Geld & Recht alle pijlers

Origineel bedankje

25-07-2012 13:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van een vriendin krijg ik altijd kinderkleding. Ieder half jaar weer. Zij wil hiervoor niets hebben. Toch wil ik haar iets geven. Een cadeaubon van een speelgoedwinkel en van een warenhuis is al gegeven. Heb ook al eens op ijsjes en een etentje getrakteerd. Wie weet er nog iets origineels? Prijs is onbelangrijk, het gaat om het idee.
Haar kinderen in een nieuw outfitje steken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oppassen op haar kind(eren).
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
'dank je wel' zeggen is voldoende.

Ben zelf opgehouden met kinderkleren door doen naar een vriendin omdat zelfs dat er niet vanaf kon
Dat is dus het lastige. Ik zeg iedere keer dank je wel, maar heb dan zwaar het gevoel dat ik te kort schiet,terwijl zij aangeeft niets te willen geven. Maar dat voelt bij mij dus niet goed. Beetje dubbel. Had jij het vervelend gevonden als je wel iets materieels kreeg?
Ik heb ook kleertjes te leen gekregen en zo wel meer spullen voor onze kleine straks. Ik ga bloempotjes bekleden met stof en deze vullen met potgrond en zaadjes. Dan hebben ze straks een leuk potje met bloemetjes.
quote:kniene schreef op 25 juli 2012 @ 14:01:

Dat is dus het lastige. Ik zeg iedere keer dank je wel, maar heb dan zwaar het gevoel dat ik te kort schiet,terwijl zij aangeeft niets te willen geven. Maar dat voelt bij mij dus niet goed. Beetje dubbel. Had jij het vervelend gevonden als je wel iets materieels kreeg?

Als je oprecht bedankt denk ik ook wel dat het voldoende is, maar het is natuurlijk altijd leuk om af en toe iets terug te geven en krijgen (vind ik dan). Hoeft inderdaad niet duur te zijn, maar een blijk van waardeering kan vanalles zijn: kaartje sturen, bloemetje, bonbons, taart, kaartjes voor een park/speeltuin, leuk kinderboek etc.

Gewoon iets bestellen bij een webwinkel en laten bezorgen is altijd wel een leuke verrassing.
Je krijgt snel zo'n kadootjes-systeem. Elke actie moet kadootje tegenover staan.

Elke keer hartelijk bedanken en af&toe een bloemetje of inderdaad ijsjes of zo
Geef eens een mooie bos bloemen!
Een mooie bos bloemen of neem haar kinderen een dagje mee naar de speeltuin of ga met ze picknicken.

Vaak is het zo dat moeders het leuker vinden dat je iets met de kinderen doet (of geeft) dan aan hun zelf.
Dank jullie wel voor jullie suggesties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven