Geld & Recht alle pijlers

schuld dsb bank inlossen

23-12-2011 14:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi. Aantal jaar geleden hebben wij een flexibel krediet afgenomen via dsb bank. We hebben gespaard en willen dit aflossen. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Dsb bestaat niet meer zoals iedereen weet.

En weet iemand hoeveel je in 1 x kan aflossen? We hebben wat spaargeld op de spaarrekening maar ook geld uit ons 2 euro potje wat behoorlijk is opgelopen de afgelopen paar jaar. Mag je zomaar een paar duizend inlossen?
Op dsbbank.nl kom je een heel eind met de veelgestelde vragen, denk ik.
Je hebt vast ook wel heel veel correspondentie gehad van de curratoren. Daar staat ook alle informatie in.
In de voorwaarden van het krediet staat of je het krediet in een keer kosteloos kan aflossen. Deze voorwaarden zijn nog steeds rechtsgeldig.
Bij de veelgestelde vragen:

Is het ook mogelijk extra aflossingen te doen naast mijn lopende maandelijkse verplichtingen?

Ja, het is mogelijk extra aflossingen te doen. Of u boete betaalt, is afhankelijk van de algemene voorwaarden behorend bij uw financiering. Wij verzoeken u de extra aflossingen apart te doen van uw maandelijkse betaling aan ons. Extra aflossingen kunt u doen op bankrekeningnummer: 64.05.65.344 ten name van DSB Bank N.V. te Wognum onder vermelding van uw contractnummer.

Zie: http://www.dsbbank.nl/veelgesteldevragen/#faq10
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Thanks! Heb gebeld en ik mag iid boetevrij inlossen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven