Geld & Recht alle pijlers

Mag dit zomaar?

11-02-2013 19:50 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
*Kennis heeft dus niet om toestemming gevraagd, voor het opnemen van het gesprek..
*Kennis 'tegenpartij' heeft geen toestemming gevraagd voor opname van het gesprek
Die kennis kan iig niets met dat opgenomen gesprek. Het is geen bewijsmateriaal. En onbeschoft.
Volgens mij mag het als één partij van de 'afluisterpraktijk' akkoord geeft. Ja dus, wat mij betreft.
Ai, ik zie dat ik 2 keer hetzelfde topic heb geopend.

Wie weet hoe ik er eentje kan sluiten?

Maar, lemoos, zoals jij zegt kan het niet dienen als bewijsmateriaal?
Het mag wel maar als je een gesprek opneemt zonder toestemming of mededeling dat dit gebeurd dan is dit niet rechtsgeldig en wordt door geen enkele rechtbank geaacepteerd.
waarom heeft tegenpartij de schadeformulieren (mede)ondertekend als dit niet naar waarheid zou zijn ingevuld?

De handtekening telt zwaarder dan het onaangekondigd opgenomen gesprek denk ik....
.
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 11-02-2013 20:42
Reden: mosterd :)
% gewijzigd
quote:watervrouw2 schreef op 11 februari 2013 @ 20:06:

je kunt mod vragen om 1 topic weg te doen of de topics samen te voegen. (op pijler overig is een moderator-topic).

Sluiten of samenvoegen is aan jou, misschien zijn in beide topics nuttige reacties geweest voordat mod eraan toekomt.Dank!
In antwoord op jouw vraag in andere topic: zoals waterplant al zegt, het is niet rechtsgeldig.
Belangrijker dan de bewijskwestie lijkt me de vraag of jouw huisgenoot schuld heeft aan de schade en zo ja, die aansprakelijkheid ook aanvaardt.
Ga in therapie!
Als ze toch niks heeft gezegd: laat het.
Als jouw kennis er niks van wist dat dit zou gebeuren, kan die andere er niks mee. Bovendien is het strafbaar volgens mij om dat te doen zonder medeweten van de andere partij.
quote:dubiootje schreef op 11 februari 2013 @ 20:16:

Belangrijker dan de bewijskwestie lijkt me de vraag of jouw huisgenoot schuld heeft aan de schade en zo ja, die aansprakelijkheid ook aanvaardt.

Huisgenoot heeft geen schuld. Ik wil ivm herkenbaarheid niet de situatie uitgebreid vertellen, maar in pricipe is het zo klaar als een klontje.

Echter, kennis, probeert nu te manipuleren (woorden in de mond te leggen).

Maar dank voor jullie reacties! Ik verwijder het topic nu ivm herkenbaarheid
Je verwijdert de OP bedoel je. Samenvatting kon niet?
?
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 11-02-2013 21:24
Reden: dubbel
% gewijzigd
Het lijkt me toch wel vreemd dat een opgenomen gesprek niet rechtsgeldig zou zijn en een videootje genomen met een mobieltje van een mishandeling gaat gewoon op you-tube en de politie maakt er werk van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven