wie kan me meer vertellen .
anoniem_143067 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 09:45
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hoe kan je nou niet weten of je wit of zwart werkt? Let op: als je zwart werkt ben je niet verzekerd tijdens je werk. En je hebt ook geen recht op allerlei regelingen zoals ww, ziektegeld, vakantiedagen.

Gewoon lekker wit gaan werken.

Krijg je een loonstrook en je geld op je bankrekening? Of aan het eind van de maand een envelopje met cash?
Ze wil ook wel gewoon lekker wit gaan werken maar krijgt maar geen loonstrookjes of een loonbelastingverklaring.

Ik zou eens bellen met de belastingdienst waarschijnlijk kunnnen die je meer vertellen.
Misschien moet ze zelf aangifte bij de fiscus doen? Ik weet niet wat voor werk het is, maar ik denk nu aan de witte werkster-regeling. (hoe heet dat officieel, regeling dienstverlening aan huis oid?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven