oppastarief
woensdag 6 juli 2011 om 14:32

woensdag 6 juli 2011 om 14:35
Ik zou daar ook geen geld voor vragen hoor, of het zou structureel moeten worden. En dan ligt het een beetje aan het kind denk ik, hoe intensief je er mee bezig bent die paar uurtjes.
Mijn buren passen ook wel eens op, geen haar op hun hoofd die eraan denk daar geld voor te vragen. We trakteren ze af en toe op een lekkere bbq
Mijn buren passen ook wel eens op, geen haar op hun hoofd die eraan denk daar geld voor te vragen. We trakteren ze af en toe op een lekkere bbq

woensdag 6 juli 2011 om 14:42
woensdag 6 juli 2011 om 14:45
Voor 1x een kindje ophalen en oppassen, en daar wil jij geld voor?
Oei...zo werkt het bij mij in de straat gelukkig niet...
Daar passen mijn buren 2x in de week op de hond
Dat wil zeggen,als zij de eigen hond gaan ophalen, pikken ze die van mij ook op...
Kan ik blijven doorwerken...
Maar daar vragen ze geen geld voor hoor.
En ik doe op zaterdag hun boodschappen, die betalen ze dan wel zelf natuurlijk maar mijn buurvrouw heeft geen auto, en die heb ik weer wel..
Ik zou er echt geen geld voor durven vragen..
Oei...zo werkt het bij mij in de straat gelukkig niet...
Daar passen mijn buren 2x in de week op de hond
Dat wil zeggen,als zij de eigen hond gaan ophalen, pikken ze die van mij ook op...
Kan ik blijven doorwerken...
Maar daar vragen ze geen geld voor hoor.
En ik doe op zaterdag hun boodschappen, die betalen ze dan wel zelf natuurlijk maar mijn buurvrouw heeft geen auto, en die heb ik weer wel..
Ik zou er echt geen geld voor durven vragen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 6 juli 2011 om 14:48
quote:baran schreef op 06 juli 2011 @ 14:40:
beste mensen bedankt voor je antwoorden , het gaat om het geld verdienen , trouwens ik moet het kind met mijn auto ophalen en dan 2 uurtjes op haar oppassen. Nu weten jullie he?wat is dan jullie antwoorden
Nu weten we he?
tsja....
wat al gezegd is dus:
- eenmalig 0 euro
- structureel 4 euro per uur
- ik zou benzinekosten buiten beschouwing laten, ik ga er tenminste niet vanuit dat die school 20 km verderop staat.
beste mensen bedankt voor je antwoorden , het gaat om het geld verdienen , trouwens ik moet het kind met mijn auto ophalen en dan 2 uurtjes op haar oppassen. Nu weten jullie he?wat is dan jullie antwoorden
Nu weten we he?
tsja....
wat al gezegd is dus:
- eenmalig 0 euro
- structureel 4 euro per uur
- ik zou benzinekosten buiten beschouwing laten, ik ga er tenminste niet vanuit dat die school 20 km verderop staat.