nalatige bewindvoerder, geen eten, afgesloten en zwanger.
dinsdag 5 juni 2018 om 03:33
Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.
[...]
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2018 12:55
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
87.10% gewijzigd

dinsdag 5 juni 2018 om 16:59
@Lenn12345, er staat ergens nog een linkje naar hetzelfde verhaal op het forum van Radar.
Ik geloof best dat het echt is. Ik zou alleen niet weten hoe je hieruit moet komen. Je moet ook maar de weg weten in het doolhof van hulp. M'n tante schreef vroeger ook midden in de nacht brieven naar wethouders en politieke partijen om te vragen hoe ze na weer een tegenslag nu dan de eindjes aan elkaar moest knopen. Gelukkig bestaat er nu internet, dan kun je tenminste dingen opzoeken en vragen stellen en hopelijk kom je dan iemand tegen die weet waar je moet zijn.
Ik geloof best dat het echt is. Ik zou alleen niet weten hoe je hieruit moet komen. Je moet ook maar de weg weten in het doolhof van hulp. M'n tante schreef vroeger ook midden in de nacht brieven naar wethouders en politieke partijen om te vragen hoe ze na weer een tegenslag nu dan de eindjes aan elkaar moest knopen. Gelukkig bestaat er nu internet, dan kun je tenminste dingen opzoeken en vragen stellen en hopelijk kom je dan iemand tegen die weet waar je moet zijn.

dinsdag 5 juni 2018 om 17:12
@_Monti_ en FV;
Wat een rotverhalen. Precies waar ik zelf altijd bang voor ben mijn kinderen mee te belasten.
Voor TO: Probeer een plaatselijke kerk of een moskee voor eten.
Internetten kan je gratis bij een bibliotheek; je hoeft geen lid te zijn. Spaart weer mobiel internetten uit.

Wat een rotverhalen. Precies waar ik zelf altijd bang voor ben mijn kinderen mee te belasten.
Voor TO: Probeer een plaatselijke kerk of een moskee voor eten.
Internetten kan je gratis bij een bibliotheek; je hoeft geen lid te zijn. Spaart weer mobiel internetten uit.
Everything you see I owe to spaghetti!

dinsdag 5 juni 2018 om 17:42
The plot thickens...in 2016 had ze ook al iets negatiefs gepost over Aabell op het Radar forum, zie de posts aldaar. Daar staat ook de volledige OP
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &p=2567871

anoniem_368411 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 17:49
5.85% gewijzigd

dinsdag 5 juni 2018 om 17:49
Het vreet me gewoon op. Ik doe mijn stinkende best en met mij veel collega bewindvoerders. En je mag over je klanten niets vertellen, maar een onderbewindgestelde mag jou als bewindvoerder wel volledig zwart maken. En iedereen kent verhalen van slechte bewindvoerders, maar die verhalen komen vaak van de onderbewindgestelde zelf en laat dat nou net een slag mensen zijn die alles en iedereen de schuld geven behalve hunzelf.
Ik laat dit topic maar weer voor wat het is.

dinsdag 5 juni 2018 om 17:58
Precies.Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 17:51@ Doreia,het is dus waarschijnlijk een zwartmaak actie, kijk maar bij mijn link naar radar.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:01
Ik heb gekeken maar in dat eerste bericht werd gesproken van problemen na het verhuizen met rekeningen. Daar na volgt een bericht dat er in maart 2017 een klacht is ingediend en kennelijk is TO in de tussentijd zwanger geworden en zijn de problemen erger geworden.Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 17:51@ Doreia,het is dus waarschijnlijk een zwartmaak actie, kijk maar bij mijn link naar radar.
Dat is althans tijdlijn zo als ik die zie.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:12
Jij beschuldigt To ergens van dus moet jij het bewijs hier neerplempen en niet mensen gaan doorverwijzen naar een andere website.Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 17:51@ Doreia,het is dus waarschijnlijk een zwartmaak actie, kijk maar bij mijn link naar radar.
Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb de link overigens aangeklikt en lees niks geks.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:13
Waar heb je het in vredesnaam over? En ik hou niet van plempen, dank u.
anoniem_368411 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 18:17
5.34% gewijzigd

dinsdag 5 juni 2018 om 18:15
Doreia schreef: ↑05-06-2018 17:49Het vreet me gewoon op. Ik doe mijn stinkende best en met mij veel collega bewindvoerders. En je mag over je klanten niets vertellen, maar een onderbewindgestelde mag jou als bewindvoerder wel volledig zwart maken. En iedereen kent verhalen van slechte bewindvoerders, maar die verhalen komen vaak van de onderbewindgestelde zelf en laat dat nou net een slag mensen zijn die alles en iedereen de schuld geven behalve hunzelf.
Stel je niet aan, er wordt niemand met naam en toenaam genoemd. Ontkennen dat er misstanden zijn in je branche is schandalig. Fijne manier praat jij over je klanten trouwens.
O en dan kan je op de man gaan reageren naar FV; het is niet voor het eerst dat jij wordt aangesproken op je 'expertise'. Kan je boos worden en wegstampen of gewoon je eigen advies ter harte nemen en niet meer reageren.
Deze TO klinkt helemaal niet als type 'hunzelf'.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:19
Je schrijft dat het een zwartmaakactie is van To. Waar zou dat uit moeten blijken want ik zie het niet?Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 18:13Waar heb je het in vredesnaam over? En ik hou niet van plempen, dank u.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:22
12 feb 2016: melding van problemen met bewindvoering ivm telefoon kosten na verhuizing
3 mei 2018: ze geeft aan dat ze een jaar geleden de rechtbank al had aan geschreven
en dat ze gaat worden afgesloten van elektriciteit en 3 maanden zwanger is
Volgens mij is dat redelijk consistent allemaal. Dan kan het nog allemaal nep zijn, kan altijd, maar ik zie geen vreemd iets. Ook vraag ik me af of iemand die dat bedrijf wil zwartmaken wel zo'n lange adem heeft, lijkt me efficiënter om dat met meerdere nicks te doen in 2,5j tijd.
3 mei 2018: ze geeft aan dat ze een jaar geleden de rechtbank al had aan geschreven
Volgens mij is dat redelijk consistent allemaal. Dan kan het nog allemaal nep zijn, kan altijd, maar ik zie geen vreemd iets. Ook vraag ik me af of iemand die dat bedrijf wil zwartmaken wel zo'n lange adem heeft, lijkt me efficiënter om dat met meerdere nicks te doen in 2,5j tijd.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:24
Dit bevestigt haar verhaal. Ze gaf aan al 1,5 jaar bezig te zijn om van deze bewindvoerder af te komen. En de problemen waren er toen dus ook al.Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 17:42The plot thickens...in 2016 had ze ook al iets negatiefs gepost over Aabell op het Radar forum, zie de posts aldaar. Daar staat ook de volledige OP![]()
Daarnaast zie ik heel veel posts daar die ook klachten hebben over dat bedrijf, zal vast geen toeval zijn.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:27
strikjemetstippels schreef: ↑05-06-2018 18:2212 feb 2016: melding van problemen met bewindvoering ivm telefoon kosten na verhuizing
Ja dan doet ze niet erg haar best als het zwartmaken zou zijn.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:27
Als je het hele topic leest, zie je genoeg opmerkingen van andere mensen die hiaten in het verhaal aanwijzen.
Bedrijven maken elkaar wel vaker zwart online, dat vind ik een geloofwaardigere optie dan het beeld dat TO schetst. Mijn mening dan hè.

dinsdag 5 juni 2018 om 18:30
Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 18:27Als je het hele topic leest, zie je genoeg opmerkingen van andere mensen die hiaten in het verhaal aanwijzen.
Bedrijven maken elkaar wel vaker zwart online, dat vind ik een geloofwaardigere optie dan het beeld dat TO schetst. Mijn mening dan hè.
Het hele topic? Er zijn zes reacties.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:35
Wees maar blij dat het beeld dat TO schetst jou zo ongelooflijk overkomt.Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 18:27Als je het hele topic leest, zie je genoeg opmerkingen van andere mensen die hiaten in het verhaal aanwijzen.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:38
Ik word zo boos om zulke posts! Denk je nu echt dat dit niet in Nederland kan gebeuren? Wel dus!Pientjexxxx schreef: ↑05-06-2018 12:09En jullie geloven (bijna) allemaal dat TO zwaar ondervoed is terwijl ze zwanger is? In Nederland?
Wat heeft ze nog meer verzonnen of zwaar overdreven?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:39
Wat goed dat jij kan weten dat dit nep is. Glazen bol?Molenaarsdochter schreef: ↑05-06-2018 12:24Verbaast mij ook dat zoveel forummers het geloven. Zo overduidelijk verzonnen met veel details die niet kloppen.
Nu heeft ze de OP ook nog bijna helemaal leeg gehaald.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:42
Sja dat is vervelend, maar heel gebruikelijk. De negatieve reacties hier op het forum geven daar wel een inkijkje inDoreia schreef: ↑05-06-2018 17:49Het vreet me gewoon op. Ik doe mijn stinkende best en met mij veel collega bewindvoerders. En je mag over je klanten niets vertellen, maar een onderbewindgestelde mag jou als bewindvoerder wel volledig zwart maken. En iedereen kent verhalen van slechte bewindvoerders, maar die verhalen komen vaak van de onderbewindgestelde zelf en laat dat nou net een slag mensen zijn die alles en iedereen de schuld geven behalve hunzelf.

Hulpverleners, artsen, politie, winkelketens en ook bewindvoerders en velen meer , iedereen krijgt er van langs
dinsdag 5 juni 2018 om 18:42
Ja duh, ik bedoel hier natuurlijk.
Maar goed, als iemand wil geloven dat er een ondervoede dame ergens in ons land van helemaal niemand een bordje eten krijgt terwijl ze zinloze brieven schrijft naar amnesty, moeten ze dat vooral doen.
Ze kan hier trouwens gewoon nog steeds chili komen eten, er is genoeg.
Ik taai af in dit topic. Tenenkrommend. Gelukkig heb ik slippers aan.
dinsdag 5 juni 2018 om 18:43