partner met BORDERLINE
vrijdag 11 november 2011 om 09:29
HNeeft hier iemand ervaring met een partner met borderline?
Mijn vriend(11 jr) heeft dit oa en ik kan zeggen dat dit verre van makkelijk is.
Nu hij medicijnen heeft gaat het wel beter maar is dit
wel een goede situatie om in de toekomst aan kinderen te beginnen???
Moerilijk moeilijk graag jullie ervaringen!
Liefs M
Mijn vriend(11 jr) heeft dit oa en ik kan zeggen dat dit verre van makkelijk is.
Nu hij medicijnen heeft gaat het wel beter maar is dit
wel een goede situatie om in de toekomst aan kinderen te beginnen???
Moerilijk moeilijk graag jullie ervaringen!
Liefs M
donderdag 17 november 2011 om 12:35
Nee dat was voor dat onze kinderen er waren. Ik zeg niet dat het altijd koek en ei is hier(ieder huisje heeft zijn kruisje) maar hevige ruzies zijn er al lang niet geweest en zeker nooit in het bijzin van de kinderen, kom zelf uit een gezin waar eigenlijk altijd ruzie was en dat wil ik niet voor mijn kinderen, dat was ook een van de redenen dat wij lang nagedacht hebben over kinderen. Ik wilde ze een stabiele thuissituatie geven wat ik nooit echt heb gehad. En dat is aardig gelukt tot nu toe denk ik. Natuurlijk heb ik mijn mindere dagen wel maar het zijn er gelukkig veel minder dan voor ik kinderen had, en als ik nu een dag down ben dan ben ik er veel sneller bovenop omdat ik van mezelf MOET , vroeger had ik daar minder redenen voor.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
dan moet het maar zoals het kan !
vrijdag 18 november 2011 om 09:59
Zeker, elk huisje heeft zijn kruisje hoor, trietrie, daar hoeft ook helemaal geen bps aan te pas te komen!
Nogmaals: ik denk dat jij het echt goed doet met je kinderen. Realiseer je dat dat helaas niet binnen de mogelijkheden van veel ouders met bps ligt (ik spreek uit ervaring), des te meer respect voor jou.
Nogmaals: ik denk dat jij het echt goed doet met je kinderen. Realiseer je dat dat helaas niet binnen de mogelijkheden van veel ouders met bps ligt (ik spreek uit ervaring), des te meer respect voor jou.
Computer says nooooo