Geld & Recht alle pijlers

nalatige bewindvoerder, geen eten, afgesloten en zwanger.

05-06-2018 03:33 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.

Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2018 12:55
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
87.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 14:59
En je kan je niet voorstellen dat TO soms naar haar vriend rijdt om daar even op krachten te komen of iets dergelijks? En daar dus ook eet dan?

Mijn god, wat een raar gedoe hier.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2018 15:51
Reden: op de man
42.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
15-06-2018 15:17
Oh dat was jij die zei dat koud douchen toch geen enkel probleem was!

Hoe kom je daar nou bij? Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb het over de nachten! Die waren de afgelopen maand echt niet zo koud dat de verwarming aan moest, dat is gewoon een leugen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je even een update geeft, Flat :rose:
Goed bezig!

Ik zou het er hier verder bij laten. Degenen die gedoneerd hebben, kunnen als ze behoefte hebben op de crowdfunding-pagina zien wat er met hun hulp gebeurt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het vooral degenen zijn die deze aktie onzin vinden, die opheldering willen.

Doe TO de groeten! Ik hoop dat het haar inmiddels wat meer rust geeft en zou het fijn vinden om ooit, in een vrolijk topic, een update te lezen!
Caveira schreef:
15-06-2018 15:05
Komen die quotes nog?

Ik schreef dat het me niet zou verbazen, en vervolgens geeft flat aan dat ze haar cash geld heeft gegeven. Komt redelijk in de buurt van mijn voorspelling..

Kan to niet douche bij 1 van die Viva forummers die haar zo intensief ondersteunt?
Je kan alles zelf teruglezen. Dat wil je niet. Ik heb aangeboden die quotes in een pb te zetten. Dat wil je ook niet.
Je kan blijkbaar zelf ook heel goed quoten. Waarom quote je niet het hele topic? Je kan ook goed loepen. Jouw reacties in dit topic zijn beste de moeite van het herlezen waard.
Caveira schreef:
06-06-2018 12:03
Ik geloof je, en ik vind ook dat je niks hebt om je voor te schamen. Je bewindvoerder moet zich doodschamen, klaar.
Ik kan je verder geen goed advies geven omdat ik hier niet in thuis ben.
Ik zou hier ontzettend gestresst van worden, en met een baby op komst is dat nog 10x erger.
Ik hoop echt dat alles goed komt en zo snel mogelijk ook.
Wel lief van je.

Jij schrijft verder dit:
Caveira schreef:
15-06-2018 08:32
Verder kan ik me goed voorstellen dat flat dat geld gewoon direct aan TO geeft, en het hier niet vermeld omdat iedereen zo negatief is.
Dat klopt niet.
Ten eerste gaat het om een klein bedrag en ten tweede meldt Flatverkopen dit op het forum.
Als jij dat redelijk in de buurt vindt komen van jouw voorspelling... Tja :D
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 15:02
Nee hoor het is heel simpel. Je besteld eten of boodschappen. Rekent af via iDeal en laat het bij iemand anders thuis bezorgen.
Jij hebt ook niet goed gelezen. TO schrijft het toch echt heel duidelijk hoor. Hij gaf haar zijn éigen eten.. en daardoor viel hij af. Loepen als je het niet herinnerd.
GenieInABottle schreef:
15-06-2018 15:01
Fijn dan dat Caveira even alle posts van TO onder elkaar heeft gezet. Kun je vast de delen eruit halen die dat bevestigen. Ik lees ze nl niet.
Ben jij een donateur?
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
15-06-2018 15:04
De feiten veranderen absoluut niet hoor, het speculeren daarentegen... Maar goed, ik hoop dat er snel 3000 posts hier zijn en de boel gesloten wordt.
Nou jawel dus En zeker in jouw hoofd. Ga nou alles nog eens lezen want je fantasie gaat echt met je op de loop.
safrat schreef:
15-06-2018 15:21
Je kan alles zelf teruglezen. Dat wil je niet. Ik heb aangeboden die quotes in een pb te zetten. Dat wil je ook niet.
Je kan blijkbaar zelf ook heel goed quoten. Waarom quote je niet het hele topic? Je kan ook goed loepen. Jouw reacties in dit topic zijn beste de moeite van het herlezen waard.



Wel lief van je.

Jij schrijft verder dit:



Dat klopt niet.
Ten eerste gaat het om een klein bedrag en ten tweede meldt Flatverkopen dit op het forum.
Als jij dat redelijk in de buurt vindt komen van jouw voorspelling... Tja :D
Ik geloofde haar ook in het begin, wat is je punt?

En pb me die quotes dan maar als je het zon big deal vind om het hier te doen.

Het begint altijd met een klein bedrag.
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 15:20
Haha geen belastingaanslag? Vertel dat de belastingdienst ook ff aub, misschien dat ik dan over 2013 nog wat terug kan krijgen. Dat zou wel lekker uitkomen eigenlijk. En doe je ogen eens open, ga bij mensen op bezoek die echt onder bewind staan. Van de 100 gaat het bij 80 mensen perfect en dan heb je de overige 20 nog die soms echt in schrijnende situaties leven.
Aanslagen voor ingangsdatum WSNP gaan gewoon mee in de sanering en hoeven niet te worden betaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet hoe mensen over al die tegenstrijdigheden, halve waarheden en leugens heen kunnen lezen. Ik vermoed dat ze het gewoon niet wíllen zien, omdat ze dan zouden moeten toegeven dat het verhaal van TO aan alle kanten rammelt.
Zelfs Fashionvictim, in het begin van het topic nog een van de grootste verdedigers van TO, heeft inmiddels door dat er teveel dingen niet kloppen. Maar hé, als je dat signaleert ben je bevooroordeeld en negatief. :bonk:
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 15:20
Haha geen belastingaanslag? Vertel dat de belastingdienst ook ff aub, misschien dat ik dan over 2013 nog wat terug kan krijgen. Dat zou wel lekker uitkomen eigenlijk. En doe je ogen eens open, ga bij mensen op bezoek die echt onder bewind staan. Van de 100 gaat het bij 80 mensen perfect en dan heb je de overige 20 nog die soms echt in schrijnende situaties leven.
Misschien heb ik er wel veel meer mee te maken dan jij denkt, of dacht je dat ik zomaar op de gok zeg dat je verhaal niet klopt.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-06-2018 15:23
Nou jawel dus En zeker in jouw hoofd. Ga nou alles nog eens lezen want je fantasie gaat echt met je op de loop.
Ik hou ermee op. Succes ermee.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-06-2018 15:21
Hoe kom je daar nou bij? Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb het over de nachten! Die waren de afgelopen maand echt niet zo koud dat de verwarming aan moest, dat is gewoon een leugen.
Oké sorry dan.
Verwarming aan 's nachts gaat wat ver idd.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-06-2018 15:27
Ik snap ook niet hoe mensen over al die tegenstrijdigheden, halve waarheden en leugens heen kunnen lezen. Ik vermoed dat ze het gewoon niet wíllen zien, omdat ze dan zouden moeten toegeven dat het verhaal van TO aan alle kanten rammelt.
Zelfs Fashionvictim, in het begin van het topic nog een van de grootste verdedigers van TO, heeft inmiddels door dat er teveel dingen niet kloppen. Maar hé, als je dat signaleert ben je bevooroordeeld en negatief. :bonk:
Wat een onzin. Er is hier herhaaldelijk door donateurs geschreven dat het ze helemaal niets uitmaakt dat het geen sluitend verhaal is. Jammer dat je dat gemist hebt. Had een hoop gezeur over naïviteit gescheeld.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
15-06-2018 15:38
Misschien heb ik er wel veel meer mee te maken dan jij denkt, of dacht je dat ik zomaar op de gok zeg dat je verhaal niet klopt.
Nee hoor maar ik heb in de bijstand gewoon een aanslag mogen betalen hoor. Zat net 2 maanden in de bijstand. Kan allemaal gewoon. Of denk je dat het allemaal zo eerlijk gaat? Wat denk je van een beslagvrije voet voor een gezin van 4 personen van 885 euro, gebeurd ook nog steeds.
Flatverkopen; je bent een topper. Ik ben blij dat er zulke mensen als jij er zijn. Net als alle anderen die to helpen.

To; ik heb vanmiddag een kaarsje voor je aan gestoken in de kerk. Ik ben geen kerkganger, maar zag vanmiddag dat de kerk open was en ik moest aan je denken.

Gelukkig gaat dit topic snel dicht, word er best verdrietig van hoe het topic nu loopt.

:redrose:
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 16:19
Nee hoor maar ik heb in de bijstand gewoon een aanslag mogen betalen hoor. Zat net 2 maanden in de bijstand. Kan allemaal gewoon. Of denk je dat het allemaal zo eerlijk gaat? Wat denk je van een beslagvrije voet voor een gezin van 4 personen van 885 euro, gebeurd ook nog steeds.
Niet als je in de wsnp zit!
En verder laat ik het hierbij zitten dit topic draait nl niet om jou.
Whatsinaname1988 schreef:
15-06-2018 16:19
Nee hoor maar ik heb in de bijstand gewoon een aanslag mogen betalen hoor. Zat net 2 maanden in de bijstand. Kan allemaal gewoon. Of denk je dat het allemaal zo eerlijk gaat? Wat denk je van een beslagvrije voet voor een gezin van 4 personen van 885 euro, gebeurd ook nog steeds.
In de WSNP geldt de vtlb.
Een bvv kun je gemakkelijk aan laten passen. Kun je ook zelf via schuldinfo.nl. Niet alles nu als vreselijk beroerd wegzetten, er is zat regelgeving hieromtrent.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-06-2018 15:27
Ik snap ook niet hoe mensen over al die tegenstrijdigheden, halve waarheden en leugens heen kunnen lezen. Ik vermoed dat ze het gewoon niet wíllen zien, omdat ze dan zouden moeten toegeven dat het verhaal van TO aan alle kanten rammelt.
Zelfs Fashionvictim, in het begin van het topic nog een van de grootste verdedigers van TO, heeft inmiddels door dat er teveel dingen niet kloppen. Maar hé, als je dat signaleert ben je bevooroordeeld en negatief. :bonk:
En wat interesseert jou dat nou allemaal? Ga jij over het geld van anderen? Niet he?
Rammelend verhaal, geen rammelend verhaal, het is eenieders recht om wel/ geen geld te geven. Of goederen voor mijn part.

Het moet echt niet veel gekker worden 🙄
Alles komt goed, alleen de rest niet
Trotter schreef:
15-06-2018 14:24
Dat is het nou juist; die uitleg wordt niet gegeven. Ja, iedereen speculeert van alles (het OV is zo slecht, ze werkt misschien wel in de thuiszorg, misschien werkt ze wel nachtdiensten), maar de echte reden is niet bekend. Zo schreef TO bijvoorbeeld eerst dat ze geen lange afstanden kan fietsen, en later heeft flat het erover dat ze misschien een fiets voor TO kan aanschaffen. Dat klopt niet. Maar kritisch daarover zijn mag blijkbaar niet.
En tot overmaat van ramp was er vanochtend iemand die beweerde dat het tot TO is doorgedrongen dat ze haar auto moet verkopen. Dat is ook weer uit iemands duim gezogen blijkbaar.
Tot overmaat van ramp nog wel..... :rofl:

Enne, lezen niet je sterkste punt?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-06-2018 16:45
En wat interesseert jou dat nou allemaal? Ga jij over het geld van anderen?

Heb ik iets over geld gezegd? Nee hè?

Opvallend dat degene die altijd de grootste mond heeft dat ze trollen van verre herkent nu blind alle niet-kloppende details voor zoete koek slikt.
Zou wat zijn als er geen slotje op dit topic komt O_O
Alle reacties Link kopieren
Lacuba schreef:
15-06-2018 16:47
Enne, lezen niet je sterkste punt?

Lees anders zelf even terug waarop je antwoord gaf... :lightbulb:
En dat is
3000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven