Geld & Recht alle pijlers

Rijkste Nederlanders

15-11-2016 11:59 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
De mannen van C&A hebben 22 miljard euro op hun rekening staan :-)

Iemand uit het lijstje hier aanwezig? Ik had graag wat eurootjes ontvangen

http://www.debeleggersgids.be/geld/de-1 ... derlanders
quote:baukelien schreef op 15 november 2016 @ 23:15:

Meestal is er geen verband tussen hard werken en veel geld hebben. Want arme mensen werken (hard) voor hun geld, maar bij rijke mensen werkt het geld juist voor hen, volgens de auteur van Rich Dad Poor Dad.Met heel hard werken kun je ook heel rijk worden..... mits je de juiste keuze maakt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:kadanz schreef op 15 november 2016 @ 16:10:

Je bent het gelukkigst met 80000 per jaar. Feit.Nee hoor. Ik krijg bij lange na geen 80.000 euro per jaar, maar meer geld zou me echt niet gelukkiger maken dan ik nu al ben. Jouw bewering is dus zeker geen feit.
quote:Dreamer schreef op 15 november 2016 @ 23:10:

Weet ik allemaal, maar toch vind ik 'ze hebben er hard voor gewerkt' een dooddoener. Zat mensen die hard werken.Maar je hebt hard werken en alle zorgen van het bedrijf en je hebt hard werken en weekend
quote:baukelien schreef op 15 november 2016 @ 23:15:

Meestal is er geen verband tussen hard werken en veel geld hebben. Want arme mensen werken (hard) voor hun geld, maar bij rijke mensen werkt het geld juist voor hen, volgens de auteur van Rich Dad Poor Dad.

Dat is het verschil van een dubbeltje een kwartje maken.Van geld meer geld maken

Daarom worden rijke mensen (meestal) steeds rijker...
Welvarende families willen van hun geld meer geld maken. En dat meer zie je ook terug bij de families die zo vermogend zijn dat ze er eigen investeringsmaatschappijen op na houden met directies, fiscalisten en al. Die maken deel uit van hun family offices. Daarin is alles geregeld met betrekking tot het vermogen, inclusief fiscale optimalisatie en liefdadigheid via stichtingen.

Mijn zwager werkt bij een family office van de rijkste familie van Nederland. Geen idee of hij goed verdient maar gezien zijn huis en auto zal het niet weinig zijn.
quote:Habbekratz schreef op 19 november 2016 @ 20:52:

[...]

Maar je hebt hard werken en alle zorgen van het bedrijf en je hebt hard werken en weekend En je hebt hard werken, zorgen om je bedrijf en failliet gaan, bijvoorbeeld. Of gewoon net geld genoeg hebben. Veel boeren hebben bijvoorbeeld tegenwoordig iets om extra geld binnen te harken.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven