Marktplaats(mis)koop
donderdag 26 oktober 2017 om 23:45
Hallo
Via marktplaats een product verkocht zoals wel vaker. Niks geks aan. Product werkte voor ik het op marktplaats zette. Had dat even getest van te voren. Het stond al even te stoffen in de kast bij ons.
Binnen een week verkocht en afgehaald. Prima lijkt mij.
Koper kwam aan de deur. Bleef in eerste instantie achter het tuinhekje staan ivm horen blaffen van hond(aangegeven dat die opgesloten was, ze was bang.)
Toch even een uitleg aan de deur hoe apparaat werkt en de koop was rond.
Nu een bericht dat het apparaat kapot is. Wat er aan scheelt krijg ik niet helder. Maar ik weet zeker dat het werkende de deur uit is gegaan.
Zijn er nog dingen voor mij als verkoper om in de gaten te houden?
Via marktplaats een product verkocht zoals wel vaker. Niks geks aan. Product werkte voor ik het op marktplaats zette. Had dat even getest van te voren. Het stond al even te stoffen in de kast bij ons.
Binnen een week verkocht en afgehaald. Prima lijkt mij.
Koper kwam aan de deur. Bleef in eerste instantie achter het tuinhekje staan ivm horen blaffen van hond(aangegeven dat die opgesloten was, ze was bang.)
Toch even een uitleg aan de deur hoe apparaat werkt en de koop was rond.
Nu een bericht dat het apparaat kapot is. Wat er aan scheelt krijg ik niet helder. Maar ik weet zeker dat het werkende de deur uit is gegaan.
Zijn er nog dingen voor mij als verkoper om in de gaten te houden?
donderdag 26 oktober 2017 om 23:53
Helder
donderdag 26 oktober 2017 om 23:58
Misschien gebruikt ze het verkeerd?
Hoe dan ook, als je garanties en retouropties wil, dan moet je maar in de winkel het volle pond betalen vind ik. Dat wil niet zeggen dat we mensen moeten oplichten, maar dat is het risico van marktplaats.
Ik verkocht eens een paar schoenen. Maat 40, maar Italiaans, dus het valt klein. Koper twijfelde enorm, ik moest van alles opmeten. Let wel, dit waren nauwelijks gedragen (want mij te klein) schoenen van €400 voor €25 verkocht.
Bleken ze toch niet te passen. Of ik ze weer terug wilde nemen. De groeten! Verkoop ze zelf maar weer door, haha!
Hoe dan ook, als je garanties en retouropties wil, dan moet je maar in de winkel het volle pond betalen vind ik. Dat wil niet zeggen dat we mensen moeten oplichten, maar dat is het risico van marktplaats.
Ik verkocht eens een paar schoenen. Maat 40, maar Italiaans, dus het valt klein. Koper twijfelde enorm, ik moest van alles opmeten. Let wel, dit waren nauwelijks gedragen (want mij te klein) schoenen van €400 voor €25 verkocht.
Bleken ze toch niet te passen. Of ik ze weer terug wilde nemen. De groeten! Verkoop ze zelf maar weer door, haha!
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 27-10-2017 00:58
0.17% gewijzigd
vrijdag 27 oktober 2017 om 00:29
Zat er een gebruiksaanwijzing bij het apparaat? Zo niet, misschien kan de nieuwe eigenaar de gebruiksaanwijzing opzoeken via internet (daar staan een hoop gebruiksaanwijzingen op), dan is het probleem wat jij vermoedt van het verkeerd gebruik misschien zo opgelost.little_angel89 schreef: ↑27-10-2017 00:04Helder, bedankt!
Ze had van mij ter plekke mogen testen. Was geen enkel probleem geweest.
Denk ook dat ze het verkeerd doet, maar zie dat maar eens uit te leggen.... heb een poging gedaan maar lukt schijnbaar niet.
vrijdag 27 oktober 2017 om 00:34
Nee geen gebruiksaanwijzing er bij. Zou niet weten of ik die zelf nog heb. Zal er morgen is naar googlen en een linkje toesturen als ik er 1 vind.stripverhaal schreef: ↑27-10-2017 00:29Zat er een gebruiksaanwijzing bij het apparaat? Zo niet, misschien kan de nieuwe eigenaar de gebruiksaanwijzing opzoeken via internet (daar staan een hoop gebruiksaanwijzingen op), dan is het probleem wat jij vermoedt van het verkeerd gebruik misschien zo opgelost.
vrijdag 27 oktober 2017 om 06:46
Melden dat het werkte.little_angel89 schreef: ↑27-10-2017 00:34
Nee geen gebruiksaanwijzing er bij. Zou niet weten of ik die zelf nog heb. Zal er morgen is naar googlen en een linkje toesturen als ik er 1 vind.
Mailtje sturen met garantie tot de deur. Onderzoeksplicht melden enz. Misschien iets vriendelijker formuleren.