Geld & Recht alle pijlers

Mogen ze dit weigeren?

09-09-2016 19:42 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus klant bij huppelepup en heb daar internet en tv bij. Echter werkt wifi niet. Ik heb geen mobiel internet en iedere keer als ik mijn mobiel of laptop pak moet ik wifi weer opnieuw aanzetten. Ook bezoek ondervind hier klachten aan dat wifi steeds weg valt. Het is erg vervelend als je nooit iets gelijk binnen krijgt.

Nu heb ik al veel telefonisch contact met hun gehad en dan was alles gewoon in orde en konden ze niets doen want alles werkte goed en stond op de goede plek. Het is een gloednieuw modem.

Nu loopt mijn contract nog tot december maar ik wil dus stop zetten, ik betaal heel veel en dat terwijl het dus niet werkt naar toebehoren. Er werd mij gezegd dat ik het contract niet kon stop laten zetten omdat het geen geldige reden is.. Wat is dan wel een goede reden??

Maar mag dit wel, het werkt niet naar toebehoren, het enige wat hun zeggen is koop maar een wifi versterker. Maar ik heb het overal in mijn huisje , ik woon maar op zon 30m2 oppervlakte, hij zit niet verstopt zodat de signalen verstoort zijn, ook de kabels zijn nieuw. Ik vind het onzinnig om op eigen kosten een wifi versterker te kopen als ik al zo klein woon en nergens in huis wifi naar behoren werkt.

Kunnen ze mij inderdaad weigeren, en dat ik dus gewoon moet wachten tot het contract afgelopen is? Of mag k toch wel iets qua service verwachten?
wie is huppeldepup?
quote:miedo schreef op 09 september 2016 @ 19:44:

wie is huppeldepup?Je mag hier niet met namen roepen toch
Bij mijn vorige huppeldepup was het ook geen geldige reden, zij garandeerden geen draadloos internet.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Het is bijna december, ik zou het gewoon zonder gezeur per dan overzetten.
Is er al eens een monteur langsgeweest om dit te bekijken? Als die gezegd heeft dat alles oké is, lijkt het me lastig om het tegendeel te bewijzen.
ja hoor dat kan gewoon zorg er wel voor dat je tijdig opzegt
Begint zeker met een Z? Hier is Wifi ook vaak een drama en soms zelfs ook het gewone internet met de kabel. Zo'n wifi versterker gekocht, werkte 2 weken perfect en toen begon de ellende weer en is het zelfs erger geworden. Het contract hier loopt bijna af en dan stappen we over.
dan zou ik die 3 maanden nog even uitzitten.

Hier bij de provider die begint met T.

Maar heb geen wifi, ben bang voor straling
Werkt niet naar toebehoren?
quote:-Nienke- schreef op 09 september 2016 @ 19:47:

Is er al eens een monteur langsgeweest om dit te bekijken? Als die gezegd heeft dat alles oké is, lijkt het me lastig om het tegendeel te bewijzen.Nee dat willen ze niet omdat het op afstand allemaal goed werkt maar hier valt wifi continue uit en moet ik maar via de kabel gaan werken maar ja kan die moeilijk en op de slaapkamer en woonkamer gaan trekken..
quote:closednote schreef op 09 september 2016 @ 19:48:

Begint zeker met een Z? Hier is Wifi ook vaak een drama en soms zelfs ook het gewone internet met de kabel. Zo'n wifi versterker gekocht, werkte 2 weken perfect en toen begon de ellende weer en is het zelfs erger geworden. Het contract hier loopt bijna af en dan stappen we over.Ja dat klopt! Ook al drama dus jak!
quote:Louise70 schreef op 09 september 2016 @ 19:49:

Werkt niet naar toebehoren? Wat is uw punt
oke, geen provider die begint met een Z nemen dus
Heb ik ook gehad met Ziggo. Nu al weer 2 jaar xs4all zonder problemen.
Ik zou HUN met een netwerk dat niet naar TOEBEHOREN werkt, lekker tabé zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Werkt niet naar behoren is het! Hoe kom je in godsnaam aan toebehoren?
Ah, de beruchte Z! Wat een verrassing. Was hier ook drama met wifi. In de woonkamer werkte het maar zodra je naar een andere kamer ging viel het uit en moest je helemaal opnieuw verbinden en meer van dat soort ontzettend irritante dingetjes. Ook overgestapt en nooit meer problemen gehad.

Ik zou zelf wel even wachten tot december en gewoon tijdig opzeggen.
quote:Louise70 schreef op 09 september 2016 @ 19:54:

Werkt niet naar behoren is het! Hoe kom je in godsnaam aan toebehoren?

Ik dacht toch echt dat het naar toebehoren was hahaha :P Dacht dat het allebei kon
Vul het klachtenkompas in van de consumentenbond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 09 september 2016 @ 19:57:

Vul het klachtenkompas in van de consumentenbond.goede tip
Mijn KPN deed dat ook, dus heb ik gebeld en toen regelden ze een nieuw modem. Nou doet alles het weer prima.
Wifi kunnen hun inderdaad niks aan doen. Als jij een goedkope router hebt of zelf niks tsja dan is het logisch. Investeer in een goede router en het probleem is ingelost.

Tevens heeft ziggo in deze geluk hun leveren geen draadloos internet maar internet. Wil jij draadloos zal je zelf voor de goede spullen zorgen.

Wat het opzeggen betreft heb je geen reden nodig. Je hebt 1? Maand opzegtermijn en je kan opzeggen zonder opgave van reden.
Precies dit gezeur heb ik met kpn gehad

Toen ik dreigde met opzeggen(want dat mag je echt als je niet tevreden bent)

Kreeg ik een wifiversterker van ze.

Nog steeds dezelfde problemen en uiteindelijk heb ik weer gebeld met de mededeling dat ik wilde opzeggen, nou, toen kon ineens alles, wilden ze wel langskomen, maar ik was er al helemaal klaar mee en heb toch opgezegd.

Duss mijn tip is: dreig met opzeggen en blijf bij jouw standpunt. Ook dreigen met klacht.nl ofzo schijnt te helpen.

Triest maar zo werkt het tegenwoordig dus.
[quorte]Pantax schreef op 09 september 2016 @ 20:00:

Mijn KPN deed dat ook, dus heb ik gebeld en toen regelden ze een nieuw modem. Nou doet alles het weer prima.[/quote]

Dat is het verschil dan ook met huppelepup.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven