Geld & Recht alle pijlers

Rare afschrijving

03-05-2011 14:36 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op mijn ING-bankrekening een afschrijving staan die ik niet herken

een bedrag van 58,74

BETAALAUTOMAAT

*plaatsnaam bij mij in de buurt* 7867 / *plaatsnaam*

007 123031

ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK

Iemand hier een idee wat dit voor soort afschrijving is? Ik kom al googlend het alleen maar tegen bij afschrijving in het buitenland, de plaatsnaam is echter gewoon in NL en in een plaats waar ik vaker kom.
Heb je een beheerrekening bij de ING?

Komt de plaatsnaam je wel bekend voor?

Anders even naar de bank bellen en vragen wat t is.
Ik heb geen idee wat een beheerrekening is, dus nee, die heb ik niet. Ik kan ivm kpn storing niet bellen met de klantenservice. Maar vanavond ga ik dat sowieso even doen. Meestal weten mensen hier dit soort dingen wel, het forum lost vreemdere vragen op soms.
Is het een gezamenlijke rekening?

Heb je niet getankt?

Boodschappen?

Kapper?
Ik zou je gangen langsgaan die je op die datum gedaan hebt. Zoals Heleen noemt: iets gepind die dag?
Een kennis van mij heeft ook een keer een 'spookafschrijving' gehad. Het bleek werk van een bende, die zulke kleine bedragen afschreef dat het veel mensen niet opviel. Maar vele kleintjes maken één grote..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk ff in je agenda waar je die dag en de dag er voor geweest ben. Misschien dat je je kan herinneren waar je die 58 euro aan hebt uitgegeven.

Als je een partner / meerdere pasjes heb kan je aan het pasnummer wel zien wie gepint heeft.
Het is een gezamenlijke rekening, maar met mijn pasnummer (007)gedaan. En nee, ik ben niet geknipt of heb anders dat bedrag uitgegeven. Het is van de 29ste, dus ik heb nog wel een idee wat ik die dag gedaan heb, dat bedrag heb ik die dag niet gepind.
Kosten rood staan?
Kosten rood staan?
quote:Zanne schreef op 03 mei 2011 @ 14:44:

Kosten rood staan?op die rekening kan ik niet rood staan. Bovendien zou ik volgens mij wel zwaar rood moeten staan om daar 58 euro aan kwijt te zijn, holy hell.
ook niet één oof 2 dagen eerder gepind?
quote:_jessie_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:43:

Het is een gezamenlijke rekening, maar met mijn pasnummer (007)gedaan. En nee, ik ben niet geknipt of heb anders dat bedrag uitgegeven. Het is van de 29ste, dus ik heb nog wel een idee wat ik die dag gedaan heb.

Was niet lullig bedoeld, ik heb ooit een afschrijving van 20 euro gehad die in utrecht geboekt stond, bleek parkeergarage in brabant te zijn die via utrecht betalingen deed?!?

Vandaag dacht ik loop even na of er iets is wat het kan zijn, misschien in een andere plaats o.i.d.
Is dat niet gewoon de rekening van de betaalautomaathouder??

Je weet toch wel waar je 58,87 euro aan uit hebt gegeven de afgelopen weken?
quote:heleen1234 schreef op 03 mei 2011 @ 14:46:

[...]

Was niet lullig bedoeld, ik heb ooit een afschrijving van 20 euro gehad die in utrecht geboekt stond, bleek parkeergarage in brabant te zijn die via utrecht betalingen deed?!?

Vandaag dacht ik loop even na of er iets is wat het kan zijn, misschien in een andere plaats o.i.d.Ik bedoelde mijn reactie ook niet lullig, ik nam niets negatiefs op over jouw vraag hoor
quote:_jessie_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:45:

[...]

op die rekening kan ik niet rood staan. Bovendien zou ik volgens mij wel zwaar rood moeten staan om daar 58 euro aan kwijt te zijn, holy hell.Ja je moet flink rood staan haha. Maar het was een idee.
quote:JohnnyCake schreef op 03 mei 2011 @ 14:47:

Is dat niet gewoon de rekening van de betaalautomaathouder??

Je weet toch wel waar je 58,87 euro aan uit hebt gegeven de afgelopen weken?Normaal gesproken zou ik dit ook wel weten, het is net wat meer dan een broodje en ik onthoud bedragen meestal erg goed. Daarom kan ik het ook niet plaatsen. Bij de meeste afschrijvingen staat er trouwens gewoon een bedrijfsnaam bij, ook bij onbemande tankstations ed.
Ik ken die omschrijving ergens van heb ook ing, is ff kijken hoor!
quote:_jessie_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:40:

Ik heb geen idee wat een beheerrekening is, dus nee, die heb ik niet. Ik kan ivm kpn storing niet bellen met de klantenservice. Maar vanavond ga ik dat sowieso even doen. Meestal weten mensen hier dit soort dingen wel, het forum lost vreemdere vragen op soms.Je kunt ze ook via skype bellen, of via een avste telefoon. Ik ben nu eigenlijk ook wel heel benieuwd naar de oplossing van het mysterie van de vage afschrijving! (Ik ben altijd een beetje paranoide voor van de spookafschrijvingen)
Mweh, ING biedt geen Skype meer aan: http://www.ing.nl/particu ... gen/klantenservice/skype/ Da's jammer. Want ik skype altijd als ik thuis ben met familie ed, daarom geen vaste telefoon meer.

Ga wel even mailen of twitter webcare zoeken.
uhmmm... maar je kunt met skype ook gewoon naar telefoonnummers bellen hoor. Twitter webcare! wauw, ik wordt al oud.... nog nooit van gehoord. Wel grappig.
Dt is gewoon de rekening van het bedrijf/winkel oid. Bij de Ah en de Wibra bijv staat het ook zo op de afschrijving. NIets raars. Tankstations hebben ook nogal eens rare omschrijvingen van ergens anders is het land maar het klopt gewoon hoor. niets raars aan.
Puck
Als je het even googelt dan wordt het wel duidelijk

Zo te zien is het een pin van een winkel,in beheer van ING.
quote:gember999 schreef op 03 mei 2011 @ 15:01:

uhmmm... maar je kunt met skype ook gewoon naar telefoonnummers bellen hoor. Twitter webcare! wauw, ik wordt al oud.... nog nooit van gehoord. Wel grappig.Je kan niet met Skype 0900 nummers bellen. Dus ik heb maar even gemaild, de webcare van ING op twitter kon ook nog, maar ik moet dan een nieuwe twitter account aanmaken.
Sofi, het gaat erom dat TO het bedrag niet herkent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven