Geld & Recht alle pijlers

ongepaste relatie, wat kan ik doen?

04-04-2011 22:44 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames en heren,

Ik weet even niet meer wat ik moet doen en wat wijsheid is, maar ik zit er vreselijk mee. Ik weet ook niet op welke pijler dit hoort, maar omdat op deze pijler vaak werk gerelateerde topics staan zet ik het hier maar bij.

Ik ben een docent in opleiding en samen met andere stagiaires loop ik nu stage. Een van deze stagiaires is op een andere dependance begonnen en heeft daar, toen deze stagiaire een leerling op stap tegenkwam, met de leerling gezoend. Deze stagiaire is toen naar mijn dependance overgeplaatst.

Het is dus uitgekomen. Mijn school (waar ook de stagiaire vandaan komt) en mijn stageschool zijn op de hoogte, maar er wordt totaal geen issue van gemaakt. Mijn andere mede-stagiaires zijn ook op de hoogte gebracht en reageren precies hetzelfde; er is een fout gemaakt, het is nu goedgemaakt want het zal nóóit meer voorkomen. Ik ben dus de enige die hier een big deal van maakt. Ik snap er namelijk niets van, ik vind het een gróte fout en ik snap niet hoe je nu nog je stage kan halen als je zo'n grote inschattingsfout maakt. Ik vind dit zelfs genoeg grond voor een opleiding om een student te weigeren.

Wat mis ik? Zijn er nog andere kanten aan dit verhaal? Kan ik nog wat anders doen? Ik geef erg veel om mijn leerlingen maar zou ze nooit als iets anders zien als kinderen en je neemt geen voorbeeldrol aan om die 's avonds weer af te leggen. Ik begrijp het gewoon niet en zit er erg mee in mijn maag. Ik hoop op goed advies van jullie.
quote:cosmopolitan2208 schreef op 05 april 2011 @ 09:39:

[...]

Sjongejonge. Ik denk dat je dochter; die die hoogstwaarschijnlijk helemaal zelf gewild en erop aangestuurd heeft; hier het meeste last van zou hebben. Nooit gehoord van pubers die op jacht gaan naar een leraar, dj of barkeeper?