Maandelijkse feestdag
maandag 22 oktober 2012 om 10:30
Hoera, het is weer zover... TOESLAGENDAG!!
Hier is het zeer welkom. Op de dingen na die ik gister van mijn moeder heb gejat is de koelkast hier helemaal leeg. En ik heb ook nieuwe mascara nodig. En mijn spaarrekening moet ook eens opnieuw aangevuld worden.
Tijd voor een groot feest dus.
Hier is het zeer welkom. Op de dingen na die ik gister van mijn moeder heb gejat is de koelkast hier helemaal leeg. En ik heb ook nieuwe mascara nodig. En mijn spaarrekening moet ook eens opnieuw aangevuld worden.
Tijd voor een groot feest dus.
Liever elitair dan een pauper!
maandag 22 oktober 2012 om 10:39
Jippiejeeee toeslagendag!
Ik ben er wel blij mee. Afgelopen maand was financieel erg kut (man heeft een wisselend loon en dit keer was het even behelpen).
Ben altijd blij als het toeslagen dag is (krijg alleen zorgtoeslag, maar toch).
Nog een paar dagen en dan is het salaris er, weer een nieuwe maand.
En die is financieel weer wat ruimer.
Ik ben er wel blij mee. Afgelopen maand was financieel erg kut (man heeft een wisselend loon en dit keer was het even behelpen).
Ben altijd blij als het toeslagen dag is (krijg alleen zorgtoeslag, maar toch).
Nog een paar dagen en dan is het salaris er, weer een nieuwe maand.
En die is financieel weer wat ruimer.
maandag 22 oktober 2012 om 10:39
maandag 22 oktober 2012 om 10:41
maandag 22 oktober 2012 om 10:45
maandag 22 oktober 2012 om 10:59
maandag 22 oktober 2012 om 11:27
quote:Leuk, het stokje is over genomen. Met vreugde en trots klikte ik dit topic aan. Wist meteen waar het over ging
Ik probeer al maanden de eerste te zijn die het topic opent! Maar aangezien ik een luie uitvreter ben die veel te lang in bed blijft liggen ben ik daar altijd te laat voor.
Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf.
Ik probeer al maanden de eerste te zijn die het topic opent! Maar aangezien ik een luie uitvreter ben die veel te lang in bed blijft liggen ben ik daar altijd te laat voor.
Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf.
Liever elitair dan een pauper!
maandag 22 oktober 2012 om 11:28
maandag 22 oktober 2012 om 11:31
quote:Kalliope schreef op 22 oktober 2012 @ 11:27:
[...]
Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf. Nu ben ik dubbel trots op je.
[...]
Vandaag was ik op tijd (quelle horreur!!) omdat ik een werkcontract moest ondertekenen (dubbele quelle horreur!!). Gelukkig is het maar voor 80 uur, daarna ben ik weer mijn uitvreterige zelf. Nu ben ik dubbel trots op je.