Geld & Recht alle pijlers

MP second opinion gevraagd.

23-11-2013 13:35 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets op MP staan.

Met een koper een overeenkomst bereikt en de koper zou hem vandaag komen halen.

Er is nog een andere koper geïnteresseerd.

Vandaag heb ik op alle mogelijke manieren koper 1 proberen te contacteren.

SMS, mail, bellen. Bij bellen krijg ik "in gesprek". Ik dacht nog dat koper mij probeerde te bellen maar ik hoor nog niks.

Vanmorgen eerst een sms gestuurd, hoe laat ze wilde komen. Daarna drie keer geprobeerd te bellen en later nóg eens gesmst of ze zo snel mogelijk wil laten weten hoe laat ze komt.

Stilte, stilte, stilte.

Ik ben erg geneigd om met koper 2 in zee te gaan, die het ding erg graag wil hebben en wil komen halen.

Vinden jullie dat ik aso ben als ik een afspraak maak met koper 2?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 23 november 2013 @ 13:50:

[...]

Mijn idee dus, maar ik wil dan ook weer geen aso zijn. Ik heb haar maandag gesproken en ze kon pas in het weekend komen halen. Geen probleem.

Ze zou vrijdag even bellen voor een afspraak. Niet gedaan.

Dus ik heb vanmorgen om 9 uur een smsje gestuurd hoe laat ze komt. Om 11 uur nog eens proberen te bellen en om 12 uur wéér gesmst of ze alsjeblieft z.s.m. iets wil laten weten.

Ik denk dat ik van mijn kant wel genoeg moeite gedaan heb....

Nu is daar koper 2 die serieus interesse heeft. En ook bij mij groeit het geld niet aan de bomen, dus als koper 2 wél serieus wil langs komen, dan graag...

Maar ik zat een beetje te twijfelen hoe lang ik nog moest wachten.Geen seconde meer dus. Ze zou gisteren bellen, maar heeft dat niet gedaan, dus heb je met 'n afhaker te maken en anders heeft ze dikke pech. Ik zou voor koper 2 gaan. Als je die nu nog benadert ben je er misschien voor de avond nog vanaf.
Koper 2 is de gelukkige.
Ik heb ook eenmaal iets dergelijks bij de hand gehad.

Ik had mijn oog op iets en dat zou op zondagmorgen om 11.00 uur door 'koper1 ' gehaald worden.

Ik wilde het erg graag hebben, toen 'koper 1' om 11.30 uur nog niet geweest was, heb ik gezegd : ik kom er nu aan.

Toen stond ik binnnen 5 minuten voor de deur, want het was twee straten verder (en dat wist de verkoper niet).

Ik heb dus geluk gehad, als 'koper2'.

Of 'koper1' alsnog gekomen is, geen idee.

Ik zou gewoon proberen voor morgen een afspraak te maken met 'koper2', onder voorbehoud, als 'koper1' niet komt opdagen.[
Graag of niet hoor: koper 1 laat niets horen en beantwoordt de telefoon niet. Jammer dan.
Zeg maar Spijker.
Ik was al met koper twee in zee gegaan. Als je niet reageert op de vraag hoe laat je komt, en je laat op de dag zelf ook niks horen, dan ben ik al verder naar de volgende.

Wel stuur ik dan een mail dat ik niks heb gehoord en dus aanneem dat ze geen interesse meer hebben, en dat ik dus met een ander in zee ben gegaan.

Ik verspil het liefst zo min mogelijk tijd aan het daadwerkelijke verkopen, dus als ik niks hoor, dan ga ik verder.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2013 @ 14:39:

Sommige mensen lijken wel een dagtaak te hebben met kopen en verkopen op MP.

" Omdat ze weinig geld hebben " ....koop dan niks, ipv steeds meuk die je dan snel weer doorverkoopt vanwege toch niet leuk/ mooi/ handig/ te duur.Ach het is een manier om weer wat samen te rapen. Laatst kreeg ik een zak vintage mannenoverhemden, die brachten toch nog 20 eurie op hoor. Kon ik weer naar de film.
Koper 1 kan wieberen nu idd.

Heb het vanmiddag nog de tijd gegeven maar nu heb ik koper 2 gesmst dat ze mag komen.

Als je niet voor vijven iets laat horen op de dag dat je iets op komt halen, ook niet na herhaaldelijke telefoontjes en smsjes, dan maar niet.
668, the neighbour of the Beast
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 17:10:

[...]

Ach het is een manier om weer wat samen te rapen. Laatst kreeg ik een zak vintage mannenoverhemden, die brachten toch nog 20 eurie op hoor. Kon ik weer naar de film.De overhemden die ik eigenhandig in elkaar heb genaaid en met bloed, zweet en tranen voorzien heb van een monogram ( MM ; meneer Meds ) die noem jij vintage?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2013 @ 17:42:

[...]

De overhemden die ik eigenhandig in elkaar heb genaaid en met bloed, zweet en tranen voorzien heb van een monogram ( MM ; meneer Meds ) die noem jij vintage?Ja sorry hoor, maar het was niet de goede maat. Lex heeft een S-je dit waren XXXXXXL's
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 19:02:

[...]

Ja sorry hoor, maar het was niet de goede maat. Lex heeft een S-je dit waren XXXXXXL'sMeneer Meds,................ dat ben JIJ.
ze pasten mij ook niet hoor. Ik ben wel breed maar heb geen morbide obesitas
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 20:18:

ze pasten mij ook niet hoor. Ik ben wel breed maar heb geen morbide obesitas1.75 lang en twee meter breed is NIET breed, Meds.
het is ook NIET dik
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 20:24:

het is ook NIET dikNee joh, lekker petite zullen we maar zeggen.
quote:Marels schreef op 23 november 2013 @ 17:37:

Koper 1 kan wieberen nu idd.

Heb het vanmiddag nog de tijd gegeven maar nu heb ik koper 2 gesmst dat ze mag komen.

Als je niet voor vijven iets laat horen op de dag dat je iets op komt halen, ook niet na herhaaldelijke telefoontjes en smsjes, dan maar niet.Ik zou die diverse smsjes en telefoontjes al niet eens aan hebben gewaagd, als iemand iets op zaterdag op wil halen en op vrijdag zal bellen en ik hoor niets ga ik er van uit dat de interesse over is en ga door naar de volgende.
Nee precies. Als iemand zegt vrijdag te laten weten hoe laat ie komt en hij laat die dag niets meer weten dan zou ik zaterdagochtend gewoon de 2e gegadigde laten komen hebben.
Nog iets van koper 1 gehoord, Marels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven