Geld & Recht alle pijlers

Maandelijkse feestdag

22-10-2012 10:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, het is weer zover... TOESLAGENDAG!!

Hier is het zeer welkom. Op de dingen na die ik gister van mijn moeder heb gejat is de koelkast hier helemaal leeg. En ik heb ook nieuwe mascara nodig. En mijn spaarrekening moet ook eens opnieuw aangevuld worden.

Tijd voor een groot feest dus.
Liever elitair dan een pauper!
Op mijn ABN rekening is het trouwens nog niet gestort. Zijn er geluksvogels die het al hebben?
Jippiejeeee toeslagendag!

Ik ben er wel blij mee. Afgelopen maand was financieel erg kut (man heeft een wisselend loon en dit keer was het even behelpen).

Ben altijd blij als het toeslagen dag is (krijg alleen zorgtoeslag, maar toch).

Nog een paar dagen en dan is het salaris er, weer een nieuwe maand.

En die is financieel weer wat ruimer.
Ing heb ik en op het andere topic las ik dat ik het moet hebben. Vandaag weer een voorraad kattengrit halen. Begin van de maand had ik nog 24 cent voor de hele maand dus het geld is hier ook welkom.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kalliope schreef op 22 oktober 2012 @ 10:38:

Op mijn ABN rekening is het trouwens nog niet gestort. Zijn er geluksvogels die het al hebben?Yup Kan het ook goed gebruiken want ik heb zojuist de ongediertebestrijding moeten bellen voor muizen in mijn huis. 60 euro armer per bezoek
En ik dacht dat je je ovulatie had vandaag.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:didiridi, 7 seconden geleden

En ik dacht dat je je ovulatie had vandaag.Bij mij was de eerste gedachte menstruatie. Dat is bij mij de maandelijkse feestdag, word ik verlost van de PMS en beginnen de krampen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ja, haha, het past wel beter bij geld en recht, tampons zijn best duur.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Oh, kinderen ook.
Ik had geeneens gezien dat het bij geld en recht stond.
ik heb Rabo dus waarschijnlijk staat het er vanmiddag pas op.
Dat komt door je pms. Het is je vergeven:)
Ik heb ING en heb het al.
Hier ook ING en al binnen.

Mooi een nieuwe camera van besteld
quote:didiridi, 8 minuten geleden

Dat komt door je pms. Het is je vergeven:)

Nee, ik zit nu tegen mijn ovulatie aan. Dan denk ik aan hele andere dingen.

Maar goed, ik ben ook niet bekend met deze feestdag. Veel plezier met deze Toeslagendag!
Leuk, het stokje is over genomen. Met vreugde en trots klikte ik dit topic aan. Wist meteen waar het over ging.

Hier ABN en nog steeds nada.
quote:kaatje_85 schreef op 22 oktober 2012 @ 10:58:

Hier ook ING en al binnen.

Mooi een nieuwe camera van besteld Ja hoor,jij wel weer.!
quote:Leuk, het stokje is over genomen. Met vreugde en trots klikte ik dit topic aan. Wist meteen waar het over ging

Ik probeer al maanden de eerste te zijn die het topic opent! Maar aangezien ik een luie uitvreter ben die veel te lang in bed blijft liggen ben ik daar altijd te laat voor.

Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf.
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2012 @ 11:13:

Leuk, het stokje is over genomen. Met vreugde en trots klikte ik dit topic aan. Wist meteen waar het over ging.

Ik sta al klaar met mn vlaggetje en feestmuts hoor, laat maar komen die toeslag
Zeg maar Spijker.
quote:Kalliope schreef op 22 oktober 2012 @ 11:27:

[...]

Ik probeer al maanden de eerste te zijn die het topic opent! Maar aangezien ik een luie uitvreter ben die veel te lang in bed blijft liggen ben ik daar altijd te laat voor.

Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf. Nu ben ik dubbel trots op je.
Kan iemand mij vertellen waar jullie het over hebben? Wat is toeslagendag?
Oh wacht. Die maandelijkse toeslagendag .

Ik heb het wekelijks, vandaar .
De dag dat de belastingdienst weer geld geeft om camera's te kopen
Wekelijkse toeslagen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven