Geld & Recht alle pijlers

na youps help

15-01-2011 17:58 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat we die helpdesks inmiddels meer dan zat zijn is in middels collectief bepaald.

Onze zuiderburen hebben daar inmiddels ook zo hun maatregelen voor genomen
Jaaa, dit was geniaal!
Ik kan het hele programma aanraden, niet alleen dit stukje! (youtube: Basta - Neveneffecten)
hahaha geweldig!
Geweldig hé? Ze hebben ook valse persberichten naar kranten gemaild om te kijken welke kranten ze zouden overnemen zonder hun bronnen te checken en ze hebben welgeteld 1 journalist aan de lijn gehad die zijn twijfels had bij de echtheid van hun 'onderzoeksbureau'. Als de rest heeft het zomaar aangenomen als waar en in de krant gezet.

Ik kan al niet wachten op de volgende aflevering
Zo.

Weer eens ouderwets in een stuip gelegen.

Dat orgeltje...

Geniaal.

Ik ken dat stukje van Youp niet. Iemand een linkje.
Ik kan het niet helemaal zien. Ik begrijp het niet, iemand belt hen op over een container, en die gaan ze dan maar door en doorverbinden. Maar wie is de persoon die belt?
Geweldig!!

Ik had allang de slappe lach gekregen in die container.
quote:yellowlove schreef op 15 januari 2011 @ 19:08:

Ik kan het niet helemaal zien. Ik begrijp het niet, iemand belt hen op over een container, en die gaan ze dan maar door en doorverbinden. Maar wie is de persoon die belt?Volgens mij is het een beveiliger of iemand van het gebouw waar de containers voor staan. Voor de parkeerplaatsen, dus niemand in het callcenter kan in de parkeerplaats. Op de container stond een nummer wat je kon bellen als die container je in de weg stond. En de mensen die dan de telefoon opnemen zitten in de container met als doel zo lang mogelijk doorverbinden/aan de lijn houden.

Ik kan het niet helemaal zien. Ik begrijp het niet, iemand belt hen op over een container, en die gaan ze dan maar door en doorverbinden. Maar wie is de persoon die belt?De container staat voor het hoofdkantoor van mobistar (de belgische mobiel provider), en omdat je bij de helpdesk van je provider altijd zolang aan de telefoon wordt gehouden en doorverbonden, is dit een soort koekje van eigen deeg, zeg maar.
quote:morrigana schreef op 15 januari 2011 @ 19:04:

Zo.

Weer eens ouderwets in een stuip gelegen.

Dat orgeltje...

Geniaal.

Ik ken dat stukje van Youp niet. Iemand een linkje.Ik heb een stukje kunnen vinden van Youp in kassa, hier legt hij geloof ik één en ander in uit. http://www.youtube.com/watch?v=KO4POnfQvbI
quote:morrigana schreef op 15 januari 2011 @ 19:04:

Ik ken dat stukje van Youp niet. Iemand een linkje.Youp heeft eenmalig een tijdschrijft uitgegeven over helpdesken. Genaamd 'De Help'
Ik vind het trouwens erg knap dat er pas helemaal aan het einde 1 begon te lachen!
Aha bedankt voor de hulp. Die mac van mij weigert af en toe nog sites enz(ik mis plugg ins)

Ik ben blij dat ik nu de grap begrijp hahahhaha

Ik kan het niet helemaal zien. Ik begrijp het niet, iemand belt hen op over een container, en die gaan ze dan maar door en doorverbinden. Maar wie is de persoon die belt?

Matthieu van security van Mobistar.

Mobistar is een Vlaamse mobiele telefoonprovider.

Security is beveiliging.

En Matthieu is de lul.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
quote:maria1966 schreef op 15 januari 2011 @ 20:27:

[...]

Matthieu van security van Mobistar.

Mobistar is een Vlaamse mobiele telefoonprovider.

Security is beveiliging.

En Matthieu is de lul.

Maar... hij krijgt wel mooi een maand gratis een container.

Toets 3 en 2 verwisseld.

Mooi man..
quote:morrigana schreef op 16 januari 2011 @ 14:17:

[...]

Maar... hij krijgt wel mooi een maand gratis een container.

Toets 3 en 2 verwisseld.

Mooi man..Niks verwisseld, ze spreken het ter plekke in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven