Geld & Recht alle pijlers

nalatige bewindvoerder, geen eten, afgesloten en zwanger.

05-06-2018 03:33 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.

Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2018 12:55
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
87.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ikweettooknietmeer schreef:
06-06-2018 11:47
.................

................Als ik gezond wil eten, moet ik een warme maaltijd bestellen met groenten erin. Dat lukt niet elke dag met 55 euro aan weekgeld. Mijn vriend heeft me wel geld geleend om af en toe een warme maaltijd te kunnen kopen maar die kosten lopen heel snel heel hoog op. Ik kan niet bij mijn eigen inkomen, want dat heeft de bewindvoerder en hij kan niet alles doen van zijn inkomen. Hij heeft al eens de huur betaald, zodat we in ieder geval niet uitgezet worden. Hopelijk, want dat kan hij ook niet blijven doen.

Ik kwam even terug om te kijken of hier nog wat tips staan. Die van het leger des heils is een goede. Ik heb hen nog niet geprobeerd. Bedankt.

Ik heb ook een lijst met politici opgesteld. Die ga ik nu ook benaderen.
Ik heb er zelfs aan gedacht om naar het gemeentehuis of de rechtbank te blijven gaan, om daar om hulp te blijven vragen en niet weg te gaan voor iemand me helpt, maar vrees dat ik hardhandig door de beveiliging wordt verwijderd.
LOEP ME MAAR aub.
Trotter schreef:
15-06-2018 14:55
Dit komt uit de berichten van TO zelf.
Fijn dan dat Caveira even alle posts van TO onder elkaar heeft gezet. Kun je vast de delen eruit halen die dat bevestigen. Ik lees ze nl niet.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 14:59
En je kan je niet voorstellen dat TO soms naar haar vriend rijdt om daar even op krachten te komen of iets dergelijks? En daar dus ook eet dan?

Mijn god, wat een raar gedoe hier.

Natuurlijk kan ik me dat voorstellen. Maar dan zou ze daar toch ook meteen kunnen douchen, lijkt me? Maar dat kan niet, omdat hij geen eigen woning heeft, volgens TO.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-06-2018 14:54
Eh das raar. Eerder beweerde TO namelijk dat hij haar wel eens zijn eten gaf maar dat hij dan zelf niet kon eten en daardoor al afgevallen was. Op enige afstand.... Hoe deed hij dat dan? Met een bordje eten op de trein? Of reed TO naar hem toe om in de auto stiekem zijn bord leeg te eten?
Ik vind het heel mooi dat je je zo inzet flat maar denk echt dat je zwaar in de maling word genomen.
Nee hoor het is heel simpel. Je besteld eten of boodschappen. Rekent af via iDeal en laat het bij iemand anders thuis bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 14:14
Er worden geen mensen voor de gek gehouden, stop daar nu eens mee. TO is echt, TO zit in de problemen en er zijn forummers hier die contact met haar hebben. Ja, ook IRL.
Er zijn mensen die contact hebben met het accordeon meisje bij de super.. maar dat is toch echt wel een oplichtster. Dat "contact" hebben zegt dus niet zo veel. Flat geeft ook totaal niet aan of ze nou wel of niet bij TO thuis is geweest.

En nu ook weer de veranderde feiten over die vriend.. Als het allemaal waar zou zijn waarom veranderen de feiten dan zo vaak om het verhaal van TO kloppend te maken?
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-06-2018 15:02
Natuurlijk kan ik me dat voorstellen. Maar dan zou ze daar toch ook meteen kunnen douchen, lijkt me? Maar dat kan niet, omdat hij geen eigen woning heeft, volgens TO.
Natuurlijk kan ze daar douchen dan! Maar daar hij niet in de buurt woont, kan TO nu ook af en toe bij het zwembad douchen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
De feiten veranderen absoluut niet hoor, het speculeren daarentegen... Maar goed, ik hoop dat er snel 3000 posts hier zijn en de boel gesloten wordt.
Life is short. Eat dessert first.
safrat schreef:
15-06-2018 14:54
Jij schreef dat Flatverkopen haar geld zou geven en dat niet zou terugkoppelen vanwege de negatieve reacties hier. Dat klopt dus niet.
Flatverkopen heeft nu wel cash gegeven, maar dat dient wel een doel en ik denk niet dat je van haar mag verwachten dat ze ook nog naar het zwembad rijdt om een 10-rittenkaart te kopen.

Komen die quotes nog?

Ik schreef dat het me niet zou verbazen, en vervolgens geeft flat aan dat ze haar cash geld heeft gegeven. Komt redelijk in de buurt van mijn voorspelling..

Kan to niet douche bij 1 van die Viva forummers die haar zo intensief ondersteunt?
Alle reacties Link kopieren
Caveira schreef:
15-06-2018 14:27
Als jij de mensen die geld aan hebben. Geboden hier wilt quoten graag. (Begrijp niet zo goed waarom in pb).

Flat heeft dus cash geld gegeven voor het zwembad, en dat geld komt uit flat's zak omdat ze verantwoord met de donaties om wilt gaan.
To heeft dus wel degelijk cash geld ontvangen.

Wellicht hebben mensen via radar of hotforum ook aangeboden om to geld te geven weten we niet.
Dat vermoed ik zomaar van wel.
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 15:04
De feiten veranderen absoluut niet hoor, het speculeren daarentegen... Maar goed, ik hoop dat er snel 3000 posts hier zijn en de boel gesloten wordt.
Nog zo'n 40 posts Roosje, en die mogen jullie helemaal zonder mij doen :P
Alle reacties Link kopieren
Caveira schreef:
15-06-2018 15:05
Komen die quotes nog?

Ik schreef dat het me niet zou verbazen, en vervolgens geeft flat aan dat ze haar cash geld heeft gegeven. Komt redelijk in de buurt van mijn voorspelling..

Kan to niet douche bij 1 van die Viva forummers die haar zo intensief ondersteunt?
Waar woont ze dan? Als ze bij in het dorp woont mag ze elke dag komen douchen, gebruik maken van de WiFi en stroom hier, en 5 dagen per week mee eten ( gezond en gevarieerd) alleen 2 dagen niet omdat mijn man geen fan is van vreemden in huis.
Eigenlijk is het best vermakelijk geworden dit topic. Praten over niets.
En het gaat maar door en gaat maar door. Net zo'n live uitzending bij een ramp; er gebeurt helemaal niets maar je moet wel blijven uitzenden voor het geval er wel iets gebeurt. En dan gaan de verslaggevers van ellende ook maar van alles aan elkaar speculeren om de tijd te overbruggen tot er weer werkelijk nieuws te melden valt.
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 15:00
En de voedselbank heb je idd echt geen recht op. Je zit in bewind en hebt 55 euro per week, dus geen recht op de voedselbank. Maar in bijna elk dorp is er een onofficiële voedselbank waar de mensen terecht kunnen die tussen wal en schip belanden. Als je echt regio Rotterdam woont dan ken ik wel een aantal onofficiële voedselbanken die je sowieso gaan voorzien van een noodpakket. Er zelfs iemand die elke markt en groenteboer afgaat voor groente en fruit en dat weer via haar achtertuin verdeeld aan mensen die echt niets hebben.

En qua afsluitingen, familielid van mij zat in de wsnp en is ook van alles afgesloten. Gewoon omdat er geen geld was, een bewindvoerder kan ook geen extra geld toveren natuurlijk. Dus als je geen geld hebt überhaupt dan wordt je gewoon afgesloten.

En bespreek dit ook allemaal op je werk. Wij hebben een periode zeer krap gezeten en via werkgever een boodschappenpakket kunnen krijgen en een auto kunnen lenen om toch te gaan werken. Maar als je niets zegt kan je werkgever ook niet helpen.
Heel vreemd verhaal over de wsnp, er is altijd inkomen als je in de wsnp komt anders kom je er gewoon niet in, je bent verplicht om te solliciteren tenzij je afgekeurd bent, maar er is altijd geld dus de afsluitings verhaal klopt van geen kant!
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
15-06-2018 15:01
Fijn dan dat Caveira even alle posts van TO onder elkaar heeft gezet. Kun je vast de delen eruit halen die dat bevestigen. Ik lees ze nl niet.
06-06-2018 11:47
ikweettooknietmeer startte dit topic
Topic: "nalatige bewindvoerder, geen eten, afgesloten en zwanger."
Pijler: Geld & Recht
Hier staan allerlei onwaarheden in. Zoals ik al zei is voedselbank aanvragen geen optie zonder de benodigde papieren die de bewindvoerder niet vrijgeeft. Ik weet niet eens of ik ervoor in aanmerking kom. Waarschijnlijk niet, want ik zit met mijn inkomen boven het minimum. Mijn bekenden wonen niet in de buurt. Ik kan niet aan de andere kant van Nederland gaan logeren, want moet in de buurt van mijn werk blijven. Ik heb al uitgelegd dat mijn vriend geen eigen woning heeft en ik daar niet terechtkan. Ik ben pas een maand afgesloten en in die maand zijn er koude nachten bijgeweest. Maar goed.. maak er vooral je eigen verhaal van.
En in het verwijderde deel van haar OP (vast nog wel terug te lezen via Google cache) had ze het nog over de verwekker van haar kind of zo, in ieder geval niet over haar vriend.

En ik lees nu ook weer over die koude nachten. Echt, hoe verzint iemand het? Ik heb al maanden geen verwarming meer aan, en de afgelopen maand lag ik onder een lakentje. Dus hoezo, koude nachten, dat is toch absoluut ongeloofwaardig?
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
15-06-2018 15:07
Eigenlijk is het best vermakelijk geworden dit topic. Praten over niets.
En het gaat maar door en gaat maar door. Net zo'n live uitzending bij een ramp; er gebeurt helemaal niets maar je moet wel blijven uitzenden voor het geval er wel iets gebeurt. En dan gaan de verslaggevers van ellende ook maar van alles aan elkaar speculeren om de tijd te overbruggen tot er weer werkelijk nieuws te melden valt.
Precies. Even een :redrose: voor jou trouwens.
Life is short. Eat dessert first.
Doreia schreef:
15-06-2018 15:07
Eigenlijk is het best vermakelijk geworden dit topic. Praten over niets.
En het gaat maar door en gaat maar door. Net zo'n live uitzending bij een ramp; er gebeurt helemaal niets maar je moet wel blijven uitzenden voor het geval er wel iets gebeurt. En dan gaan de verslaggevers van ellende ook maar van alles aan elkaar speculeren om de tijd te overbruggen tot er weer werkelijk nieuws te melden valt.
Dat zei ik een paar dagen geleden ook al, het is net of je tv kijkt het is alleen maar herhaling wat je ziet.
Alle reacties Link kopieren
flatverkopen schreef:
15-06-2018 14:47
Geen flauw idee waar je dit vandaan haalt, in ieder geval niet van mij (of 1 van de andere forumleden die TO persoonlijk gesproken hebben).
Dat had TO zelf geschreven nota bene!! Dat het verwijderd en of veranderd is wil niet zeggen dat iedereen het maar vergeten is!
Waarom hebben jullie toch zo'n enorme blinde vlek ineens dat jullie dit niet zien.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-06-2018 15:09
Dat had TO zelf geschreven nota bene!! Dat het verwijderd en of veranderd is wil niet zeggen dat iedereen het maar vergeten is!
Waarom hebben jullie toch zo'n enorme blinde vlek ineens dat jullie dit niet zien.
Dat TO daar niet terecht kan (als in wonen!) betekent toch niet dat ze daar niet kan douchen en/of eten! Jezus!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 15:08
Precies. Even een :redrose: voor jou trouwens.
Dank je wel!
Trotter schreef:
15-06-2018 15:08
En in het verwijderde deel van haar OP (vast nog wel terug te lezen via Google cache) had ze het nog over de verwekker van haar kind of zo, in ieder geval niet over haar vriend.

En ik lees nu ook weer over die koude nachten. Echt, hoe verzint iemand het? Ik heb al maanden geen verwarming meer aan, en de afgelopen maand lag ik onder een lakentje. Dus hoezo, koude nachten, dat is toch absoluut ongeloofwaardig?

Het is nog gekker als je het zo achter elkaar leest... :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
15-06-2018 15:08
Heel vreemd verhaal over de wsnp, er is altijd inkomen als je in de wsnp komt anders kom je er gewoon niet in, je bent verplicht om te solliciteren tenzij je afgekeurd bent, maar er is altijd geld dus de afsluitings verhaal klopt van geen kant!
Al er geen geld meer op de rekening staat dan kan iets niet betaald worden. Gebeurd vaker dan je denkt. Wsnp kom je ook in als je in de bijstand zit. Even een belasting aanslag of onverwachtse rekeningen zorgen ervoor dat iets anders niet betaald kan worden. Een bewindvoerder betaald de rekeningen die de hoogste prioriteit hebben ( dus geen auto). En ook in de wsnp verliezen mensen hun baan en moeten soms erg lang wChten op een ww uitkering en zo kan het voorkomen dat er geen geld is. En verder dim ff een beetje. De frustratie straalt van je berichten af, echt iemand die met een verhit gezicht op de toetsen zit te rammen.
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 15:13
Al er geen geld meer op de rekening staat dan kan iets niet betaald worden. Gebeurd vaker dan je denkt. Wsnp kom je ook in als je in de bijstand zit. Even een belasting aanslag of onverwachtse rekeningen zorgen ervoor dat iets anders niet betaald kan worden. Een bewindvoerder betaald de rekeningen die de hoogste prioriteit hebben ( dus geen auto). En ook in de wsnp verliezen mensen hun baan en moeten soms erg lang wChten op een ww uitkering en zo kan het voorkomen dat er geen geld is. En verder dim ff een beetje. De frustratie straalt van je berichten af, echt iemand die met een verhit gezicht op de toetsen zit te rammen.
Als iemand zonder baan komt te zitten zal de bewindvoerder alles op alles zetten dat de lopende zaken op de hoogte worden gesteld,,en als je in de bijstand zit krijg je geen belasting aanslag.
Je verhaal rammelt aan alle kanten!
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 15:18
0.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-06-2018 15:08

En ik lees nu ook weer over die koude nachten. Echt, hoe verzint iemand het? Ik heb al maanden geen verwarming meer aan, en de afgelopen maand lag ik onder een lakentje. Dus hoezo, koude nachten, dat is toch absoluut ongeloofwaardig?
Oh dat was jij die zei dat koud douchen toch geen enkel probleem was!
Denk daar dagelijks aan als ik onder mijn warme stap.
En er zijn wel degelijk koude nachten geweest hoor. Misschien ben je warmbloedig.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
flatverkopen schreef:
15-06-2018 14:57
Dat bedoel ik dus, dat elk antwoord blijkbaar weer nieuwe vragen opwerpt en het nooit genoeg zal zijn. Ik ben hier voorlopig weg. Updates van bestedingen blijven te vinden op http://worldofcrowdfunding.com/donaties ... viva-forum
Geen nieuwe vragen hoor, steeds dezelfde die gewoon niet beantwoord worden of waarvan het antwoord om de havenklap veranderd.

Kom op, vind je het zelf niet vreemd dat deze TO tegen jou dus wat anders zegt dan dat ze hier schrijft? Nou ja, wéér wat anders dan de verschillende dingen die ze al over die vriend heeft geschreven. Of ze verteld hier 3 x een leugen of ze loog nu tegen jou Iig geval blijkt heel duidelijk dat TO niet vies is van een leugentje. Als dat je niet doet denken...
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
15-06-2018 15:16
Als iemand zonder baan kot te zitten zal de bewindvoerder alles op alles zetten dat de lopende zaken op de hoogte worden gesteld,,en als je in de bijstand zit krijg je geen belasting aanslag.
Je verhaal rammelt aan alle kanten!
Haha geen belastingaanslag? Vertel dat de belastingdienst ook ff aub, misschien dat ik dan over 2013 nog wat terug kan krijgen. Dat zou wel lekker uitkomen eigenlijk. En doe je ogen eens open, ga bij mensen op bezoek die echt onder bewind staan. Van de 100 gaat het bij 80 mensen perfect en dan heb je de overige 20 nog die soms echt in schrijnende situaties leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven