Geld & Recht alle pijlers

Maandelijkse feestdag

22-10-2012 10:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, het is weer zover... TOESLAGENDAG!!

Hier is het zeer welkom. Op de dingen na die ik gister van mijn moeder heb gejat is de koelkast hier helemaal leeg. En ik heb ook nieuwe mascara nodig. En mijn spaarrekening moet ook eens opnieuw aangevuld worden.

Tijd voor een groot feest dus.
Liever elitair dan een pauper!
quote:rozenstruikje schreef op 22 oktober 2012 @ 11:41:

De dag dat de belastingdienst weer geld geeft om camera's te kopen

Nou ja, wat had ik dan moeten zeggen? De dag dat ik danzij de BD weer uit eten kan??
quote:kaatje_85 schreef op 22 oktober 2012 @ 11:41:

Wekelijkse toeslagen??Ja, salaris, uitkering. Of hebben jullie het over iets anders?
quote:kaatje_85 schreef op 22 oktober 2012 @ 11:42:

[...]

Nou ja, wat had ik dan moeten zeggen? De dag dat ik danzij de BD weer uit eten kan??
quote:kaatje_85 schreef op 22 oktober 2012 @ 11:42:

[...]

Nou ja, wat had ik dan moeten zeggen? De dag dat ik danzij de BD weer uit eten kan?? Pas maar op. Toen ik over de aanbetaling begon voor mijn tweede huis in zuid Frankrijk, werd mij de huid vol gescholden.
quote:paloma schreef op 22 oktober 2012 @ 11:44:

[...]

Ja, salaris, uitkering. Of hebben jullie het over iets anders?

Uh, ja dus, wij hebben het over Staatsgeld dat elke maand de 15de en 20ste onze kant op komt.

(15de Hypotheekrente aftrek en 20ste zorg/huur/kindertoeslag )
Elke maand klik ik een soortgelijk topic open, om er dan achter te komen dat ik niet kan meefeesten. Ontvang geen toeslagen, vandaar. Of mag ik ook een keer meefeesten? Juist omdat ik geen toeslagen hoef te ontvangen.

Of zal ik een zeur topic openen omdat ik zelfs geen kinderopvangtoeslag ontvang bij gebrek aan een baan? Dat zou namelijk de enige toeslag zijn waar ik een heel klein beetje recht op zou hebben als ik een baan zou hebben.
Wij zijn hier blij voor elkaar Sandt, dus je kan ook meefeesten en blij zijn voor ons
quote:sandt schreef op 22 oktober 2012 @ 11:46:

Elke maand klik ik een soortgelijk topic open, om er dan achter te komen dat ik niet kan meefeesten. Ontvang geen toeslagen, vandaar. Of mag ik ook een keer meefeesten? Juist omdat ik geen toeslagen hoef te ontvangen.

Of zal ik een zeur topic openen omdat ik zelfs geen kinderopvangtoeslag ontvang bij gebrek aan een baan? Dat zou namelijk de enige toeslag zijn waar ik een heel klein beetje recht op zou hebben als ik een baan zou hebben.

Jj krijgt van mij gewoon een mooi feesthoedje heur, geen enkel probleem.

Ook nog een feesttoeter?
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2012 @ 11:48:

Wij zijn hier blij voor elkaar Sandt, dus je kan ook meefeesten en blij zijn voor onsOké, doe ik dat maar.
Zo ladies, wat lekkers

quote:kaatje_85 schreef op 22 oktober 2012 @ 11:46:

[...]Uh, ja dus, wij hebben het over Staatsgeld dat elke maand de 15de en 20ste onze kant op komt.

(15de Hypotheekrente aftrek en 20ste zorg/huur/kindertoeslag )Oh. Dat krijg ik allemaal niet. Ik krijg alleen salaris van de baas .
Sandt, je mag van mij best feestvieren omdat ik toeslag krijg.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 22 oktober 2012 @ 11:52:

Sandt, je mag van mij best feestvieren omdat ik toeslag krijg. Fantastisch motto.
quote:Kalliope schreef op 22 oktober 2012 @ 11:52:

Sandt, je mag van mij best feestvieren omdat ik toeslag krijg.

Ik feest mee en voor jullie allemaal een cadeautje!
Ladies, het lenteweer lokt mij naar buiten.

Happy topic nog enneh, nog niksus hier.
Ha wat een heerlijke dag weer. En deze maand moesten we er lang op wachten vanwege het weekend. On the bright side: dan komt volgende toeslag eerder. Driewerf hoera x3. (ja lui he)
Heb jij het al binnen Starshine?
ik zal eens kijken, moment
no
quote:Starshine schreef op 22 oktober 2012 @ 12:38:

no Hier (Rabo) ook niet maar ik moet zeggen dat het bij mij altijd ná 13:00 is.
Rabo is bij mij ook altijd na 1 uur, meestal rond 2en.
Zo, ik ben weer terug. Pffff, ze hebben mij onder aan de stapel gelegd hoor. Kan iemand even de belastingdienst bellen?
Ik weet niet wie er gebeld heeft, maar mijn dank is enorm.
Jaaaah hier ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven