Pathé Fashion Filmtest.PRIJS? eerst lid worden?
dinsdag 11 mei 2010 om 19:14
Heb meegedaan met de Pathé Fashion Filmtest.
Kreeg een mailtje terug en dit stond er in;
Gefeliciteerd! Je hebt met de 'Pathé Fashion Filmtest' 2 waanzinnige cadeaus gewonnen:
Cadeau 1: 2 DVD's, CD's of boeken naar keuze
Pak nu jouw kans en maak jouw filmcollectie compleet: kies nu twee spetterende dvd's uit en
voor slechts 5 euro incl. verzendkosten!
Kies in de mediashop van ECI uit o.a. de bioscoopknaller '2012', 'This Is It' met Michael Jackson,
'De hel van '63', 'Twilight' en de gloednieuwe hitfilm 'Avatar'!
Tip! Luister of lees je liever? Geen probleem! Je mag ook 2 cd's, boeken of een combinatie
daarvan uitkiezen.
Kies nu jouw 2 titels!
Ik naar de bewuste site en ja hoor ECI.
Moest eerst lid worden!? Dan is het geen prijs meer....
Iedereen mag 2 cd's uitzoeken met 5 euro verzendbijdrage.
Wat te doen?????
Kreeg een mailtje terug en dit stond er in;
Gefeliciteerd! Je hebt met de 'Pathé Fashion Filmtest' 2 waanzinnige cadeaus gewonnen:
Cadeau 1: 2 DVD's, CD's of boeken naar keuze
Pak nu jouw kans en maak jouw filmcollectie compleet: kies nu twee spetterende dvd's uit en
voor slechts 5 euro incl. verzendkosten!
Kies in de mediashop van ECI uit o.a. de bioscoopknaller '2012', 'This Is It' met Michael Jackson,
'De hel van '63', 'Twilight' en de gloednieuwe hitfilm 'Avatar'!
Tip! Luister of lees je liever? Geen probleem! Je mag ook 2 cd's, boeken of een combinatie
daarvan uitkiezen.
Kies nu jouw 2 titels!
Ik naar de bewuste site en ja hoor ECI.
Moest eerst lid worden!? Dan is het geen prijs meer....
Iedereen mag 2 cd's uitzoeken met 5 euro verzendbijdrage.
Wat te doen?????
dinsdag 11 mei 2010 om 19:28
ECI heeft momenteel bij meerdere ondernemingen acties lopen waarbij je een x aantal cd's/dvd's uit kan zoeken voor 2,50 per stuk.
Bij de actie die ik ken, zit er geen abonnement aan vast, maar dan zou je de voorwaarden er even op na moeten lezen.
Maar als je geen interesse hebt in een prijs waar je (eenmalig) voor moet betalen, dan sla je het toch af?
Bij de actie die ik ken, zit er geen abonnement aan vast, maar dan zou je de voorwaarden er even op na moeten lezen.
Maar als je geen interesse hebt in een prijs waar je (eenmalig) voor moet betalen, dan sla je het toch af?

zaterdag 21 augustus 2010 om 12:57