Geld & Recht alle pijlers

Polis premievrij onvindbaar hoe te handelen?

11-09-2011 19:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden heb ik bij Falcon leven een polis afgesloten. Na een paar jaar heb ik deze premievrij laten stellen omdat ik toch liever gewoon wilde sparen. Nu ben ik ook nog de polis kwijt; wie weet welke stappen ik nu het beste kan ondernemen? Als ik zo google lees ik allemaal berichten waar je niet vrolijk van wordt, dalijk heeft de polis geen waarde en moet ik nog bijbetalen. lk weet niet of dat überhaupt mogelijk is, maar als ik lees hoeveel geld de mensen met zo'n polis kwijt zijn aan kosten... niet gewoon meer!

Alvast bedankt!
Contact opnemen met Falcon? Lijkt me de kortste weg.

Jaren terug had ik ook 'n levensverzekering bij Falcon, ook premievrij gemaakt. Paar jaar niks mee gedaan, uiteindelijk uit laten betalen wat er stond. Moest wel tekenen dat ik me bewust was dat ik nu niet het belastingvoordeel zou genieten omdat ik niet de 15 jaar had volgemaakt, dat wel

Maar bijbetalen? Nope, was niet nodig. Ligt er ook aan wat voor polis het was natuurlijk. Weet je zo nog wat voor kreet er aan hing? Ik heb die dingen van Falcon zelf ooit nog verkocht, misschien kan ik je op 't goede spoor helpen.
Ik heb er ook een stilgelegd in 1998,

wordt nu uitbetaald, ik laat het 5 jaar per maand doen anders betaal je te veel belasting.

Je krijgt vanzelf bericht als zover is, zij vragen naar geen polis, hebben ze zelf.
Ik weet het niet meer precies, een levensloopplan voor mijn kind. Ik zal maar contact opnemen met Falcon ben benieuwd, zolang er maar geen extra kosten bij komen.

Bedankt!
Volgens mij bestaat falcon niet meer.

Kwam vroeger weleens langs dat pand van hun in hoofddorp, maar dat staat nu leeg...
quote:spaarvarken schreef op 11 september 2011 @ 19:50:

Volgens mij bestaat falcon niet meer.

Kwam vroeger weleens langs dat pand van hun in hoofddorp, maar dat staat nu leeg...Er bestaat een site (weet effe niet welke) waar je kan zien wie de rechtspersoon heeft overgenomen. Die site is volgens mij van de overheid, maar dat weet ik dus niet zeker.
Falcon bestaat idd niet meer, is overgenomen door ASR verzekeringen. Geen faillissement oid, maak je daar alvast maar geen zorgen over Gewoon de ene speler in de markt die de andere opgekocht/ingelijfd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven