Geld & Recht alle pijlers

Naar onderwerp, nuchtere vraag

13-07-2012 23:18 33 berichten
weggehaald ivm herkenbaarheid

met dank aan de tipgevers uiteraard en de meedenkers .
ook even weg, te herkenbaar (en te naar)
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 14 juli 2012 @ 00:20:

Dat is het voordeel als het je eigen geld is, je kunt er mee doen wat je wilt en dus ook nalaten aan wie je het wil.En als je dood bent kan je het gezeur van de nabestaanden die zich al rijk hadden gerekend ook niet horen.
quote:borderwalk schreef op 14 juli 2012 @ 00:27:

[...]

En als je dood bent kan je het gezeur van de nabestaanden die zich al rijk hadden gerekend ook niet horen.

Dat dus.

Soms lijkt het wel of mensen willen dat iemand dood gaat, voor de centen....en geloof me, ik ken er wel een paar.
Je bent nog niet eens dood en het gezeur begint nu al, zelfs van vreemden hier op het forum.
Dat is precies de reden waarom man en ik dus wat we achterlaten naar goede doelen willen.

Geen mens die in je geinteresseert is maar wel gaan blèren als er wat niks te halen valt.

Voordeeltje: we willen beiden geen afscheid maar hóp, de oven in, dat scheelt weer geld toch?

Spaart zelfs de koffie en het plakje cake uit.

Joepie
Nijntje
quote:Lizzl schreef op 14 juli 2012 @ 00:55:

Nijntje Kwartje viel wat laat maar inderdaad
Er zijn heel veel goede doelen die heel goed werk doen.

Er zijn ook heel veel mensen die dat niet willen geloven, omdat ze hun geld in eigen zak willen houden en hun geweten willen sussen.

Ik bedoel, de jaaroverzichten zijn gewoon openbaar hoor. En het cbf keurmerk is overal te zien. Hebben de harde roepers die bestudeerd of roepen ze gewoon elkaar na?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven