Sim only?

vrijdag 1 oktober 2010 om 12:00
vrijdag 1 oktober 2010 om 12:12
vrijdag 1 oktober 2010 om 12:38
quote:tumtummie schreef op 01 oktober 2010 @ 12:12:
Ik heb ook een simonly. Let inderdaad op als je abbo afloopt (na 1 of 2 jaar) dan heb je kans dat hij verlengt wordt met het normale tarief en dan betaal je dus ineens heel veel. Gewoon gelijk opzeggen dus. Ze bellen je vanzelf wel weer op met een aanbieding.
Het abonnement wordt niet verlengd. Je sluit een abonnement af met een minimale looptijd van 2 (of 1) jaar en krijgt voor die periode korting. Na die periode betaal je de reguliere prijs. Op dat moment mag je het contract op elk moment opzeggen, met over het algemeen 1 maand op zeg termijn.
Sim only abbonementen zijn over het algemeen erg goedkoop en handig. Je kunt ook kijken op gsmtopdeal.nl, dat zijn sim-only abonnementen (qua prijsstelling) met een ouder toestel.
Ik heb ook een simonly. Let inderdaad op als je abbo afloopt (na 1 of 2 jaar) dan heb je kans dat hij verlengt wordt met het normale tarief en dan betaal je dus ineens heel veel. Gewoon gelijk opzeggen dus. Ze bellen je vanzelf wel weer op met een aanbieding.
Het abonnement wordt niet verlengd. Je sluit een abonnement af met een minimale looptijd van 2 (of 1) jaar en krijgt voor die periode korting. Na die periode betaal je de reguliere prijs. Op dat moment mag je het contract op elk moment opzeggen, met over het algemeen 1 maand op zeg termijn.
Sim only abbonementen zijn over het algemeen erg goedkoop en handig. Je kunt ook kijken op gsmtopdeal.nl, dat zijn sim-only abonnementen (qua prijsstelling) met een ouder toestel.
vrijdag 1 oktober 2010 om 13:25
Ik heb ook een sim-only van Ben. Ik betaal slechts 6,99 per maand en krijg dan 250 minuten of sms, en als actie ook nog eens een jaar lang elke maand 100 smsjes erbij. Die 100 smsjes maak je dan eerst op, en dan gaan de smsjes van die 250 af. Ik maak die 100 al nooit op, dus ik heb wel 250 minuten om te verbellen (die ik overigens ook nooit op maak).
Over Ben hoor je wel vaak klachten maar ik heb persoonlijk nog helemaal geen nadelen ondervonden... Ben dus nog erg blij met mijn goedkope sim-only
Over Ben hoor je wel vaak klachten maar ik heb persoonlijk nog helemaal geen nadelen ondervonden... Ben dus nog erg blij met mijn goedkope sim-only
vrijdag 1 oktober 2010 om 13:25
quote:vivameid27 schreef op 01 oktober 2010 @ 12:47:
ik heb gister bij SIMPEL een kaart besteld 10 euro pm voor 400 minuten..
contract is wel 2 jaar..
Maar bel nu vaak over me bundel en dat is meer dan 10 euro..
dus ben ik toch goedkoper uit.
Het eerste half jaar krijg ik gratis..Ik dacht dat de aanbieding bij Simpel was dat je na afloop van je 2 jarig contract gratis een half jaar een data abonnement krijgt. Niet dat je een half jaar korting krijgt.
ik heb gister bij SIMPEL een kaart besteld 10 euro pm voor 400 minuten..
contract is wel 2 jaar..
Maar bel nu vaak over me bundel en dat is meer dan 10 euro..
dus ben ik toch goedkoper uit.
Het eerste half jaar krijg ik gratis..Ik dacht dat de aanbieding bij Simpel was dat je na afloop van je 2 jarig contract gratis een half jaar een data abonnement krijgt. Niet dat je een half jaar korting krijgt.

vrijdag 1 oktober 2010 om 13:47
Ik heb 1250 minuten of smsjes per maand voor 29,95 bij Tringg. Moest wel aansluitkosten betalen, volgens mij betaal je per minuut en je kunt geen 0900-nummers bellen, maar ik ben véél (véééél) goedkoper uit dan toen ik bij T-Mobile zat en elke maand gigantisch over m'n belbundel heen ging. Vond Tringg een beetje vaag enzo maar ben er echt blij mee.
zaterdag 2 oktober 2010 om 09:58
quote:vivagirl81 schreef op 02 oktober 2010 @ 09:11:
Bij Sim-only kun je bijvoorbeeld geen '1000 sms'jes voor 10 euro' extra afsluiten.
Da's voor mij de reden dat ik het niet gedaan heb.
Ja ik sms belachelijk veel
Dat klopt niet...
Want ik heb SimOnly van T-mobile. Betaal nu 25 euro heb ik 300 belminuten voor, onbeperkt internet en 1000 smsjes... Ik heb het voor 2 jaar laten vastleggen in de zomer.
Maar volgend jaar betaal ik 35....Vind ik nog prima, want die 1000 smsjes is voor mij echt een must.. Ga er soms zelfs overheen..
Bij Sim-only kun je bijvoorbeeld geen '1000 sms'jes voor 10 euro' extra afsluiten.
Da's voor mij de reden dat ik het niet gedaan heb.
Ja ik sms belachelijk veel
Dat klopt niet...
Want ik heb SimOnly van T-mobile. Betaal nu 25 euro heb ik 300 belminuten voor, onbeperkt internet en 1000 smsjes... Ik heb het voor 2 jaar laten vastleggen in de zomer.
Maar volgend jaar betaal ik 35....Vind ik nog prima, want die 1000 smsjes is voor mij echt een must.. Ga er soms zelfs overheen..
zondag 3 oktober 2010 om 09:19
zondag 3 oktober 2010 om 09:22
zondag 3 oktober 2010 om 17:18
quote:vivagirl81 schreef op 03 oktober 2010 @ 09:19:
Oh nou ja bij Vodafone kon het niet.Heb ooit eens Ben gehad, maar... 'Ben niet bereikbaar' zeg maar. Al moet ik zeggen dat dat wel erg lang geleden is. Met Orange had ik thuis geen bereik, met T-Mobile ook niet dus ik houd het maar gewoon bij Vodafone.Ook dat is niet waar, aangezien ik toch echt een vodafone sim-only heb
Oh nou ja bij Vodafone kon het niet.Heb ooit eens Ben gehad, maar... 'Ben niet bereikbaar' zeg maar. Al moet ik zeggen dat dat wel erg lang geleden is. Met Orange had ik thuis geen bereik, met T-Mobile ook niet dus ik houd het maar gewoon bij Vodafone.Ook dat is niet waar, aangezien ik toch echt een vodafone sim-only heb
zondag 3 oktober 2010 om 17:19
quote:vivagirl81 schreef op 03 oktober 2010 @ 09:22:
Ik betaal dus bij Vodafone 11,25 voor 150 belminuten (normaal 22,50), plus 10 euro voor de sms (1000 per maand) en kreeg er een goedkope Nokia bij. Red het er prima mee!
Plus dat bellen vanuit het buitenland maar 1 euro extra per gesprek kost.
Huh? Je hebt toch een onbeperkt sms bundel bij je sim-only?
Je spreekt jezelf een beetje tegen hier.
Ik betaal dus bij Vodafone 11,25 voor 150 belminuten (normaal 22,50), plus 10 euro voor de sms (1000 per maand) en kreeg er een goedkope Nokia bij. Red het er prima mee!
Plus dat bellen vanuit het buitenland maar 1 euro extra per gesprek kost.
Huh? Je hebt toch een onbeperkt sms bundel bij je sim-only?
Je spreekt jezelf een beetje tegen hier.
zondag 3 oktober 2010 om 20:04
Ik spreek mezelf niet tegen want ik heb geen Sim-only, ik kreeg namelijk een telefoon bij mijn abonnement.
Alleen is het een simpel model waardoor ik maar de helft aan abonnementsgeld betaal.
Op het moment dat ik dit afsloot kon je niet sim-only'en met sms-blox. Nu dus schijnbaar wel als jij het hebt.
Alleen is het een simpel model waardoor ik maar de helft aan abonnementsgeld betaal.
Op het moment dat ik dit afsloot kon je niet sim-only'en met sms-blox. Nu dus schijnbaar wel als jij het hebt.